.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Justyska 09.10.2018
    "że struktura mojej skóry ewoluowała z gładkiej tafli w kierunku wzburzonego morza. Nawet to, że latte coraz częściej zamieniałam na depresso przemilczałam." hahaha
    A to, że do zębuszki nie wypada pisać złamało mi serce!
    Miałam tylko zerknąć, ale poleciało samo. Świetny humor. Życie rodzaju męskiego haha tak to na bank tak właśnie jest:)
    Dziękuję za uśmiech!
    Pozdrówka!
  • Blanka 09.10.2018
    Dziękuję, Justyś:) Z tą Zębuszką to tylko tak dla picu;) wiadomo, że można:) Pozdrawiam również:)
  • oldakowski2013 09.10.2018
    Coś mi się tu nie zgadza. Najpierw dziewczyna z dyplomem magistra, a później dziewczyna dziewiętnastoletnia? Ogólnie całe to opowiadanie nie przypadło mi do gustu, ciężko się czytało, prostą sprawę zagmatwałaś niesamowicie.Pozdrawiam.
  • Justyska 09.10.2018
    wtrącę się delikatnie, że wszystko się zgadza moim zdaniem, bo ten fragment o dziewczynie z mgr to był tylko niespełniony plan. Uciekam, pozdrawiam:)
  • Blanka 09.10.2018
    oldakowski2013, ślicznie dziękuję za opinię:) Masz rację- poplątane z pogmatwanym, jak to w życiu;) Pozdrawiam również:)
  • Blanka 09.10.2018
    Justyska, oj tam, oj tam;) Bełkot baby jest w stanie zrozumieć najczęściej druga baba;)
  • Writer'sWife 15.10.2018
    Justyska on nic ni kuma :(
  • oldakowski2013 09.10.2018
    Czy nie można było wziąć tego w cudzysłów? Byłoby wyraziście.
  • Writer'sWife 15.10.2018
    JAk ktoś ma we łbie, nie trzeba cudzysłowu!
  • Elorence 09.10.2018
    Po pierwsze: co to za oceny?
    Serio?
    -.-
    Anonimki, popukajcie się po głowie.

    Blanko, tekst cudo! Pięknie poradziłaś sobie z zestawem. Bardzo ciekawy pomysł z listem zaadresowanym do Życia :) Jedynie doczepię się imienia, bo nie lubię czytać o sobie :D Momentami trochę się pośmiałam, chociaż tekst jest przykry. Wiele kobiet mogłoby się pod tym listem podpisać...
    Ode mnie piąteczka, wiadomo, i pozdrawiam cieplutko :)
  • Blanka 10.10.2018
    Elo, fakt, pał a pał, chyba trzeba mi będzie przepłukać żołądek;)
    A tak serio, dzięki. Weronika to bardzo ładne imię - zazdroszczę;) no i nie wiedziałam, wybacz:) Pozdrawiam również:)
  • jolka_ka 10.10.2018
    Lekkie, z humorem, chociaż gdzieś tam trochę przygnębiające. Taki przekrój przez zawiedzione ambicje i niespełnione plany. Ładnie wybrnęłaś :P
    Pozdrawiam ciepło:)
  • Blanka 10.10.2018
    Jolka_ka, "wybrnęłaś", to słowo bardzo na miejscu;) Dziękuję. Pzdr:)
  • rubio 10.10.2018
    To jest taki wpis, żeby nie było, że mnie nie było. Bo odnośnie samego tekstu... cóż, nie tego się spodziewałem. ;D Ale szanuję, że i czasami tak trzeba. :)
  • Blanka 10.10.2018
    Rubio:):):):):):) You made my day:):):):) Pójdę spać lżejsza :D Dyplomato, Ty:) Trzeba. Trzeba;)
    A tak bardziej poważnie : "żeby nie było, że..."- błagam:P nie stoję nad nikim z batem;)
    Pozdrówka;)
  • Canulas 10.10.2018
    Fajny pomysł bardzo.
    Jest humor. Jest polot.
    Udeżyłaś od strony kompletnie innej i zgadzam się z Rubio, że podejście iście nowatorskie.
    Pozdrówka
    (sorrex za z dupy komentarz, ale nie mam już prądu).
  • Blanka 10.10.2018
    Canulas, ;) następny:) Dziękuję, że mimo braku prądu"wpadłeś":)
    Pozdro:)
  • Canulas 10.10.2018
    Blanka , taaa, trochę zdycham. Fajnie, że masz kilka twarzy. To rozwojowe
  • Blanka 10.10.2018
    Canulas "trochę", czyli nie całkiem, czyli symulujesz. Nie nazywałabym tego "kilkoma twarzami":) raczej brakiem pomysłu, chęci i tak dalej. To raz. A dwa- jeśli ... Dobra, nie ma dwa. A trzy: mój, jak to go nazwałeś, wysłużony coś tam, lekkim kopniaczkiem (ze względu na Twój przedagonalny stan) przypomina o... O;)
  • Witamy kolejny nowy tekst! :)
  • Writer'sWife 14.10.2018
    Obiecałaś mi "dramat", a przynajmniej nawijałaś, że się zastanowisz, więc czekam (łazi w kółko i czeka, takie ziomy z WB :D.Bardzo NAM CIĘ brakuje, BARDZO!!! Pozdrawiamy! A, B, S.. i całą reszta. :D
  • Writer'sWife 15.10.2018
    "Wymagający natychmiastowego rozwiązania, a właśnie zdałam sobie sprawę, że mając dwadzieścia cztery lata (to już prawie jesień życia), nie przysługują mi przywileje pisania listów do świętego Mikołaja, wróżki Zębuszki, a także opcje: "wszystko powiem mamie" i "jesteś u pani". " - tym zamiotłaś na samy wejściu, dalej... wiesz.p.s SzanownE życie - popraw! Buziaki!!
  • Writer'sWife 15.10.2018
    Pięć oczywiście!
  • Writer'sWife 15.10.2018
    Brak nam Cię, może wrócisz? Nalegam!
  • Blanka 16.10.2018
    WW, "e" jest błędem zamierzonym, niżej wyjaśniłam (tak myślę). Dramatów mam sporo własnych, a słowa"obiecuję" raczej nie używam, więc... Pozdrawiam również
  • Nefer 16.10.2018
    Bardzo udane opowiadanie, w nietypowy, humorystyczny sposob poruszający poważne, istotne sprawy. Pomimo sporego ładunku tej powagi czyta się jednak lekko. Poczucie humoru autorki listu pozwala przy tym zachować nadzieję, że poradzi sobie ona z opisywanymi problemami. Taka nuta optymizmu na koniec.
  • Blanka 16.10.2018
    Nefer, dziękuję!:)
  • Writer'sWife 16.10.2018
    Nadal niepoprawione <pasek> *:
  • jesień2018 16.10.2018
    Czytałam z uśmiechem, a po czytaniu został smuteczek. Jak ładnie!
  • Blanka 17.10.2018
    Jesień2018, dziękuję:)
  • Witaj!
    Co sądzisz o:
    1. Wrzuceniu gatunków do zdarzeń? Np. "Napisz horror".
    2. Pisaniu TW w parach? Dla chętnych. Dwie opcje:
    - tworzenie jednego zestawu z dwóch otrzymanych i każdy pisze osobno
    - tworzenie jednego zestawu z dwóch otrzymanych i wspólnie pisanie jednego tekstu (publikacja: tekst zostaje podzielony na pół, aby każdy mógł go opublikować u siebie, musi mieć ten sam tytuł oraz informację z kim został pisany)
    3. Numer zdarzenia przestaje wpływać na kolejność. Obecni na niedzielnym obdarowywaniu wybieraliby zestawy w kolejności przybycia. Oczywiście, każdy otrzymałby zestaw. Nieważne, czy byłby obecny, czy też nie.
    4. Czy masz inne pomysły na zmiany w TW?

    Daj znać w tym wątku:
    http://www.opowi.pl/forum/zabawa-slowami-w273/

    Pozdrawiamy!
    PS: Jeśli jeszcze masz ochotę dorzucić coś swojego do pul (postacie, miejsca, zdarzenia) to śmiało wrzucaj do tego samego wątku, co odpowiedzi na pytania z ankiety :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania