.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Freya 16.11.2018
    "Ostatkiem sił dźwgnąłem nogi i chwyciłem" - dźwignąłem
    "Odetchnąłem, przespując przez palce" - przesypując
    Niezłe opisy sytuacyjne w emocjonalnym odniesieniu planu akcji, ale to jest u ciebie standardem. Taki sprawdzian możliwości z uwzględnieniem wymogów T.W. - dla mnie wporzo jest :) Pzdr.
  • jolka_ka 16.11.2018
    A tak, fajne są te Treningi, a pisanie w parach jeszcze bardziej rozwijające.
    Fajnie, że wporzo. Dziękuję.
  • TrzeciaRano 16.11.2018
    Ładne.
  • jolka_ka 17.11.2018
    Od kiedy?
  • jesień2018 16.11.2018
    Nooo przeczytałam z przejęciem. Straszne i przekonujące. Dałam 5.
  • jolka_ka 16.11.2018
    Hej, jesień ;) Tak miało być, choć bardziej chyba smutno niż straszno wyszło. Dziękuję.
  • jesień2018 16.11.2018
    jolka_ka smutno i straszno. Pozdrowienia!
  • Pasja 16.11.2018
    Witam
    Bardzo dobrze odzwierciedlony gatunek.
    Świat postapokalipsy jest przedstawiany często jako wielka pustynia, wieczny śnieg albo pustkowie pełne ruin i pozostałości dawnej cywilizacji. Twój jest też mroczny i najeżony strachem o przetrwanie. Jednak ocalenie nie gwarantuje wcale spokoju. Widzimy tutaj plan który się nie powiódł.
    Fabuła śledzi losy i zadaje pytanie, kogo ratować i dokąd uciec. Niestety koniec smutny. Bardzo mocne i wstrzelone w zestaw opowiadanie.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • jolka_ka 16.11.2018
    Dziękuję za wizytę i komentarz, cieszę się podwójnie, bo zazwyczaj gatunek nie wychodzi.
    Pozdrawiam również!
  • Justyska 16.11.2018
    Zestaw rozpracowany jakby stworzony do tego gatunku. Dobre opisy i ciekawa historia. Choć mnie tym razem nie porwało, ale to raczej dlatego, że ja i postapo średnio się znamy. (Też próbowałam w gatunku, ale teraz widzę, jak kiepsko mi poszło.) Tobie świetnie wyszło.
    Pozdrawiam:)5
  • jolka_ka 16.11.2018
    To dobrze, że nie porwało ;) Z pozdrowieniami!
  • Canulas 18.11.2018
    "Wyglądali jak połączenie najstraszniejszych snów, takich, w których wyobraźnia pożera samą siebie." - bardzo me gusta

    "Wyglądał niczym diabeł, który ukradł oczy najcięższym grzechom." - i to jeszcze muszę, bo zgrabne.

    Ok. Na pewno kawał podwaliny pod jakąś serię. Bardzo gęsty i dobrze odczuwalny klimat. Natomiast z drugiej strony, trochę jawi mi się jako kęs mięsa. W sensie, nie bardzo wiadomo co i dlaczego. I to nie tak, że każde postapo powinno zawierać retrospekcję tego "momentu", który do obecnego stanu doprowadził, ale o... sam nie wiem. Ciężko mi było objąć umyełem coś wiecej, niż wyświetlane przez Ciebie kadry. Całość jest mocno skondensowana i od strony naszkicowania postaci - kapitalna. Natomiast jako wycinek ze świata, nie do końca przeze mnie łatwa w odczycie.
    Być może coś popieprzyłem. Nie mniej, na pewno ciekawe i esttetyczne w zapisie.
  • jolka_ka 18.11.2018
    Zgodzę się z Tobą. Pomyślałam, że nie będę opisywać, jak to nazwałeś, momentu przed, zacznę od tej ucieczki, dodam pewne symbole, ale nie pomyślałam, że czytelnik to nie ja ;) I właściciwie nie ma odniesienia do tego co się stało, dlaczego została dwójka, skąd ci "czterej" i takie tam :) Na serie nie, to nie mój klimat, choć urwane tak, że dałoby się pociągnąć dalej na pewno.
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • Witamy nowy tekst! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania