.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Canulas 19.12.2018
    Tak, kur... yee ;) Zara badam
  • rubio 19.12.2018
    Nie wiem, co napisać, ale wiem, że chcę coś napisać.
    Więcej poezji - dobrze.
    Jakieś takie... jak to ująć; zaskoczenie przy równoczesnym braku zaskoczenia. Szczerze mówiąc, nie wiem, jak i co. Jak opisać, że dobre (jak uzasadnić te pięć gwiazdek, których to gwiazdek wartość już dawno się zdewaluowała).
    Nic się nie dzieje, a zarazem wszystko się dzieje, i na dodatek mnie zaskakująco. Nie wiem.
    I nawet seksy mi nie zawadzały aż tak (+jeszcze tam jakieś literówki coś tam, ale to nie dość, że mi nie zawadza, to mnie nie obchodzi).
    Dobra, koniec komentarza. Wciąż nie wiem, co napisać.
  • jolka_ka 19.12.2018
    Literówki trzeba było wyłapać, ja pisząc na telefonie gubię literki i ą ę. No cóż, trudno Cię zaskoczyć, ale finał był faktycznie mało zaskakujący. Następnym razem może będzie lepiej. Dziękuje za przeczytanie :P
  • Canulas 19.12.2018
    Mam mały edit do pierwszej części. Pamietaj, ze ognicho podpierdala tlen.

    Tera już o drugiej.

    "— Tam w górze będą gwiazdy. Myślę, że na zewnątrz już kilka jest. Gdyby ktoś zrobił odwiert lezelibyśmy łapiąc je wszystkie pośpiesznie. " - jeśli to dialog/wypowiedź – a tak, to brzmi nieco teatralnie.

    "Zacisnęła pięść. Pięść, w której trzymała własne gwiazdy." - "przepinkność"

    "li półnadzy, pod ciemnym, skalistym sufitem i żadne z nich już nie myślało o tym, że można coś jeszcze zrobić, zacząć się intensywniej ruszać, próbować kopać dalej, szukać zasięgu w każdej możliwej szczelnie, może nawet krzyczeć. Patrzyli na siebie wzrokiem obojętnym, pełnym apatii. " - prze-kurwa-zajebistość. Bardzom na tak.

    "—...że przepłynęliśmy tamtą wodę — wyszeptał. " - brakuje spacji.

    Ok. Umarli. Dobrze. Uczciwie. Jebać "hepy-endy". Jest uczciwie. Jest wykurwiście. Rozjebałaś internety. Nie mam pytań.
    Nie mam pytań.
    Mistrz.
  • jolka_ka 20.12.2018
    Już podziękowałam prywatnie, ale też się odniosę tutaj. Właśnie mam problem z tymi wielokropkami, bo to, że pomiędzy wyrazami dajemy spację to wiem, ale jeśli zaczynamy od wielokropka i dajemy jakby urwanie zdanie, to się zastanawiam czy to też do oddzielenia. Co do tej wypowiedzi z gwiazdami nie bardzo rozumiem, to jest dialog, a właściwie wyszedł monolog, rozumiem, że sztucznie brzmi, tak?
    Z ogniskiem niby logiczne, za bardzo w jakieś risercze nie wchodziłam, postawiłam bardziej na ich takie chaotyczne, pełne dziwnych pomysłów działanie.
    Za resztę raz jeszcze dziękuję ;)
  • Canulas 20.12.2018
    jolka_ka, cóż. Dla mnie po spacji, ale się nie upieram.
    Proszę
  • Canulas 19.12.2018
    I jeszcze jedno. Jak Cię opęta chwilowy melodramat i bydziesz kasowanie uprawiać - mję wyślij. Dziękuję.
  • jolka_ka 20.12.2018
    Będę pamiętać :x
  • kalaallisut 19.12.2018
    "Obserwowałeś kiedyś śnieg? To miliony mikroskopijnych, srebrzystych punktów, które znikają w cieple. — Wstała i oparła plecy o mokrą ścianę jaskini. Sięgnęła ręką w głąb zaspy, odcinającą ich od świata. Nie czuła zimna, wydawało jej się, że jest letnia. Zacisnęła pięść. Pięść, w której trzymała własne gwiazdy." - piękna wizualizacja i te zdanie na końcu cudne :) lecem dalej
  • kalaallisut 19.12.2018
    Chyba druga część bardziej mnie się podobała:) albo kwestia nastroju. Piękne i smutne...
  • jolka_ka 20.12.2018
    kalaallisut Hej, fajnie, że wpadłaś. Druga część może trochę bardziej bazująca na emocjach właśnie. W każdym razie dziękuję za przeczytanie obu :)!
  • Witamy kolejną część! :)
  • TW 4.0 #5
    ______________________________

    Gatunek: Horror/Baśń
    ______________________________

    Z racji, że święta są już przed nami, niech Wasze teksty nawiązują do świąt, choćby jedną rzeczą/słowem/czymkolwiek - NIEOBOWIĄZKOWE, tylko dla chętnych.
    Przypominam również, o możliwości łączenia się w pary. Więcej informacji tutaj:
    http://www.opowi.pl/forum/tw-40-w1104/
    ______________________________

    Twój zestaw:
    Postać: Bezimienny
    Miejsce: Klinika nieszczęśliwych
    Zdarzenie: Ascendencja

    Pozdrawiamy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania