-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Dekaos Dondi 07.06.2018
    Szudracz→Podobało mnie się,jak zwykle, ale daje→4,5 Pozdrawiam :~)
    ''Kiedy się od ich obił zawył'' ?
    z projektami przyłożonymi do oczu
    Zalatywało wilgocią, grzyb czaił się w kącie
    Wicher ustał, za zakrętem wyłoniło się...
    Nie wierz we wszystko co zobaczysz
    Obadaj
  • Szudracz 07.06.2018
    Dekaos Do niczego jest ta 4,5 bez uzasadnienia. Nie pisz mi w skali ocen, tylko nad czym muszę się bardziej skupić. Cyfry mnie niczego nie nauczyły do tej pory.
    Błędy poprawię. Dzięki.
  • Dekaos Dondi 08.06.2018
    Oj Szudracz. Od początku wiesz, że Twoje teksty mnie się bardzo podobają. Ale masz specyficzny tok myślenia - co akurat rozumiem - i raz po raz, trochę trudno mi się połapać, co z czego wynika.
    Ale tak to jest z bogatą wyobraźnią. Jakby robiła swoje, a piszący tylko notuje. To nie jest zarzut !!
    Wiem jak jest ze mną→Pozostań Sobą! Pozdrawiam.
  • Szudracz 08.06.2018
    Dekaos Czas w takim razie bardzie wnikliwie i po kolei przedstawiać ten świat z mojej perspektywy.
    Dobrze, że napisałeś, zobaczę na ile uda mi się to wyważyć. Może się okaże, że psu na budę będzie dalsza kontynuacja tego rodzaju hobby. :)
  • Szudracz 08.06.2018
    Dekaos Jeszcze coś Ci zdradzę, wiem kiedy jest coś u mnie słabe, zawsze odbija się to na ilości odwiedzających moje konto.
  • Dekaos Dondi 08.06.2018
    Teraz będę się bać Ciebie komentować. Wszak napisałem: raz po raz, a to bardzo mało - i to w moim odczuciu. Żadne psu na budę. Pies się nie zna na literaturze.Ja zdania nie zmieniłem. Nadal bardzo lubię czytać Twoje teksty. Czasami po kilka razy, tylko o tym nie wiesz. Wartość tekstu, to nie tylko ilość przeczytań.
  • Szudracz 08.06.2018
    Dekaos Dlaczego masz się bać, za szczerość? Zlituj się, ja mam tą przypadłość od zawsze, że przekręcam zdania i czasami nie wiadomo o co mi chodzi, kiedy piszę. ;) Jeśli kiedyś tym trzasnę w cholerę, to na pewno nie będzie w tym Twojego udziału.
  • Dekaos Dondi 08.06.2018
    Był taki autor Philip k. Dick - inny styl, ale jego książki bardzo mi podchodzą, chociaż też pisał...po swojemu...i czasami miałem trudności... I to było u niego Najlepsze. Np: ''Ubik'' , ''Słoneczna loteria''
  • Szudracz 09.06.2018
    Dekaos Pocieszające. :)
  • Pasja 07.06.2018
    Dobry wieczór
    Siedem to szczęśliwa liczba, jak dla mnie.
    Mroczna jaskinia i nietoperze i Szudracz. Obraz niczym nie zaskakuje, tylko twoją bogatą wyobraźnią.
    Jeszcze jakbyś podała zestaw?
    Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 07.06.2018
    pasja Nie wiedziałam jak ugryźć ten zestaw. Wymyśliłam takiego nawigatora. :)
    Dzięki za wizytę i przypomnienie o zestawie, zaraz go dołączę.
    Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Justyska 08.06.2018
    Muszę przyznać, że miewam problemy z Twoimi tekstami. Moja uboga wyobraźnia czasem nie nadąża. Serio. Ale ten tekst oparty na wietrze i te świece tworzące klamrę. to coś dla mnie. Ogarniam:) Bardzo mi się podobało.
    Pozdrawiam!
  • Szudracz 08.06.2018
    Justyska Chyba jestem jedyną, której teksty nie idzie zrozumieć na tym portalu. Przynajmniej wiem na czym stoję.
    To nie wina Twojej wyobraźni, ja po prostu nie umiem przekazać myśli.
    Cieszę się, że mnie odwiedzasz. :)
    Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania