Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Twój paw to mój ślad. W nim rosną oświadczyny doktora Rzekła.

Nad rzeką pulchną leży niedopałek dziewczyny, odpalony pet i napalony chłopiec.

To pułapka koloru podniecenia w przysiędze - w zegarze szczytowego przystanku.

On jednak rozróżnia z katalogu tylko to z miejsc ostatnich

Twarz niedokończeniem malowana jest do końca,

Po prostu kroplą gracji rozpisuje plan na codzienność jej nosiciela.

Krótki, jak wytrysk tancerza, jest to uśmiech

Oraz długa, jak wyrok droga przez rozterkę,

Podczas której popija się sok z kary, będącej wynikiem braków w podstawie wahadłowca.

 

Nie chcesz wyjść, chłopcze, na niezdecydowanie w jej oczach,

Więc pozostaje Ci dupne parkowanie na życia poboczach.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Okropny 09.08.2016
    Ja pierdolę
  • tribia 09.08.2016
    Co? Znowu? :)
  • Okropny 09.08.2016
    Co artysta miał na myśli?
  • ausek 09.08.2016
    Czytam to już trzeci raz i mam wrażenie, że reszta moich szarych komórek... zwiała. Jak dla mnie to za wiele. Widzę, że próbujesz przekazać dużo w kilku zdaniach, ale po jako takim ''rozpracowaniu pierwszych słów - dowalasz mi następne zagwozdki. Przyznaję się bez bicia, że kompletnie nie wiem, co chciałaś mi przekazać. No, ale może ja taka dziwna już jestem. Pozdrawiam. ;)
  • Okropny 09.08.2016
    Samo zrozumienie tekstu jest proste dzięki puencie, ale co, do cholery, artysta miał na myśli?
  • ausek 09.08.2016
    Okropny ciekawa jestem, nawet bardzo. Może Tribia nas wspomoże i wyjaśni... bo obawiam się, że to wie tylko ona.
  • tribia 09.08.2016
    Tak. Chłopiec, który bez głębszego przemyślenia, pod wpływem emocji dolnych - pakuje się w małżeństwo, znając współtowarzyszkę życia jedynie z dobrego bzykania, przy czym staje się krótkodystansowcem długodystansowym. Jego karą jest wyrok: rozterka dobrej nocy. Brakowało jej wtedy, więc uzupełniła braki, pozostając na całe życie. Do końca będzie się zastanawiał, dlaczego zabrakło mu rozter po obłędnej nocy.
    Matko, prosta historia :).
  • Okropny 09.08.2016
    Lelum polelum
  • tribia 09.08.2016
    Jak uważasz.
  • Neurotyk 09.08.2016
    Tribia, również do Auska i Okropnego - twój tekst ma fachową nazwę - pseudo bełkot artysy. Postmodernizm Ci wybaczy, czytelnicy - nie:)
  • tribia 09.08.2016
    Ważne, że chociaż postmodernizm. Dobrze, że jestem określona.
  • Kristopferek 17.08.2016
    nieśmiały jest
  • tribia 22.08.2016
    Nieśmiały i głupi :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania