Twoja Stara

Maniek siedział na kanapie. Na kolanach miał swój nowiuśieńki laptop.

Gadał na Skype z dwoma kolegami: Markiem i Darkiem. Cała trójka miała teraz super zabawe. Pili wódkę, i na wpół pijani opowiadali dowcipy o ,,twojej starej". Teraz kolej Mańka.

-Dobra chłopaki, słuchajcie...-powiedział. -Twoja stara... Prowadzi pociąg w TeleExpresie.

Obaj kumple zaczęli się śmiać.

Kolejny kieliszeczek, i tym razem kolej Marka:

-Twoja stara...Wbija na chatę bezdomnym-powiedział z triumfem.

Znów się wszyscy śmieją, i znów kieliszek.

Teraz mówi Darek:

-Słuchajcie. To będzie dobre!-Twoja stara... się nie zapowiada!-krzyknął.

Cisza.

-Eee tam.-powiedział Maniek

-Nie śmieszne.-żachnął się Marek.

Znów siorbią wódeczkę.

Nagle do Mańka ktoś dzwoni do drzwi. Słychać że ktoś wchodzi do mieszkania z workiem i z czymś szklanym. Maniek chowa wódkę i kieliszki pod poduszkę. Do jego pokoju wchodzi jego mama, już po 40. -Dzień dobry Maniuś!-powiedziała. Na skype wszyscy ryczą ze śmiechu. -Gołąbki Ci przyniosłam, twoje ulubione. A z czego wy się tak chłopcy śmiejecie?

W końcu jeden mówi: -Chłopcy do u szewca, kołki strugają!

.........................................................................................................

 

Opowiadanie na podstawie jednego z odcinków autorstwa CyberMariana: https://www.youtube.com/watch?v=uFmA2LX9Evk

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Grz 26.07.2014
    hehehe, widziałem to! :)
  • Drassen Prime 08.08.2014
    Darek najlepszy hehe
  • Malinka ;D 19.08.2014
    :D:D Fajne:D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania