-------

....

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Rozrywkowy 08.05.2021
    Ból zwiastuje twórczość - to racja, ale radość też i w ogóle jakiekolwiek odczuwanie wewnętrzne - tak uważam. Pozdro:)
  • łoizok 08.05.2021
    Tak, każde uczucie jest istotne, dzięki
  • Narrator 08.05.2021
    Z pisaniem jak z porodem u kobiety — najgorszy początek, a gdy tyko widzę główkę, to już wiem, że jakoś pójdzie :)
  • Szpilka 08.05.2021
    Narrator

    Lepiej, żeby tam nie zaglądał podczas akcji porodowej, bo później może w łożnicy cóś nie grać ? Nasze babki wiedziały, co robią, trzymając przyszłego tatusia z dala od rodzącej.
  • Narrator 08.05.2021
    Szpilka Wbrew swojej woli musiałem tam zaglądać, bo na Zachodzie brakuje położnych. Nie czytałaś mojego opowiadania?
  • Szpilka 08.05.2021
    Narrator

    Chyba czytałam, ale tak dużo czytam tu i książki jeszcze, że się gubię już ?
  • łoizok 08.05.2021
    Haha no tak coś w tym jest :)
  • łoizok 08.05.2021
    Szpilka a mi się wydaje że jeśli ktoś chce to powinien zaglądać, bo później mężczyźni myślą że to wszystko jest łatwe i przyjemne ?
  • Szpilka 08.05.2021
    Łoizok

    Seksuolog odradza, bo to drastyczny widok i jak się wbije w poświadomość, to potem problemy z erekcją, facet ma inną psychike, należy o tym pamiętać. Trzymać za raczkę rodzącą, dodawać otuchy, zwyczajnie być obok i to wystarczy ?
  • łoizok 08.05.2021
    Szpilka ogólnie to jeśli mężczyzna nie chce to nie powinien być wcale przy porodzie, ale jeśli czuje się na siłach to jak najbardziej może towarzyszyć partnerce i żeby nie było że tworzę jakieś herezje, to moje studia są pokrewną seksuologii. Aczkolwiek tak jak mówiłaś, te problemy mogą się pojawić jeśli partnerka na siłę zmusi go żeby był przy niej a on ewidentnie nie chce tam być :)
  • Szpilka 10.05.2021
    Łoizok

    On się może czuć na siłach, ale jego psychika potrafi płatać figle, podobny mechanizm jak w przypadku amazonek czy syrenek, facet wymięka przy syrence, bo mu się wydaje, że kobitka bez macicy, to już niepełnowartościowa albo doznania seksualne są gorszej jakości, a przecież to nieprawda, bo żaden facet nie jest w stanie poczuć, że kobitka macicy nie ma, nawet ukuto dowcip - lata jak Żyd po pustym sklepie. Z amazonkami jest jeszcze gorzej, wiadomo, facet to wzrokowiec, dlatego zaleca się implanty ?
  • Szpilka 08.05.2021
    Jak nie ma weny, czyli flauta to trzeba przeczekać. O! ?
  • łoizok 08.05.2021
    Tak później samo przychodzi ?
  • Dekaos Dondi 08.05.2021
    Łoizok↔Nie tylko chyba ból. Jakiekolwiek odczucia. A czasami to nawet odwrotnie jest:
    wesoły pisze na smutno, a smutny na wesoło, z pewnych przyczyn:)↔Pozdrawiam:)↔?
  • łoizok 09.05.2021
    Tak, to niezwykle ciekawe że dla każdego z nas inne uczucia stają się twórcze ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania