Ty

upss.. właśnie zamierzam dodać wierszyk, a tu widzę gorąca dyskusja na forum z tego tematu i różnie opinie. A co mi tam:)...

 

* * *

 

Ty

 

Nie wierzę w miłość od wejrzenia pierwszego,

dotyk, który ją niesie.

 

Nie wierzę w uśmiech dający szczęście,

mający barw tyle co jesień.

 

Nie wierzę, w spojrzeniu rzuconym chwilą

przeczytać można powieść.

 

Nie wierzę, by czucie jednego razu

przez całe życie ponieść.

 

Wiatr czasu wiarę na zawsze zgasił,

jej już mi nie trzeba.

Patrzę, odpowiedź na stare czekanie,

prawdziwa namiastka nieba.

 

Odkąd spotkanie los nam wyznaczył

prostą myśl w sobie kryję.

Wiem, mgnienia iskry starczyło trwanie...

zrozumieć - dla Ciebie żyję!

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ktokolwiek 03.05.2015
    Ciekawe, aczkolwiek gramatycznie możnaby się do czegoś tutaj przyczepić. Sama piszę wiersz, więc wiem, że czasem ciężko jest zrobić do rymu, ale uważam, że nie powinno się rymować kosztem poprawności gramatycznej. Weźmy np. "Nie wierzę, w spojrzeniu rzuconym chwilą przeczytać można powieść." Zabrakło tam "że", co utrudnia czytanie. Może to była próba zachowania rytmu, ale raczej nieudana, bo brak tego "że" i tak wybił mnie z rytmu. Na twoim miejscu poprzestawiałabym tutaj kilka wyrazów, żeby lepiej brzmiało np. "jej już mi nie trzeba." zastąpiłabym "już mi jej nie trzeba". Ale to twój wiersz. Jeśli uważasz, że tak jest dobrze, to znaczy że jest dobrze. To jest właśnie piękne w poezji :)
  • Ktokolwiek 03.05.2015
    Jejku ale poemat mi z tego wyszedł xD
  • Nithael 03.05.2015
    Wiersz płynący z serca. Skłania do przemyśleń oraz dłuższej zadumy. Pomimo tego że nie jest rymowany, w pełni oddaje to co wiersz powinien zawierać, czyli sens przesłania. Nad wierszem trzeba się zastanowić i przeanalizować, samo przeczytanie pozbawia nas przyjemności odkrywania zawartych w nim uczuć, myśli, jak i jego piękna. Daję 4+ :)
  • Ktokolwiek 03.05.2015
    hehe :) Też piszę wiersze, ale praktycznie nigdy o miłości. Nie umiem oddać takich uczuć, bo nigdy ich nie poznałam i nie poznam :) Piszę o wszystkim, tylko nie o miłości. dlatego nie umiem ocenić dobrze takiego wiersza.
  • KarolaKorman 03.05.2015
    Ktokolwiek, nigdy nie mów nigdy, bo to uczucie może Cię zaskoczyć jak nic wcześniej.
    Wiersz bardzo ładny 4 :)
  • nibyja 03.05.2015
    Dziękuję:)
    Nie znam się na technicznych aspektach wierszy. Tutaj rytm i sens wyznaczają raczej przecinki, a nie linijki:) Dokładnie, całe szczęście to poezja i jeśli dla mnie co jest dobre to znaczy, że jest dobre;))) Właśnie tego "że" ma nie być.
    A jeśli ktoś znajdzie w nim coś dla siebie to tylko się przyjdzie mi cieszyć.
    Dzięki raz jeszcze
  • kamila25910 26.07.2015
    Jeju :) Genialne! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania