......

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Canulas 12.09.2018
    No i to jest po prostu to. Taki mały żuczek, prosty ja, może uczciwie powiedzieć, że poczuł. A już odkładająć na bok te wszystkie zawiłości techniczne o to chyba chodzi.
    Jestem dziś żyznym gruntem dla takich treści.
  • Adelajda 13.09.2018
    Dziękuję Canulas. Cieszę się, że coś zadrżało :)
  • Nie to ty mi daj takie, przydałoby mi się ;//, 5.
  • Adelajda 13.09.2018
    Chyba nie potrafię, niemniej dziękuję za odwiedziny :)
  • Pięknie!
  • Adelajda 13.09.2018
    Dziękuję za przeczytanie.
  • Justyska 13.09.2018
    Bardzo, bardzo. Szczególnie ostatni wers!
    Pozdrawiam!5
  • Adelajda 13.09.2018
    Dziękuję :)
  • Aisak 13.09.2018
    Kochana Poezjo,
    Miło cię gościć wśród w(i)ers(z)okletów.
  • Adelajda 13.09.2018
    Już kiedyś gościłam, zasnęłam na jakiś czas. Dziękuję.
  • Aisak 13.09.2018
    Ups. Miałam na myśli wiersz.
    No, ale to twój wiersz...
  • Adelajda 13.09.2018
    W takim razie przepraszam za nieporozumienie :)
  • Alicja 13.09.2018
    Zgrabny i subtelny tekst. Pozdrawiam
  • Adelajda 13.09.2018
    Dziękuję Alicjo za przeczytanie i również pozdrawiam.
  • Agnieszka Gu 13.09.2018
    Witam,
    Bardzo ładne, lekko napisane "ciężkie" myśli.
    Pozdrawiam
  • Adelajda 13.09.2018
    Dziękuję.
  • betti 13.09.2018
    Zacznę od tytułu, który jest zbiorem zaimków, brzmi banalnie, słowem nie zachęca. Później lecą dosłowności i tak naprawdę jedynie puenta zasługuje na uwagę, bo brzmi lirycznie. Sorry, że nie zgadzam się z przedmówcami.
  • Adelajda 13.09.2018
    Dziękuję za opinię i pozdrawiam.
  • nimfetka 13.09.2018
    "daj mi oczy bym widziała miłości nieprzeżyte" - oddaj mi szansę na dostrzeżenie tego afektu, na poczucie, że przynajmniej spróbowałam.

    "i takie uszy co nie usłyszą jak mi pęka serce" - chciałabym przeżyć rozstanie z samokontrolą. Bez poczucia pustki i przytłaczającego smutku.

    "daj słowo obdarte nigdy proste" - obiecaj, że będziesz kochał, że ta miłość nie będzie ulotna.

    "by nie skarlało niczym nasze duszę" - by miłość nie straciła na znaczeniu.

    "zwróć niebo co zasnęło na twoim ramieniu" - zwróć poczucie bliskości. Zaaferowanie miłością, zaciśnięty żołądek, pieszczotę, zrozumienie.

    Ale żeś poleciała z wierszem, Adelajda. Umiejętności są i to jakie. Pozwoliłam sobie trochę zinterpretować, a robię to tylko, kiedy włącza mi się odpowiedni mood po przeczytaniu utworu.
    Pisz jeszcze wincyj, bo jest świetnie.
  • Adelajda 13.09.2018
    Och, dziękuję za tak budujący komentarz i poświęcenie czasu. Za piękne rozpisanie i pochylenie się. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania