Ty (drabble)

Nienawidzę Cię. Krzyczysz. Nie rozumiesz. Na sto procent nie wiesz, jak to jest brać po kilkanaście tabletek łudząc się, że będzie dobrze. Ale nigdy nie będzie. Nigdy nie czułaś tego przeklętego bólu, bezlitośnie wżerającego się w każdą, najmniejszą kosteczkę w Twoim ciele. Jedyne, co jesteś w stanie powiedzieć to "wiem, że Cię boli". I co z tego? Ja też to wiem. Ale nie, przecież Ciebie to nigdy nie spotka. Kara za grzechy, tak? Przeczysz. Ja i tak wiem, co myślisz na mój temat. "Jeszcze jedna gówniara, która potrafi tylko użalać się nad sobą. Tak, oczywiście. Szkoda, że prawda jest inna.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Niemampojecia96 28.08.2016
    Hm, potrafię się wczuć, bo miewa takie bóle trzustki, które rozwijają się na całe ciało. Mam wrażenie, że to trochę tekst i bezsilności
  • Niemampojecia96 28.08.2016
    Przepraszam za nieeleganckie zdania, mój telefon to straszny patalach.
  • Mist 28.08.2016
    Opis bólu, który czuję tylko ja... Wiele osób cierpi na takie "dolegliwości", czasami trzeba to z siebie wylać. To dobry tor.
  • Karo 28.08.2016
    Eh... Osobiście muszę przyznać, że takie zachowania u nastolatek poniżej 16- ego roku życia uważam, za bezsens - "Życie mnie skrzywdziło". Mój pogląd wyznaje 80% psychologów na całym świecie. To nie jest choroba psychiczna, lecz próba pokazania się światu, by wszyscy patrzyli i mówili "ooo jejku, ty biedaku". Ale to tak nie działa.
    Innymi słowy dorośniesz, zrozumiesz... i tak dalej ;)
    Zapomniałaś dokończyć cudzysłów na końcu.
    Co do tekstu, daję 4 ponieważ:
    1. Nie ma zaskakującego zakończenia, które widujemy w Drabble). A co jest jego najmocniejszą stroną.
    2. Tekst ten bardziej pasowałby mi na wiersz. W takim stanie nie do końca Ci wyszedł. W mojej opinii jest przeciętny.
    3. Po prostu tekst i styl mi nie spasował.

    P.S. "Czasami trzeba to z siebie wylać" - radziłbym takie sprawy wylewać na papier (ewentualnie komputer), ale nie przesyłać do internetu. Osobiście nie chciałbym, by nieznajomi interesowali się moim "problemem". No chyba, że chcesz to pokazać światu (o czym wcześniej napisałem). Życzę powodzenia w dalszym pisaniu ;)
  • Karo 28.08.2016
    Oczywiście nie bierz sobie tego specjalnie do serca. To jest tylko moje zdanie ;) i nie zrażaj się za bardzo... Po prostu czasem jestem chamski (takie niekontrolowane wylewy ostrej krytyki :P)
  • MaryRosenrot 28.08.2016
    Najciekawsze jest chyba to, że to nie ja odczuwam ból. To moje pierwsze drabble, było w sumie eksperymentem, i bardziej chodzi mi o pokazanie bólu bohaterki opowiadania, ale uznałam że jako samodzielna praca też może być :)
  • Karo 28.08.2016
    MaryRosenrot Wybacz... od pewnego czasu spotykam wiele osób z tym "problemem". I od razu się wkurwiam przez to przedstawienie.
  • MaryRosenrot 29.08.2016
    Rozumiem ;)
  • Ewoile 28.08.2016
    Mnie osobiście nie poniosło, nie poczułam tego. Niby wiem co chciałaś przekazać i uświadomić czytelnikowi, jednak do mnie, mówiąc szczerze, to nie trafia. Jeśli już chciałaś wywołać w czytelniku jakieś głębsze uczucia - współczucie bądź skruchę, jak zgaduję, mogłaś postarać się wpleść w to więcej emocji, odczuć, niż zwrotów typu "ty nie wiesz jak to jest!", "nie rozumiesz mnie" itp. Tego w sumie nie chce się czytać, mnie osobiście tego typu rzeczy odpychają. I tak w sumie - skoro tak usilnie starasz się uświadomić czytelnikowi, że nie ma pojęcia co czujesz, po co w ogóle zawracać mu głowę i starać się na siłę cokolwiek udowadniać?
  • Elizabeth Lies 28.08.2016
    Trafiają się osoby, które mimo, że nie mają szesnastu lat mają depresję i życie naprawdę dało im porządnego kopa w dupę. Ale przeważnie, jak napisał Karo, jest to wmawianie sobie problemów i użalanie się nad sobą. Najbardziej rozwalają mnie teksty typu 'Miało być idealnie. Właśnie. Miało.." albo "Nieszczęśliwa miłość potrafi zrujnować szczęśliwe życie". Nie uważam się za eksperta od miłości, bo nim w żadnym razie nie jestem, ale żeby w gimnazjum rozpaczać, bo rozpadł się wasz "związek". Jak dla mnie głupota.
    A co do tekstu też mnie nie porwał. Nie wiem, czy akurat drabble jest dobrą formą na wyrażanie uczuć. Bo jeśli już zabierać się za emocje, to chyba trzeba się trochę o nich rozpisać. Przynajmniej ja tak robię. Ale... Tekst nie jest źle napisany, po prostu nie wyrażał tego co naprawdę powinna czuć bohaterka. W ogóle ciężko jest opisać coś czego się nie doświadczyło. Ode mnie 4
  • MaryRosenrot 29.08.2016
    Doświadczyłam....
    Jednak w moim przypadku bardzo ciężko opisywać emocje.
    Sama napisałaś, ciężko opisać coś czego się nie doświadczylo.
    Dziękuję za ocenę, 4 to nie tak mało

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania