Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Tylko do pewnej gwiazdy (+18)©

WYPAD!

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (71)

  • Aisak dwa lata temu
    Ostatni wers w trzeciej strofie muszę poprawić?
  • Aisak dwa lata temu
    Poprawiłam.
  • pansowa dwa lata temu
    Aisak prawda podana w papierze toaletowym.
    Tak też można?
  • pansowa dwa lata temu
    Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę
  • MartynaM dwa lata temu
    A gdzie ta burza? W szklance wody?

    Dobre!
    Sody juz niech nie dodaje i palemki nie wkłada... ?
  • pansowa dwa lata temu
    MartynaM ???
  • MartynaM dwa lata temu
    Gorąco , prawda? Ale dobrze że pada...?
  • Aisak dwa lata temu
    pansowa
    Wszystko można, a jam mam do napisania 4 teksty i nie mam weny! Muszę się jakoś rozkręcić, a szczeżuja to dobry worek treningowy??
  • MartynaM dwa lata temu
    Ajsak, ty mi chciałaś dokopać? Wolne żarty... nie z takim "talentem"

    Ochota widzę jest, ale wykonanie gowniane. Biednas ty... i tak od lat.
    Próbujesz, próbujesz i zamiast coś osiągnąć, to ty ciągle dno...

    Niedobrze!

    Może znowu za rok spróbuj, może coś się zmieni, może jakiś poziom złapiesz... cuda się zdarzają.

    Narka! Pani Ochotna!?
  • Aisak dwa lata temu
    Chciałam dokopać ci się do mózgu, ale zostały pożółkłe, cuchnące resztki?
    Jesteś psychicznie chorą jednostką, której można wylać na łepetynę wiadro pomyj, a ta ciągle będzie się cieszyła.

    Ja też się cieszę, że coś napisalam.
    Gówniany tekst dla szczeżui uważam za trafiony w dyszkę?
  • Poncki dwa lata temu
    Aisak
    Szczerze powiedziawszy wątpię aby ten wiersz był kierowany do MartynyM. Nic na to nie wskazuje ?
  • Aisak dwa lata temu
    Poncki
    Kto ma wiedzieć, ten wie. Ona już się zidentyfikowała z treścią, więc jest dobrze?
  • MartynaM dwa lata temu
    Ajsak, sto razy ci pisałam, że nie jesteś w stanie nikogo dotknąć. Nie takim obornianym tekstem.

    Ty siebie pokazałaś z jakiejś patologicznej strony.
    I niestety z tej choroby psychicznej, o ktorej czesto piszesz.

    Gdzie, kto widział na portalu literackim taki tekst? Nawet największe tlumoki mają więcej godności. Ty żadnej!

    Obora i chlew, to twoje środowisko naturalne. To pokazałaś.
  • Aisak dwa lata temu
    Te szczeżuja
    Zgarnij spod śmietnika wuja
    Zabaw się, poigraj z losem
    Zamiast do ekranu z nosem
    Siedzieć tutaj borze dnie
    Chyba, że NIKT NIE CHCE CIĘ!?
  • pansowa dwa lata temu
    MartynaM ???
  • pansowa dwa lata temu
    MartynaM jakby mnie nie ruszał taki tekst to bym się nie meldował na początku i toczył kolejną gównoburzę
  • MartynaM dwa lata temu
    Jaką gownoburzę? Ja coś toczę?

    Napisałam jedynie swoje zdanie na temat tego badziewia. I tyle. To wy się niezdrowo podniecacie i to w taki upał..
    ?
  • pansowa dwa lata temu
    MartynaM ???
  • MartynaM dwa lata temu
    I co tu pokazałaś? No, popatrzmy... oj, chyba się ulało... tekst prostacki bardzo. I co chciałaś nim osiągnąć? Dno?
    To akurat się udało.

    No, pisz, pisz, może kiedyś się rozwiniesz... i wyjdziesz z obory. Na razie droga daleka.

    To tyle ide mnie, jeśli chodzi o wartości literackie.

    A prywatnie, to bijesz rekordy głupoty. Może to upał, ale bardziej stawiam na upośledzenie. Wszak nie od dziś "tworzysz" gowienka.
    Ale że nie wstydzisz się wystawiać tych popierdolek na widok publiczny... tym bardziej że sobie świadectwo wstawiasz.
    Marniutko! ?
  • MartynaM dwa lata temu
    sobie świadectwo wystawiasz *
  • Aisak dwa lata temu
    Buda szczeżuja don nory!
    Tam siędzą inne obleśne, jak ty, potwory?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Znowu się uśmiałem, dzięki ?
    Pozdrawiam ?
  • Aisak dwa lata temu
    Dzięki Weleborze, tylko uśmiech nas ocali...
    od zapomnienia. Pozdrawiam!?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Nie wypada tak brzydko pisać, nie wypada, tak to w komentarzach wypada.
  • Aisak dwa lata temu
    W literaturze wszystko wypada. Kiedyś WUELCY literaci pisali do siebie nieladnie i wydawali to w gazetkach. Ilu mieli czytelników!!!!?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Aisak, Czasy się pozmieniały, wtedy internetów nie było.
  • Aisak dwa lata temu
    Wielcy*
  • Aisak dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Dlatego piszemy na forach literackich.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Aisak, My, być może przyszłość literatury. Twórcy są walnięci, jak nie walnięty jest twórca, to nie twórca, tylko jakiś rzemieślnik.
  • Aisak dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    Przyszłością są twórcy, którzy nie brylują na portalach poetyckich. Albo w minimalnym stopniu.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Aisak, Nie feruj wyroków, nadzieje pozabijasz.
  • Aisak dwa lata temu
    Jesteśmy patoorganizmem
    Szwankującym mechanizmem
    Jak zegar słoneczny w piwnicy
    Jak arystokracja z ulicy
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Aisak, Jak Noico kiedy się zapomni i jest na raz w portkach i w spódnicy, a jednak solą nami ziemię, tym kruszywem przemielonym: grafomanów, literatów, prozaików, poetów.
  • Noico dwa lata temu
    Cóż za chamstwo. Świat degeneratów bez Boga.
  • Aisak dwa lata temu
    Wypad HIPOKRYTO, który zwracasz się do innych PER LUDZKI ŚMIECHCIU, więc wzajemnie syfie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Którego Boga?
  • Aisak dwa lata temu
    ŚMIECHCIU = ŚMIECIU
  • Noico dwa lata temu
    Aisak weź leki droga ciociu, bo jesteś w złym stanie. Łapy trzymaj przy sobie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico, Kobiecie się dotknąć nie dać... - wiadomo - preferencje
  • Aisak dwa lata temu
    Noico
    Szkoda, że tekst --> Łapy trzymaj przy sobie.
    Nie kierujesz do ziomeczków pedofilii...
    Bo jesteś, jak oni, co nie. Swój swego broni.
  • Noico dwa lata temu
    Aisak świerzbią łapska bo znowu nie wzięłaś leków.
  • Aisak dwa lata temu
    Noico
    Idź poplotkować z ziomeczkami w sukienkach, i wogle idź, bo śmierdzisz zboczeństwem??
  • Noico dwa lata temu
    Aisak ciotka weź leki boś już obłąkana.????
  • słone paluszki dwa lata temu
    Noico
    Wypad kmiotku od mej cioci, bo ci w ryło pięść ma wskoczy
  • słone paluszki dwa lata temu
    ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Bosko!?????
  • Aisak dwa lata temu
    Dzięki!
  • Szpilka dwa lata temu
    Oho, żylasta posiłki ściągnęła, hahahaha, sama nie daje rady, to portki na pomoc woła, żenua!
  • MartynaM dwa lata temu
    O, szpilka... a gdzie Marek? Wołaj go po wsparcie, istnieje szansa, że się zjawi...?
  • Szpilka dwa lata temu
    Z żylastymi nie gadam, niech się nie łasi, bo i tak kopa dostanie w tę żylastą rzyć.
  • Noico dwa lata temu
    Marka zawołajcie na pomoc, to chyba jego klimaty??
  • Szpilka dwa lata temu
    Noicyk, ale to Twój koleś, już go znielubiłeś? Strasznieś zawziony jak na chrześcijaniana, brzydko!
  • MartynaM dwa lata temu
    Zostaw tę dzicz, niech szaleje... popatrzymy ?
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka chrześcijanin brzydzi się zła, a jeśli napomnienia złego człowieka nie skutkują, po prostu go zostawia i nie przyjaźni się z nim. Nie ma żadnej mowy o nienawiści. To uczucia lewackie, które tutaj zostały zaprezentowane. Z takiej nienawiści wzięły się konzentratioslager i gułagi. Pewnie takie Kaśki stały na wieżyczkach strażniczych, zarówno w obozach bolszewickich, jak nazistowskich.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noicyk

    Weź, Ty mnie nie osłabiaj, dobrze? Ideologię dorobiłeś do portalowej awanturki?
    Może i mowa nienawiści, ale ta osoba na tę nienawiść uczciwie zapracowała. Mocno można znielubić kogoś, kto żadnej empatii do drugiego człowieka nie przejawia, nie zastanawia się nad słowami, które wypisuje. Na normalnym portalu taki ktoś dawno zostałby wykopany na zbitą twarz, ale tu jest, jak jest i pozstaje tylko wiadro pomyj wylać na cynicznego potworka.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Noico Ty siebie buraku nazywasz chrześcijaninem?
    Ty jesteś tylko nic nie wartą kupą atomów, którą każdy się brzydzi. Tylko ty jesteś zdolny zwrócić się do kogoś LUDZKI ŚMIECIU.
    Jesteś nikim
  • Noico dwa lata temu
    Szpilko to ty mnie nie osłabiaj, przecież widzę tę nienawiść wylewającą się z każdego kąta. Przeczytaj sobie wczorajsze wierszyki, które zamieszczałaś. Wulgarne, po prostu wstrętne, nic to z ironią, ani nawet uzasadnioną, czy dopuszczalną satyrą nie miało wspólnego. M. miała prawo do obrony, tym bardzie, że została zaatakowana stadnie. Tak samo jak ma dzisiaj wobec tak ohydnego wiersza, który Antkowi zapewne nie przeszkadza. Prowadzi portal i pozwala niszczyć jednych ludzi przez drugich. Szmat, kanalii jest zawsze więcej w każdej społeczności. A na chrześcijaństwie zupełnie się nie znasz, więc nie próbuj dyktować nikomu z kim ma utrzymywać znajomości i komu pisać komentarze. Jedyne w takiej sytuacji uprawnione to komentarze potępiające osobę, która aż kipi nienawiścią i daje temu wyraz w ohydny, wulgarny sposób. Zresztą po tej osobie trudno się spodziewać eleganckiego zachowania, bo to zwykła chamka.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    A bielmem, to Ci oczy czasem nie zarosły? To zajrzyj, jak czubnięta wścieku dostała, bo ośmieliłam się podzielić zdanie Trzy Cztery. Nikt zasdniczo jej tego zafajdanego wierszydełka nie skrytykował, drobne niedociągnięcia, czubnięta piany na ryju dostała. Sama zaś łazi po portalu i każdemu dosrywa, to dostała w ryło, właśnie tak trzeba, do czubniętej tylko satyra plugawa dociera, inna nie.
    Nie znasz się na satyrze, pisać satyrycznie też nie potrafisz, to nie zabieraj głosu!
    Ja nikomu nic nie dyktuję, bo z jakiej racji? Powiedz tylko tej swojej kolesiówie trollicy, żeby trzymała się ode mnie z daleka, to nie będzie dostawała po ryju, proste.

    O chrześcijaństwie lepiej zmilcz, nasmarowałeś wczoraj rzyg na usera jako Okruszynka? W Necie nic nie ginie, zapamiętaj raz na jutro!
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka ty faktycznie nie jesteś w stanie odróżnić dobrej satyry od zwykłego chamstwa. Szkoda nawet dyskutować, skoro wulgarne rymowaneczki bierzesz za satyrę. Ja jakoś piszę rymowanki satyrystyczne i umiem obyć się bez umieszczania w nich obrzydlistwa. A ty? Spójrz na te swoje wierszyki tworzone na szybki. Epatują tylko jednym. Aż szkoda na nie czasu. I jeszcze twierdzisz, że się znasz, a jest wręcz przeciwnie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Poczytaj Słomczyńskiego, leszczu. Ty nic nie piszesz, nie potrafisz puenty sklecić ani w limeryku, ani we fraszce, a oba gatunki bez puenty to jak arbuz bez cukru, smakuje jak ogórek zielony.
    Nawet pisane na szybko są dobre, tak się pisze na konkursach fraszkowych na czas, fajo!

    Zarzucasz innym, że o komentarze zabiegają, a sam w pory robisz ze szczęścia, gdy Ci ktoś przyklaśnie pod byle czym.
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka ja miałby zabiegać o komentarze? Rozbawiłaś mnie do łez. Piszę komentarze tylko pod tekstami, które rzeczywiście mi się podobają, które coś w sobie mają i mnie po prostu interesują tematycznie. Z kimś mnie pomyliłaś.
  • Noico dwa lata temu
    err miałbym
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Chyba tak, z kimś pomyliłam i niech tak zostanie i na koniec - zapamiętaj raz na jutro, że ja gratis nikomu bęcków nie sprawiam ?
  • Noico dwa lata temu
    Bęcków. To zabrzmiało groźnie. Rozumiem, że możesz się z kimś nie zgadzać, czy polemizować, ale oczekiwałby od Ciebie kultury wypowiedzi, co szczególnie dotyczy krótkich utworów, które tu nie raz zamieszczać.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Traktuję ludzi po ludzku, zaś nieludzi po chamsku, uważam, że to bardzo uczciwe podejście ?
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka, a o tym kto jest "ludziem", a kto "podludziem" decydujesz Ty? Daj sobie na wstrzymanie i nie mieszaj się do internetowych sporów. Zauważ, że z Trzy Cztery można dyskutować bez wulgaryzmów. Czy w tej Bundesrepublice jest naprawdę tak nudno, że musisz to robić? Kiedyś pisałaś, że się zmieniłaś, ale widzę, że wróciłaś do starego procederu. I łatwo Cię sprowokować, co nie jest plusem.
  • Noico dwa lata temu
    Szpilka polecam Ci tekst o Karolinie Kózkównie
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Ja decyduję, troll to cyniczny potworek i zawsze mu kopa zasadzę, zaś inni potworkowi mogą włazić w doopę, nie moja to brocha ?
    Coś Ci się popiertuliło, to potworek guza szuka, ja spokojny człowiek jestem, tylko nie daję sobie kupy na głowę zrobić, capisci?

    Te, tatuś, nie przesadzasz czasem? Dlaczegóż to mam się nie mieszać, bo co? Powiedz to swojej kolesiówie, już dwa bany dostała, za dobre słowo pewnie, c'nie?

    Coś się tych wulgaryzmów uczepił? Zapodałam info, to też polski język, nie podobają Ci się, to ich nie używaj! A ja będę używać we fraszkach, tam ich miejsce. Mistrzowie pióra używali, to oni są autorytetami, a nie Ty!

    Przestań tu robić za adwokata trollicy, darmo w ryło nie dostała. Koniec. Kropka.
  • Szpilka dwa lata temu
    Noico

    Sorry, ale nie interesują mnie katulickie wywody.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Nie zamierzam nabijać ci komentarzy. Wal się.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Dwoje przygłupów, jak miło z nich się pośmiać?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania