Tylko do przodu.

Ciemno. Czuje... dreszcz? Już wiem dlaczego. Zimno. Dość mokro. Czyżby piwnica? Co ja tu robię? Nie chce tu być, boję się. Nagle słyszę szelest. Z natury jesyem tchórzem, ale teraz idę wgłąb korytarza. Nie wiem co mnie czeka. Już cała sie trzęsę. Wnet czuje, jakbym spadała. Zaczynam krzyczeć głośniej i głośniej. I nic.

Otwieram oczy. To przecież mój sufit. Nie ta przerażająca nora. Oddech mi się uspokaja. Zauważam na kołdrze moje zaciśnięte ręce. Rozluźniam je. To tylko zły sen. Wszystko w porządku.

Nazywam się Wioletta, jednak wolę, kiedy wołają na mnie po prostu Wiola. Nie jestem zwykła nastolatka. Przynajmniej tak uważam. Niebslucham Justina Biebera, nie chodzę w modnych ciuchach. Uczę się raczej przeciętnie, a moim najlepszym przyjacielem jest Hades- ukochany kot.

Jutro pierwszy dzień szkoły. Liceum Ogólnokształcące nr 5 w Warszawie. Nie małe wyzwanie. Ale dam rade- muszę. Zresztą, co mogloby pójść nie tak? Szkola to szkola. Ludzie to ludzie.

Poleżę jeszcze chwilkę. W końcu trzeba korzystać z ostatniefo dnia wakacji. Dziś mam jechać z mamą po zeszyty, długopisy i inne bzdury. Podreczniki juz sa w moim posiadaniu. Jutro będę musiała nałożyć spódniczkę. Aż mną wstrząsa. Gdybym jeszcze miała się czym pochwalić przetrawilabym ten fakt w milczeniu. Niektórzy myślą, ze przesadzam na punkcie mojego wyglądu. Ale przecież wiem co mówię. Do tego mam dobry wzrok. Lustro też nie szwankuje.

Dziś znów śnił mi się koszmar. Kolejny z rzędu. Może to znak, ze w liceum będzie okropnie? A może naogladalam się za dużo horrorów. Sama nie wiem...

(ciąg dalszy nastąpi wraz z przepływem weny i wolnego czasu, nie wiem czy się podobało, jednak mam taką nadzieję) :)

Następne częściTylko do przodu 2

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Rasia 15.12.2015
    W wielu miejscach brakuje polskich znaków, radziłabym to skorygować ;)
    "jesyem" - Jestem*
    "wgłąb" - w głąb*
    "Nie wiem co mnie czeka" - Przecinek po "wiem"
    "Niebslucham Justina Biebera" - Nie słucham* poza tym Justin Bieber nie jest wyznacznikiem nastoletniości. ;)
    Po i przed myślnikami stawiamy spację.
    "ostatniefo - ostatniego*
    "czym pochwalić przetrawilabym" - przecinek po "przechwalić"
    "Ale przecież wiem co mówię." - po "wiem"
    Całkiem nieźle jak na początek :) Postaraj się poprawić te błędy. Domyślam się, że piszesz na telefonie i te ogonki są uciążliwe, ale ułatwiają odbiór tekstu. Na sam początek 4. Pozdrawiam i postaram się zajrzeć na następne Twoje prace. Trzymam kciuki! :)
  • Krótko i trochę błędów, ale dobrze się czyta :) Czekam na więcej!
  • comboometga 15.12.2015
    Tekst całkiem fajnie napisany, znalazłam trochę błędów, ale Rasia już je wypisała ;) Zajrzę do kolejnej części z chęcią :) Daję 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania