...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Paradise 02.01.2019
    No i niech ktoś mi powie, że on jej nie kocha! No jak może jej nie kochać? No jak? <3 #teamDylan! <3
    Rozdział faktycznie intensywny. Camilla biedna i o dziwo nie wkurzająca :O
    W drugiej części wkurzył mnie Dylan zwalając winę na Mike'a... ale nie będę tu się awanturować, coś mi mówi, że dlatego Dylan go tak nie lubi. W ogóle on obwinia siebie chociaż w jakimś stopniu? Mam nadzieję, że w kolejnym rozdziale się okaże.
    Na temat Jacka się nie wypowiem.
    Czekam na więcej! <3

    No i jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
  • candy 02.01.2019
    Kocha! Tylko głupek się wypowiedzieć na ten temat nie umie :(

    O kurczę, to ona teraz ciągle musi być biedna, żeby Cię nie wkurzała :D

    Tak, dokładnie dlatego. Pewnie obwinia, ale zawsze łatwiej jest zwalić winę na kogoś niż na siebie. Dylan niech się z tym prześpi póki co xD

    <3
  • Elorence 03.01.2019
    A mi nie jest jej szkoda. W ogóle. Trochę jej współczuje, bo gwałt to coś okropnego, ale obwinianie Dylana... To ona zachowała się jak idiotka. A teraz ma pretensje do Dylana?! Na jego oczach całowała się z Robertem, bo TO Z NIM WCZEŚNIEJ WYSZŁA. Ale ona nie widzi winy... No przecież. To Dylan zły i niedobry. Ona na pewno byłabym wspaniałomyślna, gdyby role się odwróciły.
    Wkurwia mnie.
    Nigdy jej nie polubię.
    Nawet już nie jestem pewna czy chcę, aby się zeszli...

    Buziaki <3
  • candy 03.01.2019
    Ej no. Ona nie ma do niego pretensji. Póki co czuje strach i żal. To bardziej Mike ma pretensje. I nie całowała się z Robertem, tylko to on ją pocałował. Jej błędem było, że z nim wyszła, ale później chciała już wracać do domu, bo zrozumiała swój błąd. A Dylan mógł schować dumę do kieszeni, zachować się jak facet i przynajmniej upewnić się, że była bezpieczna - a nie ją olać, kiedy za nim biegła i prosiła. A chłopaka nikt nie zgwałci.

    Oj przykro mi bardzo :'(
  • Minia215 03.01.2019
    Faceta też da się zgwałcic.. I od kiedy pielęgniarka bada, używa stetoskopu?? Co najwyżej mierzy temperaturę, zmienia kroplowke i zakłada welfron...
  • candy 03.01.2019
    Da się. Ale chyba nie zaprzeczysz, że gwałtów na kobietach jest dużo, dużo więcej.

    A od kiedy nie można badać stetoskopem? Osłuchać płuc, rytmu serca, ciśnienia, wszystkich funkcji życiowych?
  • Paradise 03.01.2019
    A od kiedy nie używa? Chyba mało wiesz o życiu, skoro sprowadzasz rolę pielęgniarki do zmiany kroplówki i zakładania wenflona...
  • Minia215 04.01.2019
    Na tyle razy co byłam w szpitalu żadna tego nie robiła, tylko wolała lekarza... No chyba że mowa jest o szpitalach za granicą. Tam pielęgniarki maja większe pojęcie o swojej pracy, bo w Polsce potrafią tylko strajkowac...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania