...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Minia215 08.01.2019
    Niech syn wie, ze tatuś ma kochankę i jego życie seksualne nadal istnieje. Edukacja jest najważniejsza, im szybciej zacznie się za poznawać z anatomia kobiety, tym lepiej dla niego :D
  • candy 08.01.2019
    pięciomiesięczne dziecko ma poznawać anatomię i życie seksualne? :)
  • candy 08.01.2019
    Poza tym, to nie jest kochanka. Dylan nie jest żonaty.
  • Minia215 08.01.2019
    To była ironia. Znasz to? Facet jak dla mnie powinien od razu wystawić ja za drzwi w tym szlafroku a nie czekać jak na zbawienie...
  • candy 08.01.2019
    Znam to, wyobraź sobie. Ale napisałaś tak, że nie było wiadomo, czy mówisz serio czy nie. A gdyby zrobił jak zrobił, to w mojej opinii byłby niegrzeczny. Owszem, ona wtargnęła mu do mieszkania i sytuacja była niezręczna, ale chyba należały mu się jakieś wyjaśnienia, dodatkowo jeszcze Camilla wprawiła go w osłupienie.
  • Minia215 09.01.2019
    candy sytuacja ogólnie dość groteskowa.. On, była dziewczyna, kochanka (wybacz że tak o niej pisze, ale kiedy pojawia się dziecko to nawet jeżeli rozstał się z matką dziecka i nie byli małżeństwem to i tak już zawsze kolejna kobieta będzie ta druga) i jeszcze małe dziecko.... Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać... Chociaż istnieje coś takiego jak śmiech przez łzy..
  • candy 09.01.2019
    Minia215 miało być groteskowo. Dlatego pisałam o skrajnych emocjach.
  • Minia215 09.01.2019
    candy osobiscie nie chciałabym się znaleźć w takiej sytuacji.. Prędzej bym rozpętała trzecia wojnę światową niż dała jej dziecko żeby się nim zajęła.
  • candy 09.01.2019
    Minia215 ona była po wyjściu ze szpitala i po lekach, które wywołały u niej bardziej rozluźniony nastrój. Miewała wcześniej dużo przemyśleń o innych dziewczynach Dylana, była zazdrosna, ale ten jeden raz chciało jej się śmiać, zwłaszcza że sytuacja była jaka była. I dała jej przecież pieluchę do zmiany, co było w jakiś sposób problemem dla niej. Nie oddała dziecka na całodobową opiekę, "bo jej się nie chce"
  • Elorence 08.01.2019
    Pierwsza część:
    Uśmiałam się. Camilla świetnie się zachowała. Podejrzewam, że na jej miejscu zachowałabym się tak samo. Akcja z Eleną pierwsza klasa. Dostała za swoje... Czemu niektóre kobiety nie potrafią korzystać z mózgu?

    Druga część:
    Dylan jest dupkiem. Wypisuje się z jego teamu. Nawet, jeśli w teraźniejszości jest ciut lepszy, to i tak spotyka się z głupią Eleną.
    Jego była dziewczyna została zgwalcona, a ten co? Przychodzi i rozdrapuje rany?! Kto normalny w takim momencie sypie sól na otwarte rany?!
    Mam ochote go udusić! Natychmiast!

    Czekam na kolejny. Mam nadzieje, że Elena zniknie na zawsze...
    Buziaki ❤️
  • candy 08.01.2019
    Co za ulga odnośnie pierwszej części :D

    Druga część: on głupi jest i tyle. Nie potrafi wyrazić swoich uczuć, ani teraz ani w przeszłości nie potrafił. Ktoś go musi w obroty wziąć i w dupę kopnąć mocno xD

    Buziaki <3
  • Paradise 08.01.2019
    Też się uśmiałam przy pierwszej części :D
    Znam ten stan na haju po lekach i pewnie zachowałabym się podobnie xD
    Jak można dorobić sobie klucze ot tak z dupy? Co za ściera, nią to tylko zarzyganą podłogę wycierać! :D
    Jak Dylan nie zmieni zamków, to wchodzi na moją czarną listę, a już mu niedużo brakuje po tej drugiej części.
    Wysyłam F na skopanie mu duspka, bo ona się sprawdzi najlepiej XD

    Buziaki <3
  • candy 08.01.2019
    Jak Liam zarzyga podłogę, to trzeba ją wezwać!

    Hahah, czekam na F <3

    Buziaki <3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania