...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Elorence 18.01.2019
    Jest mi smutno :( Nawet bardzo.
    Tymczasowo zawieszam swoją obecność w #teamDylan... Ja wiem, że faceci lubią jak czasami dziewczyna pokaże, że jej zależy, no ale bez przesady... Camilla spotkała Roberta, potem Jack ją zgwałcił, potem to samo chciał zrobić Cooper. DYLAN OGARNIJ SIĘ!

    Smutno mi :(
    Buziaki <3
  • candy 18.01.2019
    PETYCJA DLA DYLANA: OGARNIJ SIĘ.

    Nie bądź smutna :((( przepraszam :(

    <3
  • Paradise 18.01.2019
    Szybko coś się poddał, myślałam że jakoś ją przekona, żeby nie spała na kanapie, a tu jednak nie xD w kuchni też mógł się bardziej postarać, a nie tak sterczeć przy niej jak słup soli xD Dylan! OGARNIJ SIĘ, CHŁOPIE!
    Co do tajemniczej laski, czy już wtedy to była Elena ściera? Hmmm...
    Buziaki <3
  • candy 18.01.2019
    Dylan to w ogóle szybko się poddaje z większością rzeczy xD
    PETYCJA!

    Nie, nie Elena, pewnie jakaś inna ścierka xD

    <3
  • Minia215 19.01.2019
    A nie uważacie ze z nią sama jest coś nie tak?? Każdy nowo napotkany facet od razu chce ją gwalcic.. Może ma w sobie coś takiego, że wprowadza ich w błąd? Spojrzenie, uśmiech, cokolwiek.... Prowokuje a później płacze...
    Co do reszty wiadomo już ze nie poroni Liam jest na świecie, a Dylan? Hmm.. Ciężki orzech do zgryzienia.
  • candy 19.01.2019
    Najpierw coś z Dylanem było coś nie tak, a teraz z nią? XD
    Serio uważasz, że ona sama jest sobie winna? I gdzie niby kogoś prowokowała? Odrzucała Jacka i to kilka razy. Nie dawała mu żadnej fałszywej nadziei, to on sobie coś uroił. Co do Roberta, to on chciał tylko zemścić się na Dylanie i dlatego obrał ją za cel. Cooper uważał, że mu się coś należy, bo wynajął jej mieszkanie po niższej cenie. Tacy są niektórzy faceci i to nie jest wina kobiet. Może jeszcze sprowokowała ich, bo miała na sobie koronkową bieliznę? Bo takie ostatnio przekonanie krąży, że to niby jest zgoda na gwałt.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania