...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • betti 16.03.2019
    To zakończenie... przewidywalne, cukierkowe. Szkoda...
  • candy 16.03.2019
    Hmmm... no szkoda. Nie zgodzę się jednak, że jest przewidywalne, bo równie dobrze w poprzednich rozdziałach Liam mógł umrzeć, a wtedy na pewno nie byliby razem. Zresztą nie chodziło mi tu o powielanie schematów w stylu jak się kończą książki bądź nie kończą. Chciałam, żeby było życiowo i po prostu przedstawiłam obrazek kochającej się rodziny, młodych rodziców, którzy jeszcze nie do końca poznali życie. A zamiast cukierkowe powiedziałabym, że optymistyczne, bo do zaręczyn jako tako jeszcze nie doszło, a więc dominuje tu raczej nadzieja.
  • Elorence 16.03.2019
    Za imię dla tej małej kruszynki, masz u mnie 1000 gwiazdek *.*
    Ten rozdział, a zarazem epilog, był najlepszym rozdziałem z całej historii. BO WRESZCIE BYŁO NORMALNIE, SPOKOJNIE I DOBRZE. Tyle na to czekałam. I naprawdę kilka razy już myślałam, że się rozstaną... Camilla przestała być irytująca, a Dylan dupkowaty, dlatego wreszcie mogą stworzyć cudowny związek i żyć długo i szczęśliwie.
    Piękne, pasujące zakończenie <3 <3 <3

    PS: Wiesz na kogo teraz czekam :D
  • candy 17.03.2019
    Też mi się podoba to imię <3 #teamAlexia :D

    Czekam i ja :D na wenę xdd
  • Paradise 16.03.2019
    Podpinam się pod komentarz Elorence <3
    Ten epilog to takie dopełnienie całości.
    Dylan wybierający pierścionek <3 Wszystko tak, jak powinno być. No i piękne imię dla siostrzyczki Liama <3
    Czekam na papierową wersję <3 <3 <3
  • candy 17.03.2019
    <3 <3
    słowa "papierowa wersja" chyba niedługo będą mi się śniły po nocach xD
  • Davisa 16.03.2019
    Czytało się naprawdę fajnie, myślałam że będzie tutaj jeszcze moment gdzie Dylan się oświadczy Camilli ale dobrze wiedzieć że będzie jeszcze to wszystko z perspektywy Liama :)
  • candy 17.03.2019
    Specjalnie nie było momentu oświadczyn, żeby czytelnik dopowiedział sobie wszystko sam, tu jest tak optymistycznie i z nadzieją :) dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania