Tylko tyle

;)))

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Oj i odwecik befanki być musiał, dlatego o publikacje jakieś pytała. Ha ha ha :D
  • befana_di_campi 25.10.2021
    "Befanka" nie kieruje się odwetem. To nie są jej oceny :)
  • befana_di_campi tak, tak, nie wątpię XD Gdybym cię nie znał, to pewnie bym kupił : )))
  • befana_di_campi 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy Ciekawe za co i za ile ten niby "nabytek"?
    Zresztą już pod żadnym tym twoim twórczym neo wysileniu niczego ode mnie się nie doczekasz. Od razu poznałam czyj to styl lub nawet interpunkcja.
  • pansowa 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy befanka?! Nigdy!
    To przemiła, sympatyczna i życzliwa staruszka.
    Taka, jaką wszyscy wokół lubią. Już widzę jak jej gołąbki pokoju na ramionach siadają ?
  • pansowa w przypadku tej "pani" to chyba tylko pieczone gołąbki?
  • befana_di_campi tiiia, interpunkcja z "ortograf.pl"?. Niech ci będzie.
  • I kolejna pała, tylko czy za tekst, czy za to, że jestem trollem?
  • Tjeri 25.10.2021
    Nie kapewuję mody na tworzenie osobnych profili by komuś coś wygarnąć. Miejże jaja (jeśliś facet, bo tekst kobiecy nieco) i pisz co myślisz bez maski.
    A utwór ni zły ni dobry. Choć bliżej mu do dobrego. W sensie, że może nie zachwyca, ale jest solidny. Widać władanie piórem nie na najniższym lewelu.
  • Odważnie przyznałem, żem troll, czy to nie dosyć? Nie pojawiłem się by wojować, samo tak wyszło?. Nie lubię baby i tyle. Tekst może faktycznie trochę rozmemłany.
    Co do jaj, jak sprawdzałem były na miejscu.? Dziękuję za wizytę.
  • Tjeri 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy
    Słabo. Chowasz się jak tchórz.
    Jak komuś chcę coś przekazać, to mu to mówię. Jak nie mam odwagi – milczę.
  • Tjeri ehhh, a sprawy by nie było, gdybym się nie przyznał żem troll.
  • Tjeri 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy
    Przecież doskonale widać, który profil jest czyimś klonem. Trollem nie czyni przyznanie się do tej funkcji, a... trollowanie. Po prostu.
  • pansowa 25.10.2021
    Tjeri Nie zawsze się da.
    Nie bądź Anja Ortodox.
  • Tjeri ale ja tak prawie na tyłku siedziałem, tylko befancię baaaaardzo kocham?
  • pansowa 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy
    Jak wszyscy.
    Poza podobnymi do niej, ale na szczęście mają jest równie popieprzonych.
  • pansowa 25.10.2021
    *mało
  • pansowa jak myślisz, mam szansę??
  • pansowa 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy Przykro mi, ale nie wyglądasz, abyś był walnięty choćby w zbliżonym stopniu.
  • pansowa nawet jak jej obiecam, że się postaram i będę odpowiednio zjebany? (((:
    No nic to.
  • pansowa 25.10.2021
    Ciemna Strona Mocy To nie kwestia starań tylko przyrodzonego stanu umysłu.
  • Tjeri 25.10.2021
    pansowa
    Zabronić nikomu nie mogę. A co myślę, to powiem i to pod swoim własnym nickiem.
    A Anja Ortodox była w deseczkę.
  • pansowa 25.10.2021
    Tjeri Nie pamiętam jaki miała rozmiar biustu.
    Jeśli piszę, że czasami się nie da, to wiem co piszę.
  • Tjeri 25.10.2021
    pansowa
    Twoja sprawa. A moja jest moją ;).
  • pansowa 25.10.2021
    Tjeri Gut :)
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Prozę!
    Tematy to:
    1) Ucieczka na inną planetę
    2) Pokochałam(em) wroga
    więcej znajdziesz:
    https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-proze/
    Piszemy do 31 października!!!
    Liczymy na Ciebie!
    Literkowa
  • Garść 25.10.2021
    Mnie się podoba. Może za sprawą tajemniczej bohaterki. Powiedziałeś nie za mało, nie za dużo, tyle aby myśli krążyły wokół niej.
    Sprawnie kreślone akapity, i tylko zastanawiam się, czy odautorskie info ma jakiś związek z treścią zasadniczą.
    5.
  • Garść dziękuję i kłaniam się uniżenie : )
  • Margerita 28.10.2021
    Ciemna strona mocy kim jesteś? Skoro nie nowym użytkownikiem to pewnie startym
  • "Skoro nie nowym użytkownikiem to pewnie startym" - dokładnie tak, Margerita, dokładnie tak : )
  • Sandra pół roku temu
    VOLDEMORD!!!! NIE MA NOSA!!!!!!

    "nie bójmy się tego imienia, profesorze"

    { :-) }

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania