Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

...tylko z dużą ilością tłuszczu, poproszę!

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Pietrucha i Marlon weszli do kebaba.

 

Sprzedawczyni: Dzień dobr...

 

Rozległ się pierd.

 

Pietrucha: Z sosem o wysokiej zawartości...

Sprzedawczyni: Czekaj, kurwa! Dobra, mów!

 

Marlon chwycił głowę Pietruchy i zaczął nią walić o swoją. Sprzedawczyni beknęła, a potem zaczęła wydawać odgłosy jak małpa i skakać po stolikach.

 

Tomek Boski z Rodzinki.pl grał na swoim starym commodore, gdy do pokoju wszedł z uśmiechem Ludwik. W ręku trzymał ociekającą kupę wyjętą z kibla. Woda z kupy zalała Tomkowi komputer, niszcząc go i powodując wybuch, który zabił Ludwika. Zdenerwowany Ludwik chwycił syna i zaczął mu wpychać kał do gardła. Tomek się wykrzywił, Ludwik się przestraszył i chciał uciec oknem, ale Tomek go zabił zrzucając na niego swój łupież. Następnie Tomek wziął karton tymbarka jabłko mięta i chciał się napić, ale w środku była pleśń, którą się udusił.

 

Tymczasem przyszła Magda na cotygodniową sesję BDSM i znalazła Tomka oraz Ludwika martwych. Nie myśląc więc za dużo zaczęła kraść z domu wszystkie wartościowe rzeczy. W tym samym czasie do domu przyszedł także gangster Kiełbasa po haracz. Widząc Magdę Kiełbasa zabił ją wciskając jej palec do ucha i przebijając mózg.

 

KONIEC

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania