Tysiące lat minęło jak jeden dzień (reportaż)

Usunięto.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Lucinda 02.11.2017
    Dawno już nie miałam okazji czytać czegoś Twojego, ale nawet dobrze się stało, że dziś do tego doszło. Trochę oderwałam się od prac bitewnych, przy których... trochę mnie poniosło. Trochę za bardzo na refleksje mnie wzięło i to w kwestiach budowy, nie treści, no a ponieważ Ty potrafisz, że tak powiem, ładnie konstruować wypowiedzi, to pomyślałam, że mi się tak trochę mniej smutno zrobi, bo konstrukcje to jedno, ale jak już się zaczynam przesadnie rozwodzić, to czas przyhamować, zanim się adresat zanudzi.
    Pozwolę sobie więc tym razem nie rozpisywać się o przecinkach i takich tam, zresztą nie jest też źle, bardzo poważnych błędów nie ma, bardziej takie typowe, przecinkowo-składniowe. Wspomnę tylko o powtórzeniu: ,,Szczątki poddawane są poddawane badaniom", bo pewnie inni też by zauważyli, no i to ,,dr" z kropeczką to tak mi się nie bardzo podoba :P
    Reportaż naprawdę ciekawy. Przyjemnie mi się go czytało i z każdym zdaniem coraz bardziej się w tę treść zagłębiałam. Może archeologia nie jest czymś, co mnie specjalnie zajmuje, choć już element tajemnicy dużo bardziej mnie interesuje, ale jaki temat by nie był, dobrze jest znowu spotkać się z Twoim stylem, niezależnie od odsłony. Żałuję nawet, że mam u Ciebie również zaległości w opowiadaniach, ale cóż poradzić... Sama jestem sobie winna. Gdybym pisała krótsze komentarze, to nie miałabym problemu z wszystkimi planowanymi wizytami.
    Pozostawiam po sobie 5, no i mam nadzieję, że kiedyś zbiorę się, dokończę pozaczynane komentarze, jak ten do Aurory, zajrzę do tych tekstów, których jeszcze nie przeczytałam i że uda mi się jakoś zwięźle wypowiedzieć na ich temat :)
  • KarolaKorman 03.11.2017
    ,,Szczątki poddawane są poddawane badaniom'' -2x poddawane
    Nawet potrafisz mnie zainteresować szczątkami umarłych przez tysiącem lat )
    Zaintrygował mnie postęp wiedzy i to, że teraz po tak długim czasie można stwierdzić ,,czym dana osoba się zajmowała, co jadła, czy urodziła się w miejscu w którym została pochowana, kim była z pochodzenia, jak umarła.''
    Wcisnęłam 5 gwiazdek :) Pozdrawia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania