Tytoń?

Ty toń,

a ja razem z tobą.

Tytoń dogasa,

gubiąc się w słowach.

Ja również.

 

Odpłynę daleko,

bez ciebie,

ty bądź gdzie indziej.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (78)

  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Palenie zabija, i szkodzi na cerę
    Nie szkoda ci buzi??
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Burton! Dobrze Cię widzieć! :) Jakoś nie, na coś umrzeć trzeba.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Dusia2000 Boże dziewczyno ty masz 23 lata, zajmij się życiem nie umieraniem ?
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Burton The Scribe ależ ja żyję! Ostatnio nawet za bardzo, o ile można to tak nazwać.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Dusia2000 Duśka tylko nie bierz narkotyków, bo cię zmiecie z planszy ?
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Burton The Scribe to nie dla mnie!
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Bo papieros młodym dziewczętom dodaje powagi...
  • Dusia2000 ponad rok temu
    @Łukaszenkow I tak sobie już 6 lat palę, żeby poważniej wyglądac :((( czego się nie robi żeby powaga malowała się na twarzy...
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 To musialaś wcześnie zacząć.
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow kto nie palił przed maturą.? jestem mało odporna na stres?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 Mnie tytoń nigdy jakoś nie sprawiał frajdy.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Rozumiem, że na portalu będziesz reprezentować interesy młodych gniewnych?
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow ja młoda gniewna? Młoda tak, ale jestem niezmiernie spokojna. Gniewu chyba u mnie za mało nawet ?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 Jak palisz papierosy i masz kolczyk w nosie to na 100% jesteś buntowniczką...
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow ahahha nawet mnie rozbawiłes w tym momencie.
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow Zmylam dla was specjalnie makijaż! Zero docenienia no!
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Łukaszenkow, Dusia jest na buntowniczkę już (to zabrzmi paradoksalnie) za stara...
    Bunt wybucha w wieku piętnastu, szesnastu lat najczęściej, może być ukształtowana wskutek buntu, nieść jego zarzewie na zasadzie uczestnictwa w sztafecie, pokłosiem być.
    Ale była tu buntowniczka, na naszych oczach rodził się w niej bunt, przybyła jako czternastolatka, miała nick Onyx.
    Dobrze, że Dusia nie jest fanką (chyba) anime, to takie dziś rzadkie u młodzieży.
  • Poncki ponad rok temu
    yanko wojownik 997
    Prawdziwy bunt to wybucha w wieku 2 lat...
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Poncki, Wtedy bierze się pierwszy buch (bucha) i mija z bólem brzucha.
  • Poncki ponad rok temu
    yanko wojownik 997
    Z wiadra...
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Poncki, Raczej z cybucha.
  • Poncki ponad rok temu
    yanko wojownik 997
    Ciekawe, że poezja potrafi być naprawdę piękna, że aż odległa, ale czasem w cale nie musi. Może być bliska, namacalna. Normalna, przystępna.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Poncki, Kwestia skracania dystansu, posiadając bardzo duży... - do siebie.
  • Poncki ponad rok temu
    yanko wojownik 997 Dystans do siebie to podstawa zdrowia psychicznego.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Poncki, I mniejsze prawdopodobieństwo pobicia lustra.
  • Poncki ponad rok temu
    yanko wojownik 997
    Ja w zeszłym roku dwa rozbiłem... Ciągnie się za mną pech. Czuję to. Nawet w piątek trzynastego nie odpuściło.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Poncki, Mnie trzynastego w piątek, to nawet czarny kot, jak przechodziłem pod drabiną, dlatego wolę się już nie przeglądać.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    *napadł
  • MartynaM ponad rok temu
    Tytoń dogasa,
    gubiąc się w słowach. Dusia, jak to rozumieć?
  • Dusia2000 ponad rok temu
    A więc wobraź sobie kawiarenkę, jak że starych filmów. Zgiełk, klaksony aut, a przy stoliku ona. I on. Ona patrzy gdzieś w bok, on zamyślony pali papierosa, a potem odkłada go do popielniczki. Dym owiewa ja, potem jego. Tona w nim. Coś sobie może powiedzieli, może to rozstanie - ale teraz milczą, a tytoń w papierosie dogasa, tli się tylko zaledwie. Podobnie jak oni - dla siebie.
  • MartynaM ponad rok temu
    Dusia2000, ale ja pytam, jak tytoń może gubić się w słowach? Dym może owiewać słowa, dla mnie to bardziej logiczne.
  • Dusia2000 ponad rok temu
    MartynaM Dym owiewajacy słowa (czyli dźwięki, chyba że spisane gdzieś) jest bardziej logiczny niz tytoń gubiący się w nich. Skoro dym jest tutaj dla ciebie logiczny, to uznaj ze oni ten tytoń żuli, a nie palili. I dogasał, czyli nikł im między niewypowiedzianymi słowami :D
  • MartynaM ponad rok temu
    Dusia2000, dym raczej nie ma dźwięku, to taka mgiełka, a jak dużo się pali, to i siekierę można powiesić...
    Szalej, weź coś zrób dobrego z tym mówiącym tytoniem, bo mi Dusia nie wierzy...
  • Dusia2000 ponad rok temu
    MartynaM ??
  • Szalej. ponad rok temu
    MartynaM najpierw piszesz, że dym może owiewac słowa, a potem że dym nie ma dźwięku. Słowa mają, jak napisała Dusia. Więc dym owiewa dźwięk :)

    I mnie przekonuje współgranie tonięcia z tytoniem, współbrzmienie. Czy ma w sobie logikę, czy nie.
    Ale ja jestem surrealistą ??‍♀️?
  • MartynaM ponad rok temu
    Szalej. słowa mają dźwięk, ale dym... a zresztą, co mnie to obchodzi, niech sobie ten tytoń mówi, a nawet recytuje... hahaha
  • Szalej. ponad rok temu
    MartynaM nie mówi, dogasa między zdaniami. Dla mnie to logiczne i już. Ale co czytelnik, to odbiór. Bądźmy różni :)
  • MartynaM ponad rok temu
    Szalej.

    ''Tytoń dogasa,
    gubiąc się w słowach'' - pomyśl. Ale mnie naprawdę wszystko jedno.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Martyna to jest o papierosie "po" ;) Widzisz przecież, że wspólny ...
  • MartynaM ponad rok temu
    Łukaszenkow, to ''papieros dogasa, gubiąc się w słowach''
    Na logikę, to brzmi durnie.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    MartynaM Jak nadasz temu abstrakcji wychodzi "one night stand"
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Klimat z tej piosenki
    https://www.youtube.com/watch?v=BS46C2z5lVE
  • Szalej. ponad rok temu
    Ja tylko uszczuplilem nieco twoje własne słowa, więc wiersz jest w całości twój :)
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dobrze, że są tacy bezinteresowni wrażliwcy, chcący pomóc niewiaście w lirycznych opałach. Bierzcie przykład z szaleja i jegor rycerskości. Brawo i życzę dalszych sukcesów!
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow ale jakiś ból dupy wyczuwam ?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 Chyba swój ;)
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow @Szalej słyszałeś że tutaj niczym Don Kichota Cię traktują????
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 Odgrywacie scenki Dulcyneo?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dulcysia2000 ;)
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow skoro nie ma prawdziwej miłości, to choć platoniczna będzie. Cervantes wiedział co pisał...
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow tak mi mów.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dlaczego uznałaś, że traktuję szaleja jak Don Kichota?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Wyszły z ciebie jakieś ukryte zdania na temat jego osoby?
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Łukaszenkow "Dobrze, że są tacy bezinteresowni wrażliwcy, chcący pomóc niewiaście w lirycznych opałach. Bierzcie przykład z szaleja i jegor rycerskości. Brawo i życzę dalszych sukcesów!" Coś podejrzewam że raczej z Ciebie wyszły ?
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Dusia2000 Powiedz mi jakie ze mnie wyszły podejrzenia? Jak dodasz do tego swój ból w tych okolicach, sprawa wydaje się być prosta.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Oczywiście to tylko żarty, nikt Szaleja nie podejrzewa o niecne zamiary ;)
  • Szalej. ponad rok temu
    Łukaszenkow a podejrzewaj ty mnie, o co ci się żywnie podoba. Jak Ci tam wygodniej wewnątrz twojej główki :) ani nikomu tym nie pomożesz, ani nie zaszkodzisz.
    Serwus! I wszystkiego dobrego.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Szalej. Chciałem ciebie pokrzepić w twej szlachetności przyjacielu. Czego wy się w moich słowach doszukujecie ;)
  • Szalej. ponad rok temu
    Łukaszenkow ależ mnie nie potrzeba żadnej zachęty. Zdrowy, heteroseksualny chłop jestem. Dusia jest zachęta samą w sobie :)
  • Szalej. ponad rok temu
    Łukaszenkow i koniec tematu, jak dla mnie. Jeśli chcesz go dalej zgłębiać, to proszę bardzo. Ale już sam :)
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Szalej. Czyń dobro, ale pompuj brzuchy ostrożnie ;)
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Houk wodzu i pozdro
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Czyń dobro, ale pompuj brzuchy z rozwagą- tak chyba lepiej.
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    W sensie, żeby otyłych nie produkować z rozpusty., nie to inne. Otyłość w krajach zachodu to jak wiadomo choroba cywilizacyjna
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Szalej. A dziękuję dziękuję :)
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szalej. "koniec tematu"

    Nie umniejszaj nasączenia romantyzmem sprawy, przeskoczmy epoki i wyzwij go na pistolety jak Wokulski, Krzeszowskiego.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    "Stojący za nim Wokulski dotknął jego ramienia.

    - Słówko, panie baronie - rzekł.

    - Ach, to pan - odparł baron przypatrując mu się. Odeszli na bok.

    - Pan mnie potrącił, panie baronie...

    - Bardzo przepraszam...

    - To mi nie wystarcza...

    - Czyżby pan chciał satysfakcji? - spytał baron.

    - Właśnie."
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Dusia2000, Wiersz w kooperacji, w efekcie - no no...
  • Dusia2000 ponad rok temu
    yanko wojownik 997 poezja łączy ludzi. No każdy to wie, yanko!
  • Szalej. ponad rok temu
    yanko wojownik 997 wiersz jest w całości Dusi. Ja tylko przyciąłem kilka słów :)
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Szalej. A sugerowałem się dopiskiem.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Dusia2000, Nie mogę temu przeczyć, gdyż jest to fakt i byłem świadkiem takich zjawisk.
  • Poncki ponad rok temu
    Rzucić palenie prosta rzecz. Robiłem to już tysiące razy. ?
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    Świetny wiersz .Pełen gry słów. Niby zabawny, a naprawę mądry. Pozdrawiam 5
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Dziękuję za zajrzenie! :)
  • Monia ponad rok temu
    Nie jestem palaczem,ale coś w tym tekście jest co mnie przyciągnęło mianowicie mądrość i przesłanie,że pewne używki są dla nas złe.Tak to interpretuje pozdro ?.
  • o nim pseud ponad rok temu
    Tę "modrość" możemy zobaczyć na każdej paczce papierosów, dla analfabetów są obrazki — bardzo odkrywcze. :)))
  • Dusia2000 ponad rok temu
    Dzięki @Monia :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania