***

*

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Davisa 12.03.2019
    Super rozpoczęcie! :) I ten fragment "miałem nadzieję że przyjdziesz" <3 zapowiada się ciekawie opowiadanie czekam na kolejną część daję jak na razie 5 :)
  • Lida 13.03.2019
    Dziękuje bardzo
  • „Było już dość późno. A może w zasadzie wcześnie. Byłam już nieźle wstawiona. Zresztą jak ponad połowa współimprezowiczów. Na takich imprezach zawsze alkohol płynął rzekami. Ale jakoś nikt nigdy nie zwrócił na to jakiejś większej uwagi. Wszyscy przychodzili tutaj, żeby się dobrze bawić. A trunki z procentami były w tym wypadku nieodłączną częścią zabawy.” - trzy razy „był” , lub jego odmiana, w tym krótkim fragmencie. Pierdolka ale warto zwrócić uwagę (ja tez mam z tym problem).
    Ciekawie się rozpoczyna mimo, ze może wydać się banalna, bo przecież o miłości napisano podobno wszystko.
    Podsumowując, niezły początek, zwróć uwagę na powtórzenia, bardzo dobry, przyciągający tytuł.
    Pozdrawiam
  • Lida 13.03.2019
    Dziękuje za komentarz. Również pozdrawiam
  • Margerita 15.03.2019
    pięć podoba mi się
  • Lida 15.03.2019
    cieszę się i dziękuje za ocene
  • Mia123a 15.03.2019
    Hejka! Mało tutaj takich miłosnych opowiastek, a Twoja zapowiada się bardzo ciekawie.Może to nie dokońca moje klimaty, ale tekst dobry. Więc przeczytałam z chęcią.
    Pozdrox :)
  • Lida 15.03.2019
    Bardzo się ciesz, że się podoba. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania