Uchodźcy - Nachodźcy

Przed chwilą przeczytałam w internetowym wydaniu Dziennika.pl taką oto informację:

 

https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/8232208,straz-graniczna-uchodzcy-polska-usnarz-gorny.html

 

Wydawcą tego prasowego organu jest niemiecki Ringer - Axel Springer, który przecież co rusz przebiera się w tęczowe pierze z jaskrawym piórkiem wetkniętym w kurzy kuper???

 

Glosa: Sługa Boży, Prymas Tysiąclecia Stefan Kardynał Wyszyński powiedział:

 

"Nie oglądajmy się na wszystkie strony. Nie chciejmy żywić całego świata, nie chciejmy ratować wszystkich. Chciejmy patrzeć w ziemię ojczystą, na której wspierając się, patrzymy ku niebu. Chciejmy pomagać naszym braciom, żywić polskie dzieci, służyć im i tutaj przede wszystkim wypełniać swoje zadanie – aby nie ulec pokusie „zbawiania świata” kosztem własnej ojczyzny."

 

Podczas trwających wojen w Czeczenii sprowadziliśmy stamtąd do naszego kraju około 80 tysiąca uchodźców, z których później część z nich wyjechała, część pozostała. Głównie: kobiet oraz dzieci, nie wypasionych samców.

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • laura123 26.08.2021
    Bardzo dobry tekst.5
  • befana_di_campi 26.08.2021
    Przeklejam swój komentarz-uzupełnienie z PubliXo:

    "(...)
    "Giczan, były redaktor naczelny portalu Nexta, opublikował na swoim na blogu tekst, w którym stwierdził, że Białoruś już w latach 2010-2011 opracowała realizowaną teraz akcję sprowadzania migrantów na granice z państwami UE. Jak wyjaśnił, nielegalną migrację Irakijczyków na Litwę i do Polski wspierają służby i państwowe przedsiębiorstwa, osobiście zachęca też do niej Alaksandr Łukaszenka.

    Cała Polska mówiła o uchodźcach na granicy, wszyscy mówili, co należy zrobić z tym problemem, natomiast ja odniosłem wrażenie, że praktycznie nikt nie widział istoty tego problemu, czyli jego genezy, chciałem to przybliżyć

    — powiedział PAP dziennikarz.

    Nie podoba mi się to, (…) co się dzieje teraz w polskiej debacie publicznej na temat tego kryzysu granicznego, bo jedynym człowiekiem, któremu jest to na rękę, jest Łukaszenka

    — dodał."

    Natomiast u nas zauważono, iż konserwy, z których pożywiają się koczujący mają na otoku oraz wieczku napisy cyrylicą, wobec czego tym wzruszliwym, mocno doświadczonym przez życie, pańciom, tak - na wszelki wypadek - radzę zaopatrzyć się w pampersy. Bowiem wojna - na razie hybrydowa - już trwa. Oraz nie wypowiadajcie się panie-rury w imieniu mieszkańców Podlasia. Ci akurat nie znają dobrobytowego smaku bliskiego Zachodu; po obu stronach Odry... Zatem: d**y w kupy i wio, na wschodnią granicę, aby stwierdzić z autopsji jak rozpętana przez tzw. opozycyjnych debilów afera w rzeczywistości się przedstawia.
    "Ubogacić" tychże możecie zawsze :p Np. zdejmiecie z siebie majtki i im dacie :p Pytanie tylko, czy ciż będą je od was chcieli?"
  • maciekzolnowski 26.08.2021
    Czasem warto jest napisać coś na tematy aktualne, szczerze i odważnie. Cytat z Wyszyńskiego bardzo dobry. Pozdrawiam! MZ
  • skandal 27.08.2021
    Pato kato
  • befana_di_campi 27.08.2021
    Może być i "kato pato". Zgodnie z anonimowym konterfektem mieniącego się komentatorem, trolla.

    ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania