.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Elizabeth Lies 11.08.2016
    Chętnie poczytam te zbiory opowiadań. 5
  • Rasia 11.08.2016
    Dziękuję serdecznie :)
  • KarolaKorman 11.08.2016
    Zupełnie inna tematyka od poprzednich opowiadań, wydaje się lżejsza, choć to dyskusyjny temat. Nastolatki i ich problemy - nic lekkiego :) Fajnie, że Alice znalazła bratnią duszę, już jestem ciekawa, jak potoczą się ich ucieczki, 5 :)
  • Rasia 11.08.2016
    Słuszna uwaga, coś w tym rzeczywiście jest :)) Cieszę się, że odebrałaś mimo wszystko tak pozytywnie to opowiadanie. Dziękuję serdecznie :)
  • 60secondsToDie 11.08.2016
    W sumie, to chyba nigdy nie zerkałam na żadne dłuższe serie, czy zbiory opowiadań na opowi, ale chętnie to nadrobię, patrząc na ten tekst. Bardzo mi się podoba, choć pozornie temat banalny, to fajnie ukazany. Z przyjemnością pośledzę dalsze losy Alice i Simona C:
    5
  • Rasia 11.08.2016
    Bardzo mi miło, że zajrzałaś i tym tekstem skłoniłam Cię do zabrania się za jakąś serię :) Dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa!
  • Kociara 11.08.2016
    Zawsze lubiłam opowieści które działy się w szkole, nie wiem dlaczego ale jakoś zawsze się mi podobały tym razem też. :D Jestem ciekawa jak to dalej się potoczy. Tu stawiam piątkę i czekam na następne :D
  • Rasia 11.08.2016
    Mają w sobie taki nietypowy urok, prawda? :) Dziękuję bardzo!
  • Kociara 11.08.2016
    Rasia właśnie, nietypowy urok, nawet mangi i anime oglądam o szkolnym życiu xD
  • Lotta 11.08.2016
    Ciekawa tematyka. Przypomniały mi się moje ulubione książki z dzieciństwa, w których ten problem był często poruszany. Zostawiam piątkę i chętnie poczytam kontynuację. :)
  • Rasia 11.08.2016
    Czyli jednak powrót na stare śmieci jest pociągający :D Dziękuję ślicznie!
  • Katra 11.08.2016
    Jak zwykle, będę czekać na więcej :D.
  • Rasia 11.08.2016
    Dziękuję, że tak systematycznie do mnie zaglądasz :))
  • Numizmat 05.09.2016
    To chyba pierwsza i ostatnia cześć, nie? :D :D

    Tym razem trochę się poczepiam, bo w sumie ta część podobała mi się najmniej ze wszystkich.
    Nie za bardzo podoba mi się kolokacja trzeźwy rozum. Zawsze słyszałem trzeźwy umysł i rozum po prostu wydaje mi się tu nie na miejscu. Ale to tylko moje wrażenie, bo sprawidziłem i trzeźwy rozum też gdzieniegdzie występuje. Po prostu dużo rzadziej.

    Miłość platoniczna? Nie miałaś tu na myśli miłości nieodwzajemnionej? Bo to nie to samo. Miłość platoniczna oznaczałaby, że ALice kocha Simona jak przyjaciela, nieromantycznie, ale duchowo, a przecież na nieszczęście widzimy wyraźnie, że tak nie jest.

    Odniosłem też wrażenie, że Alice i Simon rozmawiali ze sobą odrobinę zbyt 'literacko', co niezbyt mi pasowało do pogawędki w ławce między znajomymi z klasy, jeśli wiesz o co mi chodzi :)

    Za tę część ode mnie 4,5=~5 ;)
  • Rasia 05.09.2016
    Ło, ło, ło. Czuję się zaskoczona. W moich okolicach miłość platoniczna jest używana jako obsesyjne zakochanie w osobie, z którą zakochany nigdy nie może być, taka nieosiągalna :O To ja jeszcze dzisiaj to przeanalizuję, ale dzięki w takim razie! A nie szkodzi, skoro pierwsza część jest najsłabsza, a później jest lepiej... to chyba dobrze? Sama nie wiem, dzięki w każdym razie za szczerość i za naprostowanie mojej skrzywionej edukacji :D
  • Numizmat 05.09.2016
    Rasia, każdemu zdarzają się czasem jakieś takie dziwne braki w wiedzy xD Ja na przykład kiedyś przez kilknaście minut uparcie twierdziłem, że węgiel się nie pali :DDDDDDD W każdym razie ta miłość platoniczna to jakiś taki dziwny rodzynek, bo pamiętam jak przez mgłę, że już raz na opowi komuś zwracałem na to uwagę ;) Pozdrawiam Ciebie i Twoją okolicę ;)
  • Rasia 05.09.2016
    Ej, ja chociaż wiem, że węgiel się pali xD Ale dzięki za pocieszenie :P Jak zawsze niezawodne...
  • Rasia 05.09.2016
    A! Swoją drogą, nie wiem, czy widziałeś, ale nadrobiłam Twoje ostatnie opowiadanie :)
  • Numizmat 05.09.2016
    Rasia, No bo w głowie miałem cały czas reakcje spalania i coś mi nie zatrybiło, bo zamiast tlenku węgla cały czas gadałem o tym węglu.

    Ano widziałem, ale chyba w jakimś biegu na telefonie musiałem widzieć, bo zapomniałem odpisać XD
  • Rasia 05.09.2016
    A, no to cieszę się, że widziałeś, a nie był to akt czystej ignorancji z Twojej strony :D Żartuję. A co do tej reakcji... No każdeemu się zdaarza :))
  • Billie 22.11.2016
    Witam :) wpadłam po coś lekkiego :)
    Świetnie trafiłam, bo bardzo mi się spodobało. Zawsze potrafisz zainteresować już od pierwszych słów. Osoba Alice wydaje się taka mi bliska, choć do końca nie wiem czemu.

    Jedna sprawa, ta ich rozmowa brzmi bardzo dorośle jak na ich wiek, ale może to za sprawą wcześniejszych doświadczeń :) zostawiam 5 :)
  • Rasia 23.11.2016
    Uff, nie wiem, czy dobrze wybrałaś, jeśli szukasz tutaj czegoś lekkiego ;) Fajnie Cię znowu u siebie widzieć. Cieszę się, że jakoś zżyłaś się z Alice, a rozmowa poniekąd ma tak właśnie wyglądać... Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania