Poprzednie częściUczucie ukryte w pionie I

Uczucie ukryte w pionie VI

Nigdy pogardy nie czułeś tak

I obrzydzenia do drugiej osoby

Eskaluje to w Tobie, jestem jak rak

Na ciele Ci siedzę i mam swe sposoby

Aby rozpalić w Tobie agresję

Wbić ją głęboko w duszę i serce

I z chęci krzywdzenia zrobić ekspresję

Śmierć jako sposób włożę Ci w ręce

Ćmić będę myśli - "Zabijmy ich więcej..."

 

Ten wiersz to prosta zagadka, a podpowiedź jest w tytule. Miłego szukania i nazywania tego uczucia.

Następne częściUczucie ukryte w pionie VII

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Tina12 01.07.2016
    Widze, że podołałeś wyzwaniu.
    5
  • xxECxx 01.07.2016
    To ja poproszę 'rozrzewnienie' :)
  • pharunwh 01.07.2016
    O.... xxECxx witam :) hmmm... zacznę od tego że muszę sprawdzić co to znaczy, ale zobaczymy co da się zrobić ;)
  • xxECxx 01.07.2016
    pharunwh wierzę w Ciebie, dasz radę :)
  • pharunwh 01.07.2016
    xxECxx dzięki za wiarę w moje możliwości - postaram się nie zawieść pokładanych we mnie nadziei :)
  • alfonsyna 01.07.2016
    Tak sobie myślę, że te dłuższe w nazwie uczucia istotnie pozwalają Ci rozwinąć skrzydła, a zaproponowane "rozrzewnienie" może się okazać tym jak dotąd najlepszym. Jednak takie ukazanie nienawiści przypadło mi do gustu, można ją wręcz poczuć w słowach i wersach. Dobra robota, 5. :)
  • pharunwh 01.07.2016
    Dziękuję bardzo. Tak - w dłuższych można bardziej się rozwinąć, chociaż te bardzo krótkie jak "zło" też dają satysfakcję bo zmieścić się w 3 wersach nie jest łatwo i jeszcze w między czasie opisać uczucie. Nad "rozrzewnieniem" zacząłem już pracować, już się w głowie składa to i owo więc mogę śmiało rzec że niedługo zapraszam na VII część cyklu. Myślę że do końca tygodnia powinienem ją opublikować.
  • alfonsyna 01.07.2016
    Pharunwh, każdy z nich jest wyzwaniem na swój sposób, choć z innego powodu. I radzisz sobie z tymi wyzwaniami, więc z przyjemnością przeczytam o "rozrzewnieniu", gdy już się pojawi. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania