UFO na demonstracji!

Dziś minął trzeci dzień, gdy poznałem Fochsa. Przybył na Ziemię z odległej planety, o której żaden astronom nic nie wie. Jego pojazd wielkości średniego koła samochodu osobowego miał kolor ciemnozielony i być może z tego powodu nie zwrócił uwagi manifestujących ludzi i otaczającej ich policji.

Gdy otworzył się właz tego pojazdu kosmicznego , ukazała się niewielka postać Fochsa ubranego w kosmiczny kombinezon. W ręce trzymał tzw. translator, czyli cybernetyczne urządzenia do tłumaczenia mowy i uruchamiając je, nawiązał ze mną rozmowę.

Dowiedziałem się, że celem wizyty u nas jest pomoc ludziom i wskazanie im prawdy kosmicznej, którą jest miłosierdzie i współczucie. Niestety, rozmowa nie trwała długo, gdyż demonstracja nabierała na sile i uczestnicy naganiani przez policję zaczęli uciekać, a na Fochsa i jego pojazd najechał policyjny wóz opancerzony. Zmiażdżył statek kosmiczny i jego pilota.

Z tego bliskiego spotkania trzeciego stopnia nauczyłem się jednego, że należy unikać demonstracji.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Józef Kemilk 29.10.2020
    Z tymi demonstracjami, to racja. Lepiej ich unikać, niż później sobie pluć w brodę, że ma się problemy zdrowotne lub prawne. W sumie koniec nawet zabawny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania