Ujęcie statystyczne

-Po 40 latach przychodzisz do mnie, i prosisz o tak wiele, a masz zaledwie 30!!!!

-refleksja przychodzi późno, a wiek za wcześnie.

 

Statystycznie ujmując, wiele ludzi wierzy w sen jako coś co się wydarzyło ale tak, jak by bez naszego udziału. Więc Prometeusz, też dał ludziom to, w co wierzyli ale nie potrafili tego ujarzmić. Oczywiście skutki były by tragiczne.........

-No to jesteśmy w punkcie, gdzie chcesz pomóc ludziom ale boisz się, że albo a) sami się pozabijają, b) sam boisz się konsekwencji, albo........., albo c)..... Ty chory psychopato.

Słońce już chyliło się ku zachodowi, albo raczej jak zwykłem to mawiać : wschodzi słońce takie, na jakie zasługujemy. Dacie wiarę, że można podmienić duszę człowieka ze zwierzęciem ? metafizyka, transmutacja i dalej już sami sobie zrymujcie . Ale, ale, ja tylko przypominam, że w metamorfozie "jaskini platońskiej" tylko ludzie byli zakuci łańcuchami.

- *żeneta zwyczajna, gatunek ssaka drapieżnego z rodziny łaszowatych,dł. ciała 40–55 cm; poluje, gł. nocą, na drobne gryzonie, ptaki, owady. Dasz wiarę ?

-KOCIE !!!!,tyle razy Cię proszę, jak jestem w połowie wyjaśniania ......... żeneta? - dobre, to było dobre, tu mnie masz, oj masz mnie.

Dzisiejsza noc nie przebiegła ani na łowach, ani na wyprawach, czy poszukiwaniu najlepszego brzmienia. Minęła na niczym, na trwonienie czasu na to, na co czas zawszę będziemy mieli. Z dalszej perspektywy jest to przyjemne, ale dobrze wiemy, że robota sama się nie zrobi. Zwłaszcza gdy się jest czeladnikiem tak wielkiej osobistości. Więc bywajcie znów, oczekujcie lisiego posłańca. I pamiętajcie nawet i czasem baśniowe stwory istnieją napraw......

- **Rożec skrobacz – gatunek morskiej ryby okoniokształtnej z rodziny pokolcowatych (Acanthuridae) i rodzaju Naso - Dasz wiarę ?

--------------------------------------------------------

*https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBeneta_zwyczajna

**https://pl.wikipedia.org/wiki/Ro%C5%BCec_skrobacz

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania