Ukraińska wdzięczność

Dla Ukrainy cierp Lachu biedę,

wypruwaj żyły, pomagaj stale,

dadzą ci zero punktów od siebie,

jeszcze pokażą środkowy palec.

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    W punkt ujęta mentalność pewnego narodu.
  • okruszynka dwa lata temu
    Dzięki, szybko się okazało. Potraktowali nas tak, że szkoda gadać.
  • SwanSong dwa lata temu
    Polecam maść na ból tyłka. Nikt ci nie każe pomagać.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ta, a telewizja, internety, banery?
  • okruszynka dwa lata temu
    Nie? A cała machina propagandowa to do czego namawia? Jak presja.
  • okruszynka dwa lata temu
    yanko wojownik 997 w punkt.
  • Poncki dwa lata temu
    Lepiej by było, żeby to nasze dzieci gwałcili.
    Lepiej żeby polskich mordowali starców.
    Wszystkich sąsiadów i nasz dom spalili,
    Resztę wywieźli wysłuchać do lasu.
  • Poncki dwa lata temu
    Biedę cierpimy bo rusek jest zjebem a Niemcy choć chcą to kolaborować nie mogą.
    Eurowizja jest niczym, nigdy nie była. A może się z nimi zamienimy?
  • okruszynka dwa lata temu
    Niemiec z Francuzem kolaboruje na potęgę. Ale zgodzę się, że Eurowizja senior to wyjątkowa groteska.
  • zsrrknight dwa lata temu
    słabe
  • okruszynka dwa lata temu
    No i?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Czyli autorka by chciała, żeby ocenę sztuki uzależniać od polityki. Tak było za komuny, prawomyślni twórcy mieli pierwszeństwo, inni po d górkę. Nie podobało się im - mają do tego prawo. .
  • okruszynka dwa lata temu
    Przecież to typowo polityczny konkurs, każdy to wie. I na tym polega cała żenada. A ty myślałem Marku, że polskie jury dało punkty Ukrainie za walory artystyczne utworu?
  • Marek Żak dwa lata temu
    okruszynka Nie wiem, nie oglądałem, ale powinno brać pod uwagę przede wszystkim walory artystyczne. Słuchałem jeszcze przed konkursem piosenki pana Ochmana i z sympatią ze względu na jego wybitnego dziadka, ale piosenka była zwyczajnie słaba.. .
  • okruszynka dwa lata temu
    Marek Żak ukraińska piosenka była jeszcze gorsza. Czy od jakiegoś jeszcze innego kraju dostali komplet punktów od jury i publiczności? Przypomnij mi proszę.
  • Marek Żak dwa lata temu
    okruszynka Nie słyszałem, ale jeśli była jeszcze gorsza powinna była dostać zero.
  • Szpilka dwa lata temu
    Gdy ktoś nie oglądał Eurowizji, nie będzie wiedział, o jakie punkty chodzi. Fraszka winna być przejrzysta z nośną puentą, która pełni rolę przyprawy jak sól i pieprz:

    Na pewnego endeka, co na mnie szczeka

    Próżnoś repliki się spodziewał.
    Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
    Nie powiem nawet "Pies cię j...ł",
    bo to mezalians byłby dla psa.

    Tuwim
  • okruszynka dwa lata temu
    Aha, ale nawet jak ktoś nie oglądał, to o tym było wyjątkowo głośno, musiałby żyć na pustyni w eremie, żeby nie wiedzieć, a pewnie i tam by się o tym dowiedział.
  • Szpilka dwa lata temu
    okruszynka

    Wielu nie ogląda, wielu nawet TV nie ma, prasy propagandowej też wielu nie czyta. Fraszka słaba i tyle ?
  • okruszynka dwa lata temu
    Szpilka wszyscy o tym wiedzą, to głośne.
  • Szpilka dwa lata temu
    A za ileś lat? Przekaz winien być ponadczasowy. O!
  • okruszynka dwa lata temu
    Eee
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, A ja to szerzej interpretuję, to "Jełuro" tylko metaforycznie. Nigdy tego nie oglądałem a zawsze media wrzeszczały do upadu, komu laur i jaki to wielki - pewno po temu, że ta, oglądalność niska i ludzie by całkiem przegapiali, więc pompują kasę w promo, bo widać komuś się to jeszcze opłaci.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Ja też tego nie oglądam, poza tym, polską prasę czytam wybiórczo ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Okruszynka

    Ale Ci Grain dojechał, nie to co ja - grzecznie i na temat ?
  • okruszynka dwa lata temu
    Szpilka napisał co mu w duszy gra.
  • Szpilka dwa lata temu
    Okruszynka

    OK, to "następną razą" też Ci dojadę z grubej rury ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Okruszynka

    A Tjeri Cię nazwała ruskim trollem i jełopem, też jej w duszy gra i to jak ?
  • okruszynka dwa lata temu
    Zapewne to osoba o bardzo małym rozumku, kompletnie nie znająca się na żartach. Ale wybaczam jej to.
  • Grain dwa lata temu
    Co trzeba mieć pod sufitem aby pisać za Pudelkiem takie pierdoły, lub pozytywnie komentować.
    Nie na darmo R.A. Ziemkiewicz napisał, że mamy największe pogłowie wyhodowanych idiotów.
    Jak za spontaniczną pomoc w obliczu bestialstwa żądać wzajemności na takiej arenie jak te przeszacowane gówno festiwal Eurowizji. Mentalnej okruszynce wydaje się, że to ona okazała komuś empatię i żąda rewanżu wszędzie i bezwarukowo. Tak jak może byuć głupota.
  • okruszynka dwa lata temu
    Grain, piosenka ukraińska też nie miała wielkich walorów artystycznych, a nasze jury dało dwanaście punktów. I polska publiczność też dała komplet. Wyłącznie rewanż za to co na Eurowizji się należał, jak psu buda. No ale oni okazali się za mali.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    O co w tym wszystkim chodzi? Jeśli o Eurowizję, to: po się, boże...
  • okruszynka dwa lata temu
    Czego Pan nie rozumie?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Tego, że zamiast zajmować się poważnymi sprawami, to: "dadzą ci zero punktów" - kogo obchodzi Eurowizja? E tam, dam sobie spokój i znikam, tak poza tym: kiedyś mieszkałem w hostelu na Rembertowie i mieszkali tam również Ukraińcy, którzy przyjechali do Polski pracować (na czarno) i byli mili, pomocni, kulturalni i towarzyscy - to jest życie, a nie siedzenie w domu przed telewizorem i nie mając żadnego pojęcia o rzeczywistym życiu.

    Łukasz Jasiński
  • okruszynka dwa lata temu
    Kogo obchodzi Eurowizja? Choćby te miliony, które śledzą ów spektakl przed tv i głosują.
  • Poncki dwa lata temu
    Łukasz Jasiński
    Tu się z Tobą całkowicie zgadzam.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Łukasz Jasiński, W Rembertowie musi naprawdę być pozytywny klimat dla literatów, w ogóle artystów, słyszałem że tak właśnie tam jest a obok leży jakaś Warszawa. W obcym kraju zasadniczo każdy miły jest, uczynny i fajny, bo trochę nie jest u siebie, teraz raczej będą prać w pysk polaków w Rosji, ale to już tak na marginesie.
  • Tjeri dwa lata temu
    Trzeba być niezłym jełopem albo po prostu ruskim trollem, żeby coś takiego podnosić...
    Jako żart z przymrużeniem oka byłoby ok. Na poważnie – dramat.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Tjeri, Twój zakładam iż jest bardzo mały...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Dystans do siebie.
    Całe życie byłaś piękna i nadal jesteś, wszyscy Cie adorowali - no wiadomo, się wykreowała jakaś wizja. Swoja droga to mogłabyś gdzieś fote trzasnąć - potwierdzić mit - ja wierzę, ja szczerze wierzę iz pięknością jesteś, bez cienia rysy na fizyczności.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Wrotycz wstawiła okresowo fotę i co? - no piękna z niej kobieta, choć niekoniecznie poglądowo nam po drodze, ale fakt, to fakt. Ty też byś mogła.
  • skandal dwa lata temu
    Gniot

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania