Ule

Na świecie ule są z pszczołami,

te z pracy żyją, miodem karmią,

a w Polsce powstał ul z trutniami,

co miód spijają, lecz za darmo.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (54)

  • Lotos rok temu
    Wracamy do komuny, państwo będzie do wszystkiego dopłacać, a na resztę nie będzie, pomarańcze zastąpimy kiszoną kapustą.
  • Zdzisław B. rok temu
    Cytryny. Cytryny do herbaty zastąpimy kiszoną kapustą, aby przeciwdziałać u dzieci chorobie (o ile dobrze pamiętam) Heine-Medina.. Jak to wtedy rzekł Władek G.: "w niej też jest dużo witaminy C".
  • Ma więcej - kiszona kapusta - witaminy C niż te wszystkie przesycone pestycydami przezieleniałe pomarańcze. A do herbaty? Aronia, sok z czarnej porzeczki, żurawina, maliny, sok z dzikiej róży...
  • Lotos rok temu
    befana_di_campi Obywatel Wiesław też tak mówił.
  • Grain rok temu
    Z historii bólu dupy w Polsce. To, że za poprzednich rządów nie było pieniędzy na to, co stanowi standart w całej UE, nie ma sensu zrylcom tłumaczyć. Mułła Tusk dał hasło o mnożeniu patologii i jest odzew. Wklejam link odnośnie wysokości zasiłków na dzieci.
    https://www.bing.com/searchq=zasi%C5%82ek+na+dziei+w+UE&cvid=aad0768668844d2285b598c6764f2000&aqs=edge..69i57j0l8.19681j0j4&FORM=ANAB01&PC=U531&ntref=1
  • Zdzisław B. rok temu
    Taa... do takich jak ty trudno dotrzeć. Kłopot ze zrozumieniem ekonomii i praw nią rządzących.
  • Grain człowieku czy gdyby cała UE popełniła samobójstwo, to skoczyłbyś z mostu mówiąc, że to jest europejski standard? Kompromitujcie się PIS-ory!
  • Grain rok temu
    Wystarczy wpisać hasło: zasiłek na dzieci w UE
  • Zdzisław B. rok temu
    Wystarczy jeszcze poczytać. Zasiłki są różne, w zależności od poziomu zamożności w danym kraju i ich polityki społecznej.
    Dopowiem, że najniższe są m.in. w Grecji, Rumunii, Bułgarii, Litwie. Polska mieści się w stanach średnich.
  • Noico1 rok temu
    Ha, ha. Szach i mat. Tusk musi dać 1000 zł. Nie ma wyjścia😃😃😃
  • Zdzisław B. rok temu
    O, przyszło noico. Następny. Podpowiem, że obiecane 800 to nie "rząd daje", tylko pracujący z podatków. Najprościej jak można, może zrozumiesz - aby "dać" (znaczy tobie oddać) 800, ty (jeśli płacisz podatki) musisz wpierw oddać ok.900.
  • Zdzisław B. Rzeczy z podatków; oni robią jeszcze gorzej - z dokruku!
  • Zdzisław B. rok temu
    Marek Adam Grabowski Trochę nie zrozumiałerm, chyba literówki?
    Tak domniemywam (nie wiem, czy dobrze): "Żeby z podatków, oni robią jeszcze gorzej - z dodruku!".
  • Noico1 rok temu
    Zdzichu, urwałeś się z choinki, czy może nie wiesz, że wszystkie współczesne państwa tak funkcjonują? Nie ma żadnego związku z podatkami i innymi obowiązkowymi daninami płaconych na rzecz państwa, a świadczeniami wypłacanymi przez to państwo. Podatek to publicznoprawne, przymusowe, pieniężne, nieodpłatne i bezzwrotne świadczenie na rzecz Skarbu Państwa lub innych jednostek samorządu terytorialnego. Podatki są dochodem publicznym, z którego realizuje się zadania o charakterze ogólnospołecznym. Więc się ciesz, że jest rząd, który ludziom część tych pieniędzy zwraca. Może lepiej zastanowiłbyś się, co z tymi pieniędzmi, które rozdaje PiS robiły poprzednie partiie będące u władzy, takie jak PO (popaprańcy), LSD, czy PSL.
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski ty to jesteś upośledzony. Po ośmiu latach dodruku pieniędzy wszystko by dawno pierdolnęło.
  • Zdzisław B. Tak; z dodruku.
  • Grain Po pierwsze to mnie nie obrażaj chamie, a po drugie już wszystko pięrdolneło. Ale co ja rozmawiam, z kimś za kogo myślą TVP INFO, TV TRWAM, Do Rzeczy, WSieci, Gazeta Polska, Radio Maryja i Fronda.
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski, bidoku to się dzieje tylko w twojej łapetynie
  • Grain Brak argumentów to pyskujesz
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski lekuj się
  • Grain I to twój poziom.
  • Józef Kemilk rok temu
    Marek Adam Grabowski Marku, to trochę bardziej skomplikowane. Tak naprawdę dodruk to pewnie nie więcej niż 200 mld zł. "Rąbią" nas na inflacji. Stopy 6,75 p. p. a inflacja do 18%. W ciągu dwóch lat Inflacja łączna na poziomie 30%. Miałeś 100 tys, za dwa lata 70 tys. Nie jesteś wstanie ochronić kapitału. Ty tracisz oszczędności życia, a państwo zmniejszyło praktycznie zadłużenie (nominalnie WZROST) i ma kasę na przekupstwo ludzi.
    Taki prosty myk
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski
    Marek Adam Grabowski 2 godz. temu
    Grain Po pierwsze to mnie nie obrażaj chamie, a po drugie już wszystko pięrdolneło. Ale co ja rozmawiam, z kimś za kogo myślą TVP INFO, TV TRWAM, Do Rzeczy, WSieci, Gazeta Polska, Radio Maryja i Fronda.

    Skoro to ma aż tyle objawów, napisałem Lekuj się
  • Grain Człowieku jakakolwiek próba rozmowy z tobą jest żenadą.
  • Józef Kemilk Ale to co piszesz nie jest sprzeczne z moim; jedynie bardziej dokładne.
  • Józef Kemilk Mamy na naszym portalu przykłady jak ludzie dali się omamić.
  • Noico1 rok temu
    A jak Tusk z Rzepą w biały dzień obrabowali konta emerytalne Polaków to ci Marku nie przeszkadzało😇😇
  • Noico1 Bogumile zamiast pieprzyć głupoty przeczytaj mój poniższy komentarz.
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski jak Bozia dzieliła intelektem wybrałeś krawat i Gnaty Wielkie
  • Grain co ci daje, że wszystkich tutaj obrażasz?
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski, jedynie obnażam i to najbardziej załganych.
  • Grain najbardziej załgany to jesteś ty sam.
  • Grain rok temu
    Marek Adam Grabowski tak, bywa, że noszę krawat.
  • Zdzisław B. rok temu
    Marek Adam Grabowski Ok.
  • Grain ale chyba w krawacie nie ma nic złego?
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    Ekonomia twierdzi, że jesteś idiotą. Weź się już nie kompromituj.
  • Zdzisław B. rok temu
    SwanSong Przecież ten Bogumił... znaczy Noico, nawet o tym nie wie, że się kompromituje. Gdyby wiedział, nie robiłby tego.
    Niech dalej się kompromituje. Inni też czytają ;)
  • Dziecięcy styl. Nieudolne.
  • Zdzisław B. rok temu
    Oczywiście, Florianie, oczywiście. Kudy mi do twoich wyżyn epistolarnych.
  • Rewelacyjny wiersz! Pamiętajmy jednak, że obok uli rządowego jest ul opozycyjny, chyba jeszcze gorszy! Pozdrawiam 5
  • Zdzisław B. rok temu
    Rzeknę, że ponadczasowy... o tym bardziej myślałem, pisząc ;)
  • Grain rok temu
    typowy ból dupy
  • Zdzisław B. rok temu
    Czytaj na stojąco. Mniej będzie bolała.
  • Grain rok temu
    Zdzisław B. nie mnie
  • Zdzisław B. Boli go to czym myśli.
  • Zdzisław B. rok temu
    Marek Adam Grabowski Widocznie boli go przy próbie przetrawienia rzetelnych informacji.U takich "zmuszanie się do myślenia" powoduje właśnie ten ból. Bezboleśnie im za to wchodzi łykanie prostackiej sieczki propagandowej.
  • Zdzisław B. Dokładnie. Jakakolwiek rozmowa z takimi ludźmi nie ma sensu. No, ale zwiększył ci statystyki.
  • Zdzisław B. rok temu
    Marek Adam Grabowski Niezbyt mi na tym zależy, ale jak już... ;)
  • Wydawało się, że Kamysz jest mądrzejszy; a tu proszę: 800 dla pracujących. 🥵
  • Noico1 rok temu
    Autor wiersza, jak rasowy pies ogrodnika. Jakby te pieniądze przepultał rudy folksdojcz ze swoją bandą złodziei, to by mu to nie przeszkadzało, ale jak dostanà polskie dzieci to mu wara z zazdrości zwisa, aż do kolan😅😅😅
  • SwanSong rok temu
    Wcześniej nie było potrzeby dawać 500+, bo ludzie zarabiali wystarczająco, żeby sobie samemu radzić, a ceny były znacznie niższe. Jak ktoś jest pierdołą życiową i potrzebuje 500+, to znaczy, że nie umie zadbać nie tylko o swoje dzieci, ale i o siebie.
  • Noico1 rok temu
    Tobie głupi bęcwale potrzebne są korepetycje i tabletki na sklerozę.

    W roku 2009 za rządów Donalda Tuska Polska znajdowała się na 22. pozycji w UE pod względem odsetka dzieci znajdujących się w złej sytuacji społecznej i ekonomicznej oraz skrajnego ubóstwa. W roku 2020, dzięki polityce PiS m.in. 500 plus nastąpiła diametralna zmiana - Polska stała się wiceliderem rankingu, plasując się tuż za Holandią. Innymi słowy, sytuacja dzieci w Polsce z bardzo złej stała się bardzo dobra.
  • Noico1 Ciekawe skąd ostatnio nastąpił przyrost skrajnego ubóstwa o prawie milion... pewnie wina Tuska - ma dużą winnicę.
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    To z pewnością zasługa 500+ xD Dlatego rodzi się coraz mniej dzieci, bo im tak dobrze. Za głupi jesteś, żeby zrozumieć prostą ekonomię, więc trudno ci przyjąć pewne fakty. 500+ to zabieranie pracującym uczciwie, aby dać nierobom. To pompowanie inflacji, co zresztą widać. To mordowanie przedsiębiorstw kolejnymi podwyżkami ZUSu. Ekonomia to skomplikowana sprawa, ale przecież dzieciom jest dobrze! Dajcie więcej! A psychiatria w Polsce leży, bo tyle dzieciaków wymaga pomocy...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania