Ulica zwana Meduzą cz.1

Ta historia toczy się w czasach które się jeszcze nie wydarzyły a jednocześnie już przeminęły, w przestrzenni równoległej a zarazem przecinającej naszą. Świat bardzo podobny do naszego ale jednak z drobnymi różnicami, które sprawiają że to co tam się dzieje jest możliwe mimo, że wydaje się być nierealne. Początek to punkt od której rozpoczyna się linia a w tym przypadku jest nią ulica, potocznie zwana Meduzą, znajduje się ona w małej miejscowości na prowincji, nie podam wam jej nazwy bo jej nie posiada, w tym świecie nie nadaje się już nazw, każdy region, każde miast i każdy budynek ma swój numer, który określa jego wielkość i położenie, owszem znacząco ułatwia to lokalizowanie i administrację w bazach danych, lecz odbiera tożsamość i wyjątkowość danych regionów. Przynajmniej oficjalnie, tak jak wcześniej wspomniałem historia zaczyna się na ulicy zwanej Meduzą, jest tak nazywana przez okolicznych mieszkańców ponieważ 35 lat temu pewnej nocy po burzy zauważono że jest cała zasypana stworzeniami podobnymi do meduz, lecz genetycznie o wiele od nich prymitywniejsze, wydawały się pochodzić z epoki gdy na lądzie były jedynie prymitywne rośliny. Władza starała się ukryć niewyjaśnione zjawisko i zresztą z pozytywnym skutkiem, obecnie jedynie paru starych mieszkańców okolicy pamięta ten incydent. Obecnie to jedyna ulica w regionie która ma swoją potoczną nazwę oprócz bezdusznego numeru, ale mało kto kojarzy dlaczego.

Przy tej właśnie wyjątkowej ulicy znajduje się budynek mieszkalny jakich wiele w okolicy, standardowo pięcio piętrowy o klockowatym kształcie, każde piętro to osobne mieszkanie z trzema pokojami łazienką, kuchnią i ogromnym tarasem, na dachach mieszkańcy prowadzą swoje małe warzywne ogródki dzięki czemu okolica wydaje się bliższa naturze a sami lokatorzy mają miejsce na swe ogrodnicze hobby, które jest tu bardzo modne.

Do mieszkania na piętrze piątym wprowadził się właśnie Wern, wypalony młody mężczyzna chcący zmienić coś w swoim życiu by w końcu czerpać z niego radość. On jeszcze nie wie że świat jaki zna będzie zależał od jego późniejszych decyzji.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Tjeri 25.08.2021
    Wybacz, Benzyno, ale ledwie doczytałam. Ciężko się czyta tekst, który niemal nie posiada interpunkcji... Dobrze, że choć kropki stawiasz. Koniecznie przed kolejnymi częściami (to w sumie bardziej wygląda na prolog/wstęp niż na I część) zrób korektę.
  • Garść 25.08.2021
    Pierwsze zdanie obiecuje super historię, aż porywa wyobraźnię, która zaczyna ziewać od środka tekstu.
    Rację ma Tjeri: korekta, i to nie tylko interpunkcyjna, potrzebna gwałt!
  • Garść 25.08.2021
    * na gwałt

    Pozdrawiam :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania