-------

łoizok

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • laura123 20.09.2020
    No, trudno nazwać ten tekst wierszem, bardzo trudno. Powtórzenia w stylu paragonowym, nie są dobrym pomysłem.
  • wicus 21.09.2020
    Nie podzielam sceptycyzmu laura123, widzę tu bardzo wzruszający, a nawet przygnębiający wiersz.Trochę, podkreślam: trochę, przypomina mi on poezję dawnych hiszpańskich mistyków, którzy przed wiekami pisali: "Umieram, bo nie umieram...".
  • łoizok 21.09.2020
    Dziękuję bardzo za opinię :)
  • Puchacz 21.09.2020
    Takie rzeczy nie powinny być n a portalach literackich, bo zwyczajnie obrażają grafomaństwem takie portale.
    Ale jak się wybitny poeta wypowiada... :)))
  • łoizok 21.09.2020
    Rozumiem i dziękuję za opinię :)
  • Pan Buczybór 21.09.2020
    wiersz, który w 90% jest powtórzeniem... Nie, to nie wygląda dobrze. Nie dość że oczopląsu można dostać, to jeszcze czytanie tego jest porównywalne do walenia w głowę jak w bęben. Wiem, trochę brutalne porównania, ale to serio źle wygląda.
  • łoizok 21.09.2020
    No tak no oczopląsu można dostać to fakt...
  • Tjeri 21.09.2020
    Ano sto lat temu pewnie tekst byłby uznany za odważny eksperyment. Dziś niestety nie zaszokuje nowością, a ukaże się jako pewna literacka nieporadność. Eksperymentuj jednak ile wlezie! Do tego czytaj dobrą poezję. Krytykę bierz pod uwagę, ale się nie przejmuj (w sensie - nie załamuj). W końcu wychodząc na drogę, nie od razu jest się u celu. :) Nie myśl, że się mądrzę - widzę po prostu, że jako jeden z nielicznych z "nowych" nie uważasz się na starcie za geniusza i przejmujesz uwagami.
  • łoizok 21.09.2020
    Dziękuję za komentarz i zastosuję się do rady i będę eksperymentować :)
  • Narrator 11.03.2021
    „czuć że się umiera” — kiedyś ledwie na same te słowa człowiek mdlał, bo wiedział dobrze jaka śmierć go czeka... A gdy po długich męczarniach już umarł, tracił możliwość dalszego eksperymentowania ze śmiercią. Dlatego ten wiersz powinien kończyć się na pierwszym wersie. Chyba, że ktoś lubi bębnienie kropel deszczu o parapet.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania