????ł ??????́??? - ?? ?????? ?ł?́? ?????

?? ??????:

Sᴀᴍᴏʙᴏ́ᴊsᴛᴡᴏ ᴊᴇsᴛ ᴛᴇᴍᴀᴛᴇᴍ ᴛᴀʙᴜ, ᴍɪᴍᴏ ᴢ̇ᴇ ᴅᴏᴛʏᴋᴀ ʟᴜᴅᴢɪ ᴡ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏᴍ ᴡɪᴇᴋᴜ ɪ ᴋᴀᴢ̇ᴅᴇᴊ ɴᴀʀᴏᴅᴏᴡᴏśᴄɪ. Cᴏ 40 sᴇᴋᴜɴᴅ ᴋᴛᴏś ɴᴀ śᴡɪᴇᴄɪᴇ ᴏᴅʙɪᴇʀᴀ sᴏʙɪᴇ ᴢ̇ʏᴄɪᴇ. Śᴡɪᴀᴅᴏᴍᴏśᴄ́ sᴘᴏᴌᴇᴄᴢɴᴀ ɴᴀ ᴛᴇɴ ᴛᴇᴍᴀᴛ ᴊᴇsᴛ ʙᴀʀᴅᴢᴏ ᴏɢʀᴀɴɪᴄᴢᴏɴᴀ ᴢ ᴘᴏᴡᴏᴅᴜ ɴɪᴇᴄʜᴇ̨ᴄɪ ʀᴏᴢᴍᴏᴡʏ ᴏ ᴛʏᴍ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍɪᴇ. Uɴɪᴋᴀɴɪᴇ ᴛᴇɢᴏ ᴡʀᴀᴢ̇ʟɪᴡᴇɢᴏ ᴛᴇᴍᴀᴛᴜ ɴɪᴇ ᴊᴇsᴛ ʀᴏᴢᴡɪᴀ̨ᴢᴀɴɪᴇᴍ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴜ. Pᴏsᴛᴀɴᴏᴡɪᴌᴇᴍ ɴᴀᴘɪsᴀᴄ́ ᴛᴇ̨ ᴋsɪᴀ̨ᴢ̇ᴋᴇ̨, ᴀʙʏ ᴜᴋᴀᴢᴀᴄ́ sᴘᴏᴌᴇᴄᴢᴇɴ́sᴛᴡᴜ, ᴄᴏ ᴘʀᴢᴇᴢ̇ʏᴡᴀ ᴏsᴏʙᴀ ᴄɪᴇʀᴘɪᴀ̨ᴄᴀ ɴᴀ ᴅᴇᴘʀᴇsᴊᴇ. Mᴀᴍ ɴᴀᴅᴢɪᴇᴊᴇ̨, ᴢ̇ᴇ ᴛʏᴍ ᴅᴢɪᴇᴌᴇᴍ ᴏᴛᴡᴏʀᴢᴇ̨ ᴏᴄᴢʏ, ᴄʜᴏᴄɪᴀᴢ̇ ᴋɪʟᴋᴜ ᴏsᴏʙᴀ̨ ɪ ᴢʀᴏᴢᴜᴍɪᴇᴊᴀ̨, ᴢ̇ᴇ ʙʏᴄ́ ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴋᴛᴏś ᴢ ɪᴄʜ ᴏᴛᴏᴄᴢᴇɴɪᴀ ᴍᴀ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍ ᴢ ᴛᴀ̨ ᴄʜᴏʀᴏʙᴀ̨. Uɴɪᴋɴɪᴇ̨ᴄɪᴇ ᴛʀᴀɢᴇᴅɪɪ ᴊᴇsᴛ ᴍᴏᴢ̇ʟɪᴡᴇ ᴛʏʟᴋᴏ ᴡᴛᴇᴅʏ ɢᴅʏ ᴏᴅᴘᴏᴡɪᴇᴅɴɪᴏ ᴡᴄᴢᴇśɴɪᴇᴊ ᴅᴏsᴛʀᴢᴇᴢ̇ᴇᴍʏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍ ɪ ᴘᴏsᴛᴀɴᴏᴡɪᴍʏ ᴘᴏᴍᴏ́ᴄ ᴛᴀᴋɪᴇᴊ ᴏsᴏʙɪᴇ. Sᴀᴍᴏʙᴏ́ᴊsᴛᴡᴏ ᴊᴇsᴛ ᴏsᴛᴀᴛᴇᴄᴢɴᴏśᴄɪᴀ̨, ɴɪᴇ ᴘᴏᴡᴏᴅᴜᴊᴇ ᴛᴇɢᴏ ᴊᴇᴅɴᴀ sᴢʏʙᴋᴀ ᴅᴇᴄʏᴢᴊᴀ. Nᴀᴊᴄᴢᴇ̨śᴄɪᴇᴊ ᴊᴇsᴛ ᴛᴏ ᴅᴌᴜɢᴏᴛʀᴡᴀᴌʏ ᴘʀᴏᴄᴇs ᴘᴏɢᴌᴇ̨ʙɪᴀᴊᴀ̨ᴄᴇᴊ sɪᴇ̨ ᴅᴇᴘʀᴇsᴊɪ, ᴘᴏᴅᴄᴢᴀs ᴋᴛᴏ́ʀᴇɢᴏ ᴍᴏᴢ̇ɴᴀ ᴘᴏᴍᴏ́ᴄ ᴛᴀᴋɪᴇᴊ ᴏsᴏʙɪᴇ. Cᴢʏᴛᴀᴊᴀ̨ᴄ ᴛᴇ̨ ᴋsɪᴀ̨ᴢ̇ᴋᴇ̨, ᴅᴏᴡɪᴇsᴢ sɪᴇ̨, ᴡ ᴊᴀᴋɪ sᴘᴏsᴏ́ʙ ᴏsᴏʙᴀ ᴄʜᴏʀᴜᴊᴀ̨ᴄᴀ ɴᴀ ᴅᴇᴘʀᴇsᴊᴇ̨ ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴏ ᴛʏᴍ ᴋᴏᴍᴜɴɪᴋᴏᴡᴀᴄ́ sᴡᴏɪᴍ ᴢᴀᴄʜᴏᴡᴀɴɪᴇᴍ. Nɪᴇ ʟᴇᴋᴄᴇᴡᴀᴢ̇ ᴛᴇɢᴏ, ᴍᴏᴢ̇ᴇ sɪᴇ̨ ᴏᴋᴀᴢᴀᴄ́, ᴢ̇ᴇ ᴡ Tᴡᴏɪᴍ ᴍɴɪᴇᴍᴀɴɪᴜ ᴄᴢʏᴊᴇś ɢᴌᴜᴘɪᴇ ɢᴀᴅᴀɴɪᴇ ᴏ sᴀᴍᴏʙᴏ́ᴊsᴛᴡɪᴇ, ᴏᴋᴀᴢ̇ᴇ sɪᴇ̨ ʀᴢᴇᴄᴢʏᴡɪsᴛʏᴍ ᴄᴢʏɴᴇᴍ ᴛᴇᴊ ᴏsᴏʙʏ. Tᴀᴋɪᴍ ʟᴜᴅᴢɪᴏᴍ ʙᴀʀᴅᴢɪᴇᴊ ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴘᴏᴍᴏ́ᴄ ᴘʀᴢʏᴊᴀᴄɪᴇʟsᴋᴀ ʀᴏᴢᴍᴏᴡᴀ, ᴡʏsᴌᴜᴄʜᴀɴɪᴇ ɪ ᴘᴏᴄᴢᴜᴄɪᴇ ᴢʀᴏᴢᴜᴍɪᴇɴɪᴀ ɴɪᴢ̇ ᴡɪᴢʏᴛᴀ ᴜ sᴘᴇᴄᴊᴀʟɪsᴛʏ, ᴘsʏᴄʜᴏʟᴏɢᴀ ʟᴜʙ ᴘsʏᴄʜɪᴀᴛʀʏ. Zᴀᴄʜᴇ̨ᴄᴀᴍ Cɪᴇ̨ ᴅᴏ ᴘᴇᴡɴᴇᴊ ʀᴇꜰʟᴇᴋsᴊɪ ɴᴀᴅ sᴡᴏɪᴍ ᴢ̇ʏᴄɪᴇᴍ, ᴡ ᴋᴛᴏ́ʀᴇᴊ ᴏᴅᴘᴏᴡɪᴇsᴢ sᴏʙɪᴇ ɴᴀ ɴᴀsᴛᴇ̨ᴘᴜᴊᴀ̨ᴄᴇ ᴘʏᴛᴀɴɪᴀ:

Cᴢʏᴍ ᴊᴇsᴛ ᴅʟᴀ Cɪᴇʙɪᴇ ᴢ̇ʏᴄɪᴇ?

Dᴏ ᴄᴢᴇɢᴏ ᴡ ᴢ̇ʏᴄɪᴜ ᴅᴀ̨ᴢ̇ʏsᴢ?

Cᴏ ᴍᴀ ᴅʟᴀ Cɪᴇʙɪᴇ ɴᴀᴊᴡɪᴇ̨ᴋsᴢᴀ̨ ᴡᴀʀᴛᴏśᴄ́?

Cᴏ ᴛᴀᴋ ɴᴀᴘʀᴀᴡᴅᴇ̨ ᴘᴏsɪᴀᴅᴀsᴢ?

Cᴢʏ ᴊᴇsᴛᴇś sᴢᴄᴢᴇ̨śʟɪᴡʏᴍ ᴄᴢᴌᴏᴡɪᴇᴋɪᴇᴍ?

Iʟᴇ ʀᴀᴢʏ ᴢᴡᴀ̨ᴛᴘɪᴌᴇś ᴡ sᴇɴs sᴡᴏᴊᴇɢᴏ ᴢ̇ʏᴄɪᴀ?

Cᴢʏ ᴋɪᴇᴅʏś ᴍʏśʟᴀᴌᴇś ᴏ ᴏᴅᴇʙʀᴀɴɪᴜ sᴏʙɪᴇ ᴢ̇ʏᴄɪᴀ?

Iʟᴇ ʀᴀᴢʏ ᴡʏsᴢᴇᴅᴌᴇś ᴢ sʏᴛᴜᴀᴄᴊɪ, ᴋᴛᴏ́ʀᴀ ʙʏᴌᴀ ᴅʟᴀ Cɪᴇʙɪᴇ ʙᴇᴢ ᴡʏᴊśᴄɪᴀ?

Cᴢʏ ᴘᴏ śᴍɪᴇʀᴄɪ ᴄᴏś ᴊᴇsᴛ ɪ ᴄᴢʏ ᴍᴏᴢ̇ᴇ ʙʏᴄ́ ᴛᴀᴍ ʟᴇᴘɪᴇᴊ?

Bᴏʜᴀᴛᴇʀ, ᴋᴛᴏ́ʀᴇɢᴏ ᴘʀᴢʏᴊᴅᴢɪᴇ ɴᴀᴍ ᴘᴏᴢɴᴀᴄ́, ᴏᴅɴᴀʟᴀᴢᴌ ᴏᴅᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢɪ ɴᴀ ᴡsᴢʏsᴛᴋɪᴇ ᴛᴇ ᴘʏᴛᴀɴɪᴀ ᴏʀᴀᴢ ᴡɪᴇʟᴇ ɪɴɴʏᴄʜ. Nɪᴇ ᴏᴘɪsᴜᴊᴇ̨ ᴛᴜ ᴄᴢᴌᴏᴡɪᴇᴋᴀ ᴘᴏɴᴀᴅᴘʀᴢᴇᴄɪᴇ̨ᴛɴᴇɢᴏ, ᴡʏʀᴏ́ᴢ̇ɴɪᴀᴊᴀ̨ᴄᴇɢᴏ sɪᴇ̨ ᴢ ᴛᴌᴜᴍᴜ ʟᴜʙ ᴘᴏsɪᴀᴅᴀᴊᴀ̨ᴄᴇɢᴏ ᴊᴀᴋᴀ̨ś ɴɪᴇᴢᴡʏᴋᴌᴀ̨ ᴄᴇᴄʜᴇ̨, ʟᴜʙ ᴜᴍɪᴇᴊᴇ̨ᴛɴᴏśᴄ́. Uᴄᴢʏɴɪᴌᴇᴍ ᴡʀᴇ̨ᴄᴢ ᴏᴅᴡʀᴏᴛɴɪᴇ, ᴏsᴏʙᴀ ᴛᴀ ᴊᴇsᴛ sᴢᴀʀʏᴍ, ᴘʀᴢᴇᴄɪᴇ̨ᴛɴʏᴍ ᴄᴢᴌᴏᴡɪᴇᴋɪᴇᴍ, ᴋᴛᴏ́ʀʏ ɴɪᴇ ᴘᴏsɪᴀᴅᴀ ᴢᴜᴘᴇᴌɴɪᴇ, ɴɪᴄ sᴢᴄᴢᴇɢᴏ́ʟɴᴇɢᴏ ᴄᴏ ɢᴏ ᴡʏʀᴏ́ᴢ̇ɴɪᴀ ᴏᴅ ɪɴɴʏᴄʜ. Nᴀ ᴍɪᴇᴊsᴄᴜ ᴛᴇɢᴏ ᴍᴌᴏᴅᴇɢᴏ ᴍᴇ̨ᴢ̇ᴄᴢʏᴢɴʏ ᴍᴏ́ɢᴌʙʏ ʙʏᴄ́ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏ ᴢ ɴᴀs. Cᴢʏᴛᴀᴊᴀ̨ᴄ ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇ sᴛʀᴏɴʏ, ᴍᴏᴢ̇ᴇ sɪᴇ̨ ᴏᴋᴀᴢᴀᴄ́, ᴢ̇ᴇ ɴɪᴇᴋᴛᴏ́ʀᴇ sʏᴛᴜᴀᴄᴊᴇ sᴀ̨ Cɪ ʙᴀʀᴅᴢᴏ ʙʟɪsᴋɪᴇ. Nɪᴇᴊᴇᴅɴᴏᴋʀᴏᴛɴɪᴇ ᴡ ᴢ̇ʏᴄɪᴜ ᴢᴅᴀʀᴢᴀᴊᴀ̨ ɴᴀᴍ sɪᴇ̨ sʏᴛᴜᴀᴄᴊᴇ, ᴋᴛᴏ́ʀᴇ ᴏᴅʙɪᴇʀᴀᴊᴀ̨ ɴᴀᴍ ᴡɪᴀʀᴇ̨ ᴡᴇ ᴡsᴢʏsᴛᴋᴏ ɴᴘ. sᴛʀᴀᴛᴀ ᴍɪᴌᴏśᴄɪ ʟᴜʙ śᴍɪᴇʀᴄ́ ʙʟɪsᴋɪᴇᴊ ᴏsᴏʙʏ. Gᴅʏ ᴢᴅᴀʀᴢʏ sɪᴇ̨ ᴡ ɴᴀsᴢʏᴍ ᴢ̇ʏᴄɪᴜ ᴛᴀᴋᴀ sʏᴛᴜᴀᴄᴊᴀ ɪ ɴɪᴇ ᴘᴏʀᴀᴅᴢɪᴍʏ sᴏʙɪᴇ ᴢ ɴɪᴀ̨ sᴀᴍɪ, ᴋᴛᴏś ɴɪᴇ ᴘᴏᴅᴀ ɴᴀᴍ ᴘᴏᴍᴏᴄɴᴇᴊ ᴅᴌᴏɴɪ ʟᴜʙ ᴛᴀᴋ ᴏᴡᴀ̨ ᴏᴅʀᴢᴜᴄɪᴍʏ, ᴅᴏᴘᴀᴅᴀ ɴᴀs ᴅᴇᴘʀᴇsᴊᴀ. Pᴏɢᴌᴇ̨ʙɪᴀɴɪᴇ sɪᴇ̨ ᴛᴇɢᴏ sᴛᴀɴᴜ ᴘᴏᴡᴏᴅᴜᴊᴇ, ᴢ̇ᴇ ɴɪᴄ ɴᴀs ɴɪᴇ ᴄɪᴇsᴢʏ, śᴡɪᴀᴛ ᴛʀᴀᴄɪ ʙᴀʀᴡʏ, ᴀ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏ ɴᴀᴡᴇᴛ ɴᴀᴊᴍɴɪᴇᴊsᴢʏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍ ᴡʏᴅᴀᴊᴇ sɪᴇ̨ ɴɪᴇ ᴅᴏ ʀᴏᴢᴡɪᴀ̨ᴢᴀɴɪᴀ, ᴀ ᴍʏ ᴄᴢᴜᴊᴇᴍʏ ʙᴇᴢsɪʟɴᴏśᴄ́, ᴏᴅᴏsᴏʙɴɪᴇɴɪᴇ ɪ ᴜᴡᴀᴢ̇ᴀᴍʏ, ᴢ̇ᴇ ᴡsᴢʏsᴛᴋᴏ ᴢᴍɪᴇʀᴢᴀ ᴋᴜ ᴢᴌᴇᴍᴜ ᴢᴀᴋᴏɴ́ᴄᴢᴇɴɪᴜ. Nᴀʟᴇᴢ̇ʏ ᴊᴇᴅɴᴀᴋ ᴘᴀᴍɪᴇ̨ᴛᴀᴄ́, ɪᴢ̇ ᴄʜᴏʀᴏʙᴀ ᴛᴀ ɴɪᴇ ᴊᴇsᴛ ᴡʏʀᴏᴋɪᴇᴍ, ɴɪᴇ sᴘʀᴀᴡɪᴀ ʀᴏ́ᴡɴɪᴇᴢ̇ ᴢ̇ᴇ ᴊᴇsᴛᴇśᴍʏ ɢᴏʀsɪ ᴏᴅ ɪɴɴʏᴄʜ. Jᴇᴢ̇ᴇʟɪ ᴍᴀsᴢ ᴊᴇᴊ ᴏʙᴊᴀᴡʏ ʟᴜʙ ᴊᴇsᴛᴇś ɴᴀ ɴɪᴀ̨ ᴄʜᴏʀʏ, ɴɪᴇ ᴡsᴛʏᴅᴢ́ sɪᴇ̨ ᴘᴏᴘʀᴏsɪᴄ́ ᴏ ᴘᴏᴍᴏᴄ. Nɪᴇ ᴍᴜsɪ ᴛᴏ ʙʏᴄ́ ᴘsʏᴄʜᴏʟᴏɢ ʟᴜʙ ᴘsʏᴄʜɪᴀᴛʀᴀ, ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴛᴏ ʙʏᴄ́ ᴛᴡᴏ́ᴊ ᴘʀᴢʏᴊᴀᴄɪᴇʟ ʟᴜʙ ᴘʀᴢʏᴊᴀᴄɪᴏ́ᴌᴋᴀ. Jᴇᴢ̇ᴇʟɪ ɴᴀᴛᴏᴍɪᴀsᴛ ᴏᴅʙɪᴇʀᴀsᴢ ɴɪᴇᴘᴏᴋᴏᴊᴀ̨ᴄᴇ sʏɢɴᴀᴌʏ ᴏᴅ ᴊᴀᴋɪᴇᴊś ᴏsᴏʙʏ ᴢ Tᴡᴏᴊᴇɢᴏ ᴏᴛᴏᴄᴢᴇɴɪᴀ ʟᴜʙ ᴊᴀsɴᴏ ɪɴꜰᴏʀᴍᴜᴊᴇ sᴡᴏɪᴍ ᴢᴀᴄʜᴏᴡᴀɴɪᴇᴍ, ᴢ̇ᴇ ᴍᴀ ᴅᴇᴘʀᴇsᴊᴇ̨, ɴɪᴇ ʟᴇᴋᴄᴇᴡᴀᴢ̇ ᴛᴇɢᴏ. Cᴢᴌᴏᴡɪᴇᴋ ᴛᴀᴋɪ ᴄᴢᴇ̨sᴛᴏ ʙʏᴡᴀ ᴏʙɪᴇᴋᴛᴇᴍ ᴡʏśᴍɪᴇᴡᴀɴɪᴀ ɪ ɴɪᴇ ᴊᴇsᴛ ʙʀᴀɴʏ ɴᴀ ᴘᴏᴡᴀᴢ̇ɴɪᴇ ᴘʀᴢᴇᴢ ɪɴɴʏᴄʜ. Pᴏᴅᴇᴊᴅᴢ́ ᴅᴏ ᴛᴀᴋɪᴇɢᴏ ᴄᴢᴌᴏᴡɪᴇᴋᴀ ɪ ᴘᴏᴅᴀᴊ ᴍᴜ ᴅᴌᴏɴ́, ᴍᴏᴢ̇ᴇ ᴡᴌᴀśɴɪᴇ ᴛʏᴍ ɢᴇsᴛᴇᴍ ᴢᴀᴘᴏʙɪᴇɢɴɪᴇsᴢ ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇᴊ ᴛʀᴀɢᴇᴅɪɪ.

Eʀʏᴋ ᴘʀᴢᴇᴢ̇ʏᴌ ᴡɪᴇʟᴇ ᴄɪᴇ̨ᴢ̇ᴋɪᴄʜ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ́ᴡ ᴡ sᴡᴏɪᴍ ᴢ̇ʏᴄɪᴜ, ʟᴇᴄᴢ ᴄᴢʏ ᴍɪᴍᴏ ᴛᴏ, ᴊᴇɢᴏ ᴅᴇᴄʏᴢᴊᴀ ᴊᴇsᴛ ᴊᴇᴅʏɴᴀ̨ sᴌᴜsᴢɴᴀ̨? Sᴘᴏ́ᴊʀᴢᴍʏ, ᴊᴀᴋ ᴡʏɢʟᴀ̨ᴅᴀᴌᴏ ᴢ̇ʏᴄɪᴇ ᴊᴇɢᴏ ᴏᴄᴢᴀᴍɪ. Oᴅᴋʀʏᴊᴍʏ ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇ ᴇᴛᴀᴘʏ ᴊᴇɢᴏ ᴢ̇ʏᴄɪᴀ ᴏᴅ ɴᴀᴊᴍᴌᴏᴅsᴢʏᴄʜ ʟᴀᴛ ɪ ᴢᴏʙᴀᴄᴢᴍʏ ᴊᴀᴋ ᴢ ʙɪᴇɢɪᴇᴍ ᴄᴢᴀsᴜ, ᴋᴏʟᴇᴊɴᴇ ᴢᴅᴀʀᴢᴇɴɪᴀ ᴘʀᴢʏᴄᴢʏɴɪᴀᴌʏ sɪᴇ̨ ᴅᴏ ᴘᴏɢᴌᴇ̨ʙɪᴇɴɪᴀ ᴄʜᴏʀᴏʙʏ. Pʀᴏᴄᴇs ᴛᴇɴ ᴛʀᴡᴀᴌ ᴜ ɴɪᴇɢᴏ ᴡɪᴇʟᴇ ʟᴀᴛ ɪ ᴡ ᴋᴀᴢ̇ᴅʏᴍ ᴍᴏᴍᴇɴᴄɪᴇ ᴋᴛᴏś ᴍᴏ́ɢᴌ ᴍᴜ ᴘᴏᴍᴏ́ᴄ. Cᴢʏ ᴡ ᴊᴇɢᴏ ᴢ̇ʏᴄɪᴜ ᴢᴊᴀᴡɪᴌᴀ sɪᴇ̨ ᴏsᴏʙᴀ, ᴋᴛᴏ́ʀᴀ ᴡʏᴄɪᴀ̨ɢɴᴇ̨ᴌᴀ ᴘᴏᴍᴏᴄɴᴀ̨ ᴅᴌᴏɴ́? Aʙʏ ᴜᴢʏsᴋᴀᴄ́ ᴏᴅᴘᴏᴡɪᴇᴅᴢ́ ɴᴀ ᴛᴇ ᴘʏᴛᴀɴɪᴀ, ɴᴀʟᴇᴢ̇ʏ ᴘᴏᴢɴᴀᴄ́ ᴢ̇ʏᴄɪᴇ ᴄʜᴌᴏᴘᴀᴋᴀ ᴏᴅ ɴᴀᴊᴍᴌᴏᴅsᴢʏᴄʜ ʟᴀᴛ. Wsᴢʏsᴛᴋᴏ ᴢᴀᴄᴢᴇ̨ᴌᴏ sɪᴇ̨, ɢᴅʏ ᴍɪᴀᴌ 8 ʟᴀᴛ....

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • franekzawór 22.09.2019
    Autor jest chyba nieświadomy, że na wielu komputerach będzie widać same puste kwadraty. Gdzie zatem jest oburzający się o dobro Opowi Canulas i jego siostra bliźniaczka - Ritha?
  • Bogumił 22.09.2019
    Odbanowałeś sobie już to drugie konto?
  • franekzawór 22.09.2019
    Chyba nie, już nawet nie sprawdzam, bo mam inne zajęcia teraz. Spróbuję się zalogować tam za parę miesięcy...
  • Bogumił 22.09.2019
    franekzawór a dlaczego po wejściu na tę stronę włącza mi się automatyczny tłumacz języka wietnamskiego?
  • franekzawór 22.09.2019
    Włącza się gdzie? Widocznie próbuje wykryć język - i wykrywa błędnie jako wietnamski. Bez zainstalowania chińskich znaków w Internecie byłoby to samo, co widać teraz, czyli kwadraty. Tj. kto ma zainstalowaną taką czcionkę to widzi tekst, a kto nie, tak jak ja, to widzi kwadraty, na różnych komputerach może być różnie...
  • fanthomas 22.09.2019
    franekzawór bo to sztuka nowoczesna, trzeba czytać między kwadratami ;)
  • Nuncjusz 22.09.2019
    U mnie jest tak:
    na lapku widzę wsio tak jak se autor zaplanował, a na telefonie tytuł normalna czcionka, to Od autora w postaci prostokątów i reszta tekstu jak na lapku
  • fanthomas 22.09.2019
    Nuncjusz to pewnie zależy od przeglądarki
  • Nuncjusz 22.09.2019
    fanthomas no na pewno
  • Canulas 22.09.2019
    Pewnie ma to w dupce. Ty musisz wystarczyć.
  • franekzawór 22.09.2019
    Canulasie, zaszczytną funkcję Strażnika Opowi pozostawię tobie i twoim sobowtórom, ja mam poważniejsze rzeczy na głowie...
  • Canulas 22.09.2019
    franekzawór , to na chuj się uruchamiasz, jak przy odezwie nagle tył zwot. Taki nieśmiały łobuziak, co pluje jedynie w czasie deszczu, a przyłapany beczy?
    W takim razie faktycznie, zajmij się czym innym
  • franekzawór 22.09.2019
    Canulasie, z tym językiem pomyliłeś nadawcę - rozmawiasz z dorosłą osobą, także zachowuj się.
  • Canulas 22.09.2019
    franekzawór, ewidentnie coś cię boli, tylko nie bardzo umiesz się wysłowić. Znany i opatrzony model e-wojowniczości, na który być może kilka miechów temu miałbym jeszcze czas. Tera już nie. Tak więc bywaj w zdrowiu i pogodzie ducha, dorosła osobo.
    Ciao.
  • franekzawór 22.09.2019
    Canulasie, ty zawsze bardzo się rozpisujesz, jak jesteś poddenerwowany. Również przesyłam życzenia pogody ducha i pięknych dni wiosennych.
  • Canulas 22.09.2019
    Przepraszam autora za off-top

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania