Uniewinnieni...

cała bezkarnie pachnę tobą

kiedy otulasz zwiewnym szeptem

szelest oddechu jest tak błogi

wierzyć się nie chce

 

gdyby tak świat się mógł zatrzymać

przestał wirować choć przez chwilę

nikt by nam szczęścia nie odebrał

nawet na siłę

 

spojrzenie kusi fantazjuje

frywolnie łechce nieśmiałości

zranione ciało wstyd uśpiło

tańczy z radości

 

w lirycznych barwach zakochani

wolni szaleni chociaż inni

złodzieje godzin niezliczonych

miłości winni

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • MartynaM 17.11.2021
    Tańczy ten wiersz. Bardzo ładnie zrytmizowany. Rym trochę nie teges, ale może nikt nie zobaczy.
  • ... do szuflady 17.11.2021
    MartynaM
    Dziękuję za wizytę z pochwałą... a co do rymów, to tak już mam, no taka jestem 'nietegesowo rymnięta' ?
  • Trzy Cztery 17.11.2021
    Miłości winni zawsze są uniewinnieni. Energetyczny, pozytywny wiersz. Czuje się radość.

    Trochę niepokoi "pocięte ciało". Czy to pocięcie to ślady po autoagresji, czy blizny pooperacyjne - nie wiem. Ale wierzę, że nie jest to ciało pocięte na paski przez jakiegoś wariata-mordercę! Chociaż - wiadomo - jak już tak pocięte, rozdrobnione, to na pewno nie boli...

    pocięte ciało już nie boli
    tańczy z radości

    Hmm...
  • ... do szuflady 18.11.2021
    Trzy Cztery?
    Walczyku miły...
    "Miłości winni zawsze są uniewinnieni"... czasami jednak, dłuuugo muszą 'odsiadywać karę' ?
    Nie mam oporów przed odpowiedzią na 'pocięte ciało'... niestety to efekt 'nierównej/siłowej walki.

    Serdeczności
  • Trzy Cztery 18.11.2021
    ... do szuflady, w takim razie wiersz nie jest wcale taki pogodny i pozytywny, jak myślałam. Pokazujesz tu parę, która najpierw walczy ze sobą, nawet do krwi, a później się kocha. I w ten sposób miłość uniewinnia winy.
    Tak można zrozumieć teraz ten wiersz.
    Ale można i tak, że opisywane wirowanie w szczęśliwości odbywa się już z kimś innym.
    Tak też można odczytać.
    Walczyku Ty...
  • ... do szuflady 18.11.2021
    Trzy Cztery ?
    Bingo Walczyku... z kim innym.
    Hahaha, to Ty jesteś na 'trzy czwarte'... ja czasami na trzy cztery kopię w wypaczoną szufladę, żeby ją zamknąć?
  • Piecuszek 17.11.2021
    Rzeczywiście to pocięte ciało * zastanawia.
    Ładny, rytmiczny wiersz?
  • ... do szuflady 18.11.2021
    Piecuszku?
    Dziękuję bardzo za wizytę i miły kokentarz... 'ciachu - ciachu, wyjaśniłam piętro wyżej'.

    Pozdrowionka
  • ... do szuflady 18.11.2021
    *komentarz
  • Paweł Beer 18.11.2021
    PRzez pociętę ciało, co się we wierszu pojawia, przyszła mi na myśl "Sala samobójców" - taki film. Poza tym przekaz pozytywny. Bardzo rytmyczny ten utwór, zgrabny i powabny bym rzekł.
  • ... do szuflady 18.11.2021
    Paweł Beer?
    Film oczywiście znam...
    Dziękuję za pozytywny komentarz, miło mi.

    Pozdrawiam
  • Wertyt 18.11.2021
    Jest piękny. Byłby Twój wiersz sielankowy, gdyby nie tajemne ciało. Urok dramatu...
  • ... do szuflady 18.11.2021
    Wertyt?
    Pięknie dziękuję...
    Kurczę, trochę 'złagodziłam to nieszczęsne ciało', bo faktycznie mogło zaburzać tę sielankowość, a taki właśnie miał być wydźwięk mojego niewiersza.
    Urok dramatu... hmmm, bardzo trafnie ująłeś, dziękuję.
    Dawne doświadczenia, przyczyniły się do cholernych kompleksów, a te z kolei zamykały w szczelnym kokonie.
    No taką mam wadę/chyba/ = 'bezwstydną dosłowność'.
  • Wertyt 18.11.2021
    ... do szuflady
    Kompleksy to tylko balon... masz agrafkę?
    Intryguje mnie "Płacząca kobieta". Dlaczego ona?
  • Cicho_sza 18.11.2021
    A dla mnie to jest wiersz o rozkwitaniu w miłości. Innej lepszej, która uczy, że można inaczej. Która kocha wszystko, nawet stare blizny, które w obliczu akceptacji stają się dla peelki jakby mniej widoczne.
    Dla mnie jest zdecydowanie pozytywnie. Tak... szczęśliwie.
  • ... do szuflady 18.11.2021
    DZzPnP?
    Normalnie wzruszyłam się jak stary siennik... czytając Twój komentarz, bo właśnie tak jest.
    Dziękuję Ci bardzo.
  • Zapraszamy do kolejnej zabawy ze słowem.

    Tematy to:
    1) Biuro rzeczy znalezionych
    2) Ostatni toast

    Można poruszać się w jednym temacie, lub w drugim, albo połączyć obydwa.
    Niech wyobraźnia poruszy wasze listopadowe wieczory.

    Termin do 30 listopada [północ]

    Liczymy na Ciebie!

    Literkowa
  • Dekaos Dondi 22.11.2021
    Szuflandio↔Najbardziej druga i ostatnia, w guście mym, co nie stanowi, że reszta nie:))?→Pozdrawiam:)↔%

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania