usunięte

usunięte

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Ellie Victoriano 16.06.2021
    "A trzeba było wyjebać, spojrzenie mówiło." ~ Amen.

    "A trzeba było wyjebać, spojrzenie mówiło." ~ Polać mu.

    "— Od początku mieliśmy to pod nosem. W sam raz." ~ tak jak przewidziałam XD

    "Niespodziewanie odnaleziona gotówka w kieszeni spodni." ~ ileż ja piniondzów znalazłam między kartkami z rysunkami...

    "Folia bąbelkowa." ~ o to to.

    "eko-słomkęi kawałek" ~ zgubiona spacja

    "A potem nagle, urzędas wzdrygnęli się i zastygli. Ich usta drgnęły i zaczęły się wykrzywiać, ociążale i niechętnie, jak prawa fizyki broniące się przed siłą, która miała je połamać.
    Ale siła Szczęścia była nie do powstrzymania.
    Wyginała bezlitośnie wargi Legisjusza, formowała je i kształtowała, dopóki wielobyt nie wykrzywili swojej twarzy w wielkim, radosnym uśmiechu." ~ i dobrze wam tak ch*je.

    Ehe, gdyby Legisjusz byli Polakami, to by się nie udało xD
    Ciekawi mnie jakim cudem zmiksował to wszystko ??
    W sumie tak jak poprzednio, lekkie, zabawne i przyjemne, a to wszystko popsute postaciami Legisjusza (co w sumie oznacza, że postaci dobrze wykreowane). Teraz długość jest "w sam raz" XD
    Choć poprzednie opowiadanie bardziej przypadło mi do gustu, to też było przyjemne, a po prostu inne. Tamto bardziej na tzw. kryzys egzystencjalny, a to na rozluźnienie.
    Czekam na kolejne opowiadanie z tego uniwersum lub jakiegoś innego!
  • Arysto 09.07.2021
    Lol, nie wiem, jak ominąłem Twój komentarz. :( Przepraszam! I nadrabiam:

    dzięki za wyłapanie baboli (czy tam babola!)

    Cieszę się, że były emocje :) To ważne dla mnie było w tym opowiadanie, bo to opowiadanie pisane było na czystych emocjach i czysto for fun, za jednym posiedzeniem i z niewielką liczbą poprawek. Niemniej, z jakiegoś powodu, jest mi bardzo bliskie i jestem z niego dumny.

    Wrzucam niedługo kolejne opowiadanie z Uniwersum Kasandry ;) Mam nadzieję, że odwiedzisz, bo cenię sobie twoje komentarze i wyłapywanie rzeczy, które Cię rozbawiły, dały do myślenia lub wzbudziły emocje. Trudno prosić o lepsze podpowiedzi dla autora :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania