Upadek – Drabble – Kocwiaczek

Urodzili się w tym samym dniu. Wychowali w podobnym środowisku. Rozpieszczani przez rodziców. Mieli wszystko czego zapragnęli. Pilni w nauce, szybko wspinali się po szczeblach kariery. Złote dzieci. Pewni swego. Kroczyli po ulicach jak "Panowie Świata". Do czasu... Jeden roztrwonił majątek i wpadł w nałogi. Już miał popełnić samobójstwo, ale wybrał życie na ulicy. Żebrał o chleb i pluł pod nogi przechodniów. Drugi patrzył na wszystkich z góry. Gardził każdą napotkaną osobą, a zwłaszcza biedakiem. Deptał zatem okruszki świeżo zjedzonej bułki. Obydwaj byli martwi na długo przed ostatnim oddechem.

Tylko Bóg – kłopotliwy świadek upadku nędznego człowieka, gorzko po nich zapłakał.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Pasja 10.08.2020
    Kolejny tekścik w którym przewijają się różne pióra piszących. Może Shogun, albo Kocwiaczek. Kto to wie. Pomyślę jeszcze. :)
  • Pół/pół. Pozdrawiam Autorkę. Dobry tekst
  • Pasja 14.08.2020
    To ja się produkowałam.
  • Kocwiaczek 14.08.2020
    Dzięki Pasjo:)
  • Kocwiaczek 13.08.2020
    Może ktoś nowy? Tankret?
  • Dekaos Dondi 13.08.2020
    Hmm... Kocwiaczek
  • Ant 13.08.2020
    Dla mnie Onyx
  • Dekaos Dondi 14.08.2020
    Kocwiaczku→Przemyślny tekst:)→Obydwoje, właściwie zasłużyli, na to, co na końcu:)
  • Kocwiaczek 14.08.2020
    Gdzie tam przemyślany:D Freestyle jak zwykle;) Dziękuję za odwiedziny i komencik. Faktycznie, nie wszyscy się stwórcy do końca udali...
  • laura123 14.08.2020
    Ja bym postawiła na Antoniego.
  • Kocwiaczek 14.08.2020
    A tu taki psikus;)
  • laura123 14.08.2020
    Kocwiaczek ale jesteś. Musiałaś?
  • Kocwiaczek 14.08.2020
    laura123 na tym polega cała zabawa, przyłącz się i spróbuj nas zaskoczyć:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania