XXX

XXX

Średnia ocena: 1.2  Głosów: 22

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (89)

  • Zaciekawiony 20.04.2019
    Wyobraźnia chora.
  • Pasja 20.04.2019
    I straszna
  • Ozar 20.04.2019
    Bogumił SORKA ale tu przegiąłęś mocno.
  • Bogumił 20.04.2019
    Starałem się trzymać faktów.
  • Dekaos Dondi 20.04.2019
    Daje: zero, ale muszę, aż:jeden:(
  • Bogumił 20.04.2019
    przyjmuję z pokorą głoszenie prawdy misi kosztować;)
  • Bogumił 20.04.2019
    Bogumił musi
  • Bogumił wielokrotnie ciebie broniłem,ale teraz nie jestem w stanie. Żeby robić sobie żarty z tragicznie zmarłej osoby. I to jeszcze w wielką Sobotę.
  • Bogumił 20.04.2019
    Absolutnie nie ma mowy o żartach. W gdańskiej bazylice pochowano truchło publicznego promotora sodomii. To profanacja, świętokradztwo i policzek dla wszystkich chrześcijan. W dodatku dokonane dobrowolnie i bezmyślnie przez biskupa miejsca.
  • Bogumił pisać żarty miałem na myśli żartobliwy styl, a nie to iż historia nie oparta na faktach.
  • Bogumił 20.04.2019
    Marek Adam Grabowski A co do 'tragicznie zmarłej osoby", to nie mam w tej mierze żadnych uprzedzeń. Gdyby Adamowicz umarł na zawał, albo na grypę i został pochowany w krypcie bazyliki mariackiej również bym ten fakt potępiał.
  • Bogumił Wątpię czy by go tam wówczas pochowano.
  • Bogumił 20.04.2019
    Marek Adam Grabowski A ja nie rozumiem z kolei, co miał do tej decyzji o miejscu pochówku rodzaj śmierci, skoro wiadomo było że zginął zwykły prymitywny cwaniaczek.
  • Ozar 20.04.2019
    MAG też tak myślę
  • Bogumile. Jak ktoś cię zadźga nożem, to w ostatnich chwilach życia - jeżeli zdążysz - pomyśl sobie, że Twoja śmierć nie pójdzie na marne.
    Kiedyś jakiś "Bogumił'' napisze wiersz na Twoją cześć i pamięć o Tobie nie zaginie:)
  • Bogumił 20.04.2019
    To najsłodszy komentarz jaki kiedykolwiek czytałem;)
  • Dekaos Dondi 20.04.2019
    N S z O→to ja.
  • Czyli masz dwa konta?
  • Może to nie jest najlepszy moment, ale chciałem wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne.
  • Bogumił 20.04.2019
    Ja dziękuję, i odwzajemniam się podobnymi życzeniami.
  • betti 20.04.2019
    Bogumił, masz straszny rym, dokładny do bólu. Mało już kto tak dzisiaj pisze, może tylko w tekstach piosenek, ale i tam jak zauważyłam jest już progres.
  • Bogumił 20.04.2019
    Betti, bez rymów wyszłoby z tego kolejne wierszydło straszydło. Ja się wzoruję na Mickiewiczu. Cokolwiek może archaiczne, ale dosadne i o to mi chodzi.
  • Zaciekawiony 20.04.2019
    Bogumił
    Mi to bardziej wygląda na Bakę, ale on jeszcze umiał ładnie wykorzystać paradoks.
  • Bogumił 20.04.2019
    Zaciekawiony Nie znam niestety. Wzoruję się na Balladach i romansach Mickiewicza.
  • Zaciekawiony 20.04.2019
    Bogumił
    To ci się może nawet spodobać, on chętnie stosował krótkie wersy i proste rymy, ale raczej dokładne:
    https://literat.ug.edu.pl/baka/index.htm
  • Bogumił 20.04.2019
    Zaciekawiony Dziękuję.
  • Bogumił 20.04.2019
    Organizatorzy III Trójmiejskiego Marszu Równości na rzecz osób LGBT spotkali się w środę z prezydentem Gdańska Pawłem Adamowiczem. Podczas spotkania chcieli go poprosić, aby otworzył sobotni marsz.

    – Ku naszemu miłemu zaskoczeniu okazało się, że nie musimy pana prezydenta o nic prosić, bo prezydent sam już na wstępie zaproponował, że weźmie udział w marszu i chętnie go otworzy – mówi Anna Strzałkowska ze Stowarzyszenia na rzecz Osób LGBT Tolerado, które organizuje marsz.

    Pośród grzechów wołających o pomstę do nieba znajduje się tak zwany grzech sodomski. Nazwa tego zła wzięła się od czynów mieszkańców miast Sodomy i Gomory.

    W Księdze Rodzaju znajdujemy fragment: „Skarga na Sodomę i Gomorę głośno się rozlega, bo występki ich mieszkańców są bardzo ciężkie” (Rdz. 18, 20). Los mieszkańców tych miast stał się przykładem zgłady, której przyczyną był grzech. Zostali zniszczeni deszczem siarki i ognia ponieważ nie chcieli porzucić drogi zła.

    Na czym polega grzech sodomski? Najogólniej mówiąc to wszelkie działania o charakterze seksualnym między osobami tej samej płci. Grzech ten ma miejsce także wtedy, gdy występuje między osobami różnej płci ale w sposób przeciwny naturze. W starych katechizmach podkreślano, że zachowania takie nie występują nawet między zwierzętami. Stąd gdy ludzie dopuszczają się ich między sobą zasługują na szczególne napiętnowanie. Grzechy te nazywane są także contra naturam, przeciw naturze. Naruszają one naturalny porządek i są przejawem dewiacji. Pismo Święte jednoznacznie ocenia takie uczynki. Św. Paweł w Liście do Rzymian pisze: „Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za zboczenie” (Rz 1,27).

    I facet, który publicznie prowadzi parady dewiantów zostaje pochowany w Bazylice Mariackiej w Gdańsku. Jak nisko upadł na ryj biskup Głódź, jak nisko upadła na ryj reszta polskiej hierarchii kościelnej, która tego nie krytykuję. A skoro oni zdradzili jak Judasz, czy Piotr sprawy w swoje ręce muszą wziąć zwykli katolicy.

    Co do sodomii jestem przekonany że jest to największe obrzydlistwo spośród ludzkich zachowań. A promowanie przez kogoś tego publicznie jest zgorszeniem dla maluczkich, o słabych sumieniach. Wiec nie wypominajcie, że to w Wielką Sobotę. O tym się powinno krzyczeć codziennie aż dotrze do tych upadłych kapłanów, którzy do tego dopuścili.
  • Bogumił 20.04.2019
    I żeby nie było, że się do jakichś starych, archaicznych tekstów żydowskich odwołuję, to jeszcze zdanie Jezusa: "Kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza" (Mt 18, 6).

    Los Adamowicza jest więc chyba przesądzony.
  • Czy też zamierzasz się nabijać z śmierci Przemysława Gosiewskiego, który żył w nie sakramentalnym związku? Przecież jego grzech był tego samego rozmiaru. I przestań używać słowa sodomia gdyż te odnosi się do zoofilii.
  • Bogumił 20.04.2019
    Marek Adam Grabowski Marku, ale Gosiewski nie został pochowany w kościele. Chyba jest zasadnicza różnica. Skoro truchło Adamowicza tkwi w bocznej nawie bazyliki mariackiej to jest to najzwyczajniejsze świętokradztwo.
  • Bogumił 20.04.2019
    Marek Adam Grabowski No i Gosiewski nie brał udziału w promocji bigamii, czy poligamii. A Adamowicz, gdyby taki marsz zorganizowano na pewno leciałby z wywieszonym fiutem na jego czele.
  • Bogumił ale w necie możesz znaleźć modlitwy do Gosiewskiego (nie za Gosiewskiego). To jest przegięcie. Natomiast w Kościołach często chowali ludzi którzy nie żyli po Katolicku.
  • Bogumił 20.04.2019
    Marek Adam Grabowski Wiesz w necie można wszystko sparodiować, trudno to uznać za jakikolwiek argument. Każdy może sobie napisać co chce. Były też modlitwy do Tuska. I co z tego? Nic, nawet dowcipne memy, jak ludzie klęczą i się do niego modlą. Ja piszę o tym co się dzieje w realu. A w realu jakaś sprzedajna kanalia zwana biskupem urządza szopkę z chowaniem szatańskiego pomiotu w kościele. W Brukseli też chyba nazwano jego imieniem jakiś wychodek, co oznacza tylko tyle, że był jakąś masońską szychą.
  • Bogumił 20.04.2019
    Marek Adam Grabowski Może i chowali, ale nie sodomitów. Wiadomo też, że Adamowicz nie wyrzekł się publicznie swoich grzechów i za nie nie żałował. Bo nie miał kiedy. Zginął więc jako potępieniec. I truchło gorszyciela trafiło do kościoła, jak jakiegoś świętego. To hańba.
  • Bogumił oceniać będzie go Bóg.
  • Bogumił 20.04.2019
    Marek Adam Grabowski i ludzie.
  • Bogumił Ludzie nie decydują o czyimś zbawieniu. Tam nie ma dekoracji.
  • Bogumił Tylko ja nie mówię o memach,ale o tym co po śmierci wrzucało Radio Maryja i Gazeta Polska. To już stare sprawa i te filmy mogą być trudno dostępne.
  • betti 20.04.2019
    Od dłuższego czasu zastanawiam się nad treścią... jeżeli jest faktycznie tak jak piszesz, to śp. Pan Adamowicz też się źle czuje w miejscu pochówku, ale... śp. Pan Adamowicz miał żonę, dzieci więc tak naprawdę jego osobiście ta sodomia nie dotyczy. Być może był tylko tolerancyjny, być może tego wymagała funkcja jaką pełnił - tego nie wiemy. Dlatego wydaje mi się wielce niestosowne wydawać osądy. Śp. Pan Adamowicz jest na Sądzie Bożym, dlaczego więc my go mamy sądzić?
    Tak jak nie lubię radykalnego islamu, tak nie lubię radykalnego katolicyzmu. Poza tym najważniejsze, Pan Jezus był Miłością i z powodu tej miłości umarł za nas na krzyżu. Z Biblii wiemy, że bardziej Mu zależało na grzesznikach, niż na fałszywej pobożności... Prawda różne ma oblicza.

    Jestem chyba ostatnią osobą, którą można oskarżyć o przychylność dla LGBT. Ja bym nie szła w takim marszu równości, ale jeżeli ktoś chce lub musi, to jego sprawa, a nie sprawa mojego sumienia. Pomyśl o tym, Bogumił. Pomyśl czy nam Pan Bóg kazał zniszczyć sodomię, czy SAM TO ZROBIŁ?
  • Miało być demokracji a nie dekoracji. Sorry...
  • Bogumił Jest pełno przypadków homoseksualistów pochowanych w kościołach. Michał Korybut Wiśniowiecki był przypuszczalnie gejem, a pochowano go w katedrze, a właściwie we trzech. W jednej ciało, w drugiej serce, a w trzeciej wnętrzności. Forma pogrzebu nie jest beatyfikacją.
  • Bogumił 21.04.2019
    Marek Adam Grabowski Michał Korybut Wiśnieowicki został pochowany jako król, i jemu z tego tytułu przysługiwał ten przywilej. A jak się prowadził, mało mnie interesuje, bo z pewnością nie promował publicznie żadnych rozwiązłości.
  • Bogumił 21.04.2019
    Marek Adam Grabowski "Forma pogrzebu nie jest beatyfikacją"

    Z pewnością, masz rację, nie jest. Ale stanowi formę nobilitacji zmarłego. Dziś nawet biskupów nie grzebie się w kościołach, więc skąd pomysł wsadzenia do krypty jakiegoś promującego obrzydlistwa lokalnego sołtysa.
  • Bogumił 21.04.2019
    betti „ jeżeli jest faktycznie tak jak piszesz, to śp. Pan Adamowicz też się źle czuje w miejscu pochówku”
    Z pewnością się tam źle czuje, co napisałem w treści wiersza;))

    „ ale... śp. Pan Adamowicz miał żonę, dzieci więc tak naprawdę jego osobiście ta sodomia nie dotyczy. Być może był tylko tolerancyjny, być może tego wymagała funkcja jaką pełnił - tego nie wiemy”.
    Nie stawiam mu zarzutu, że był pederastą, zresztą mało mnie obchodzi kim był, ale że pederastią gorszył innych, bo ją promował. Obrona godności społeczeństwa przed różnymi wynaturzeniami nie ma nic wspólnego z fanatyzmem. Adamowicz po prostu był siewcą publicznego zgorszenia co nie kwalifikuje nawet do tego, żeby jego zwłoki umieścić nawet pod wycieraczką kościoła. Raczej powinien trafić do chlewa, jeśli już.

    Dlatego wydaje mi się wielce niestosowne wydawać osądy. Śp. Pan Adamowicz jest na Sądzie Bożym, dlaczego więc my go mamy sądzić?
    Przecież takie cwaniaczki kandydują na prezydentów miast, sołtysów, burmistrzów? Ocenia kwalifikacji moralnych tych ludzi do rządzenia, jak najbardziej jest potrzebna, bo później mamy takie kwiatki przy korytach, jak Adamowicz i jemu podobni.

    Tak jak nie lubię radykalnego islamu, tak nie lubię radykalnego katolicyzmu. Poza tym najważniejsze, Pan Jezus był Miłością i z powodu tej miłości umarł za nas na krzyżu. Z Biblii wiemy, że bardziej Mu zależało na grzesznikach, niż na fałszywej pobożności... Prawda różne ma oblicza.
    Fanatyk we współczesnym rozumieniu obraźliwe określenie osoby, która w sposób ścisły stosuje się do jakichś reguł. Ciekawy jestem, czy zjadłabyś Betti jakąś potrawę przeze mnie zrobioną, a ja bardzo liberalnie i dość dowolnie podchodzę do przepisów kulinarnych, czy od kucharza/kucharki fanatyka/fanatyczki, którzy zrobili tę potrawę ściśle według przepisu. Obawiam się, że wybierzesz potrawę fanatyka kuchni.
    „Jestem chyba ostatnią osobą, którą można oskarżyć o przychylność dla LGBT. Ja bym nie szła w takim marszu równości, ale jeżeli ktoś chce lub musi, to jego sprawa, a nie sprawa mojego sumienia. Pomyśl o tym, Bogumił. Pomyśl czy nam Pan Bóg kazał zniszczyć sodomię, czy SAM TO ZROBIŁ?”
    Oczywiście, że zniszczył Sodomę i Gomorę. O zagładzie Sodomy i Gomory w deszczu ognia i siarki jest napisane w 19 rozdziale Księgi Rodzaju. A teraz próbują całą Polskę tym obrzydlistwem zarazić.
  • Bogumił Tak, ale o to mi chodziło, że nie dobre życie decyduje o miejscy pochówku. Nie chce tutaj ani rehabilitować Adamowicza o którym miałem złe zdanie, ani samej decyzji. Po prostu uważam, że satyra polityczna (jak to sam ująłeś) nie powinna dotyczyć tematu pogrzebu.
  • Bogumił akurat w parafii moich rodziców pochowano proboszcza. Natomiast dzisiaj rano dowiedziałem się w w Kanadzie w największej Katedrze pochowano facet który w tym kraju zalegalizował aborcje do końca ciąży. Tradycja takich pochówków jest nadal żywa; może jest dzisiaj wypaczana, ale nie róbmy sensacji tam gdzie jej nie ma.
  • Bogumił 21.04.2019
    Marek Adam Grabowski Wszystko ok, tyle, że publiczny grzesznik nie powinien mieć w ogóle pogrzebu, a tym bardziej w kościele. W wielu parafiach odmowa w przypadkach chowania takich denatów to standard. Kościół katolicki nie jest od tego, żeby grzebać każdego kto się nawinie, bo to niestety smutny precedens. Nie jedyny zresztą. Parę miesięcy chowali z pompą jakiegoś aborcjonistę, który tłumaczył się jak Hitlerowcy, że postępuje zgodnie z prawem.
  • Bogumił Poruszamy tutaj dwie kwestie.
    1.Pogrzebu Katolickiego dla osoby, co do której są obawy, że umarła w stanie grzechu ciężkiego.
    2. Pogrzeb w katedrze dla "ważnej"osoby.

    To są problemy ogólne, a Adamowicz to tylko kropla w morzu.
  • Bogumił 22.04.2019
    Marek Adam Grabowski Adamowicz to taki lokalny sołtys z przerośniętymi ego. On się w żadnej kategorii do pogrzebu kościelnego nie kwalifikuje.
  • Bogumił 22.04.2019
    Bogumił przerośniętym
  • Zaciekawiony 20.04.2019
    Bogumił wykazuje oznaki fiksacji homoseksualnej. Ciągle myśli tylko o tym co geje robią ze sobą pod kołdrą, ze szczegółami anatomicznymi.
  • Bogumił 20.04.2019
    Głupszego komentarz już dawno nie napisałeś. Obniżasz poziom Zaciekawiony.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Na forum nudno jest, Jestem Panem - posądzają, że jakimś, ale tu jest jest radośnie, choć śmiertelnie, humor tylko trochę czarny - afroamerykański?.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Wystarczy sobie dać na awatar "BORN TO KILL" i już reprezentujesz zło, a takiej, maleńkiej pacyfki, to nikt nie zauważa.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    No tak, nowym awatarem przestraszyłem towarzystwo.
  • Bogumił 20.04.2019
    Nie tak bardzo.
  • Pan Buczybór 20.04.2019
    Dość słabe
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Może być, ale bywało lepiej - chodzi mi o całość, czyli plus komentarze.
  • Karawan 23.04.2019
    to jeszcze zdanie Jezusa: "Kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza" (Mt 18, 6).
    Żałosny nieuku! Sam piszesz, że to Mateusz a nie Jezus!! Porażająca ciemnota poza zelotyzmem przemawia przez twoje głupoty. I jak zasadnie napisał Zaciekawiony - zboczeńcy lubują się "wiedzieć" jaki cel seksualny mieli inni i nie dociera do ich chorych mózgów,ze to tylko ich chora imaginacja niemająca nic wspólnego z prawdą. Szkoda, że nie mogę osobiście napluć ci w zakłamaną gębę i skopać porządnie dupy. Gorszyś od wszy i gnidy, bo jad sączysz dookoła wołając " ja tylko prawdę głoszę" jak owi zakłamani biskupowie, co niewinne dzieci deprawują.
  • Bogumił 23.04.2019
    Emocjonalny komentarz Kolegi/Pana/Twój uświadomił mi, że słusznie postępuję pisząc wiersze o tej tematyce. Musiałem trafić w punkt, skoro Pana/Kolegę/Ciebie tak to zbulwersowało.
  • Karawan 23.04.2019
    widzisz glucie paplający tum cie złapał nie po raz pierwszy. chciałeś bym ci kłamstwo twoje udowodnił - pokazałem jak to robisz toś zmienił szybko temat, że rzekomo robisz słusznie. Oto cały ty -żałosna kupa śmierdzącego gnoju, nienawiści do żydów ( a kimże był ów Jezus,[ a prawidłowo Joszua] jeśli nie żydem wg twojej nomenklatury?) i całego świata. Czuję, że to któryś z następców ojców kościoła ( o których też pojęcia nie masz żadnego żałosny nieuku!) musiał dobrać się do ciebie w zakrystii. Bełkocz dalej, sam kopiesz sobie tyłek. Brawo matołku żałosny ;)
  • Bogumił 23.04.2019
    Karawan Czy Kolega/Pan/ty wychowałeś się w chlewie, że nie potrafisz rozmawiać normalnie?
  • Bogumił 23.04.2019
    Karawan Czy Kolega/Pan/ty wychowałeś się w chlewie, że nie potrafisz rozmawiać normalnie?
  • Karawan 24.04.2019
    Bogumił Jak Kuba Bogu... Skoro nie potrafisz nie kłamać i nie bluzgać jadem to ja nie muszę mieć żadnych norm w stosunku do ciebie - dokładnie twoje to stanowisko! Na nic pozory dobrego wychowania skoro jesteś chamem, prostakiem, głupkiem, a nade wszystko zakłamanym gnojkiem. Podstawą rozmowy i każdej dyskusji jest szacunek do postaw innych, niezależnie od tego czy się z nimi zgadza moje ja czy też nie. Nie szanujesz ani poglądów innych, ani postaw innych, ani tego na co się powołujesz - norm wynikających z katolicyzmu, ani nauki, ani niczego poza sobą. Ot, taki ludwiczek czternasty PRL. Bełkocz więc dalej! Sobie na szkodę, innym na uśmiech politowania.
  • Bogumił 24.04.2019
    Karawan Jak na razie to ty bluzgasz karawan, jakbyś miał do czynienia ze swoją matką. Pohamuj się trochę ty wyznawco tolerancji.
    Poza tym co się ubrdało w głowie, że podstawą dyskusji jest szacunek dla zdania innych. Czyli niby mam szanować poglądy gwałciciela, mordercy, żeby się nie obraził? Co trzeba mieć w głowie, żeby taki kanon sobie wymyślić. Niby jak się ma on wyrażać ten szacunek? W twoich komentarzach widać, jaki ty masz szacunek do innych poglądów. Żul spod budki z piwem to przy tobie miss wymowności. W porównaniu z tobą mój szacunek jest wręcz wzorcowy, na nikogo nie wyklinam, nie obrzucam ludzi obelgami. I ty jeszcze śmiesz się domagać szacunku, śmieszny jesteś. I żałosny.
  • Karawan 24.04.2019
    Bogumił Powiedz to do siebie matole bezmózgi a matki mojej nie tykaj chamie, bo nie wiesz ani co to matka ani nie znasz człowieka. O kanonach nie mam co z idiotą zapatrzonym w siebie gadać. Masz szanować człowieka bez względu na to czy uważasz go za mordercę czy nie. Człowieka, którym nie byłeś i nie będziesz. Masz szanować a nie osądzać, bo nikt cie do osądzania nie upoważnił ani tez nikt twojego osądu nie ciekaw. Gdyby inaczej było niepotrzebne byłyby trybunały a tylko jeden popieprzony bogumil ( co za ironia takie imię dla zboczeńca: Bogu - mił ). Reasumując; póki nie nauczysz się szanować ludzi których nie znasz i nie znałeś, póki nie nauczysz się pokory wobec wiedzy innych, póki wreszcie nie zaczniesz szanować wiary innych - to nie licz ani na szacunek, ani na kulturę, boś żałosnym odpadkiem cywilizacyjnym, śmieciem, który szambem przypłynął i cuchnie tak samo mocno jak owi kapłani - zboczeńcy.
  • Bogumił 24.04.2019
    Karawan Mam prawo oceniać, oceniać będę i łajdackie czyny piętnować, a nie zamiatać pod dywan. Każdy ma prawo oceniać, nikt mu tego nie ma prawa zabronić. Zresztą sam to robisz, i widzisz ja ci nie zabraniam, tylko szanuję i jeszcze próbuję z Tobą dyskutować, mimo Twoich obelg, które prawdę mówiąc spływają po mnie jak po kaczce, albowiem nie wiesz co czynisz, aczkolwiek dyskutowanie z Tobą jest to ciężkie. Z szacunku piszę nawet zaimek z wielkiej litery.
  • stachuwichura 24.04.2019
    O.O
  • Karawan 24.04.2019
    Bogumił Jesteś kompletnym idiotą czy tylko udajesz? Zarzuciłem ci kłamstwo - uciekłeś z niewygodnej płaszczyzny jak wąż. Oceniać każdy ma prawo i robi to od urodzenia. Nie ma prawa głosić swoich ocen bo są na wskroś subiektywne, bo mogą ranić niesłusznie i całkowicie bezzasadnie. Gdybyś tego nie robił - nie byłoby moje reakcji, ja wszak daję ci to co ty dajesz innym. Drobna cześć ciebie wraca do ciebie. Czemuż wiec się oburzasz? Przecież robię dokładnie to co ty? Maluję twój obraz twoim pędzlem i twoimi farbami. Może bardziej literacko, bo twoja "tfuczość" woła o klasy 1 do 4 podstawówki, a ja świadomie i celowo używam inwektyw byś poczuł. Dokładnie jak ty czynisz to ubierając gówno w srebrna folię nawet nie rymu tylko onomatopeicznych słów, wyrazów kończących się podobnie brzmiąca sylabą.
    To ostatnia lekcja dla ciebie. Możesz oczywiście ( i tak zapewne będzie) wiedzieć lepiej i próbować przekonywać, że nie szacunek jest podstawą wzajemnych kontaktów, rozmów i dyskusji i że sobie to ubrdałem. Wolno ci być nadal idiotą na jakiego albo pozujesz albo faktycznie jesteś. Nie licz jednak, że spotkasz się z czym innym ja z pięścią i nie żal się w innym poście, że "Na ludzi sprawiedliwych sypią się bluzgi i okazywana jest im nienawiść." nie jesteś sprawiedliwy, wątpliwe czy jesteś człowiekiem w rozumieniu humanistycznym, a na nienawiść głupota nie zasługuje najwyżej na współczucie zaś to co czynisz na tym forum tylko na pogardę. Rób co uważasz i dalej nie uważaj co robisz. Brawo typowy Lepszy Sorcie spod znaku bezmózgich.
  • Bogumił 24.04.2019
    Karawan mam prawo głosić swoje oceny i będę to robił choćbyś się skręcił złości. Piszę prawdę, nie kłamię, a że ciebie prawda wnerwia to nie moja wina. Tacy jak Ty zabili niewinnego Jezusa bo im dobre rady były nie w smak. I chcecie to robić do dzisiaj, jak na Cejlonie - fizycznie lub symbolicznie - W internecie. Ale po mnie to spływa. Nie ma tolerancji dla draństwa. Zło to jest zło i musi być oiętnowane.
  • Bogumił 24.04.2019
    Karawan Ty masz po prostu zadatki nacenzora. W PRLu byś miał fuchę;))
  • Karawan 25.04.2019
    Bogumił Ożeń się z Bogolubą biedny chory z nienawiści do świata półgłówku i nie pisz bzdur, że piszesz prawdę, bo na kłamstwie byłeś wielokrotnie łapany nie tylko przeze mnie. Żałosnyś matoł i półgłówek a za swoje oceny dostaniesz w mordę gdy tylko znajdzie się w zasięgu. Ocena, by była oceną musi być obiektywna, to co czynisz jest subiektywnym osądem - skoro tego nie rozróżniasz to możliwości są dwie, albo czynisz to świadomie - toś łotr do bicia, albo jesteś idotą - toś do leczenia. Więcej mego intelektu nie będę brukał kontaktem z cuchnącym prymitywem intelektualnym zakłamanym na wskroś śmieciem jakim pozostaniesz.
  • Bogumił 25.04.2019
    Karawan Muszę cię rozczarować, będę oceniał postępowanie i poglądy łajdaków, choćbyś się skręcił ze złości. Zachowujesz się jak bolszewik więc na tym etapie rozwoju chyba pozostaniesz, dopóki nie nabierzesz rozumu, albo się nie nawrócisz, żeby służyć prawdzie. Inaczej osądy oparte o Dekalog, Ewangelie,ponad dwutysiącletnią naukę i dorobek Kościoła Katolickiego będą wywoływały u ciebie objawy wściekłości i kołatania serca. Ale ja już na to nic nie poradzę, proponuję ci nervosol, albo inne ziółka, bo na medycynie się nie znam.
  • Karawan 25.04.2019
    Bogumił Nawet durniu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem! Napisałem - osądzac możesz, oceniać już nie! Ale durniowi trza po kilka razy ty antychrześcijaninie sam nieprzestrzegający Dekalogu i nie mający pojęcia ani o tym czym jest Kościół, czym był, kiedy powstał i kto go zbudował. Dureń do entej potęgi z silnią! I nie szermuj tu gówniarzu bolszewikami boś ich na oczy nie widział i nie masz o nich pojęcia nawet bladziuchnego, dokładnie tak jak całej reszcie, którą zakłamujesz kłapiąc cuchnącą odchodami paszczęką. Żegnam z ulga i niesmakiem do samego siebie żem się zniżył by poświecić aż tyle czasu na gadający nawóz. Pa zasrańcu zakłamany i niewierzący.
  • Bogumił 25.04.2019
    Karawan Po takich bolszewikach to mój dziadek na koń wsiadał. Mój dziadek był w husarach śmierci i niejednego takiego paskudnego lewaka na tamten świat posłał. Szkoda, że dziś nie można tak sobie z wami powalczyć, tylko jedynie tekstami literackimi.
  • Bogumił 25.04.2019
    Bogumił O tych huzarach śmierci zamieszczę niedługo tekst.
  • Bogumił 25.04.2019
    Karawan Osąd i ocena to jedno i to samo, nie jestem formalistą. I dziękuję za łaskawą zgodę na to co mi wolno czynić:)))
  • Jared 23.04.2019
    Ohydny, zdemoralizowany, płytki jak kałuża, polityczny katoliban. Do kaftanu, Boguś, i zastrzyki na uspokojenie. Nawet twoi sekundanci się od ciebie odżegnują - jesteś po prostu ohydną parodią człowieka i to chorą na głowę, bo myśli, że jest ostoją moralności. Gdyby twoje żydowskie bóstwo istniało, to pierwszy byś z raju wyleciał na kopach, toczony radykalizmem, dzbanie
  • Bogumił 23.04.2019
    Ha, ha, ale ociekający jadem komentarz kochającego wszelkie odmienności lewaka.
  • Jared 23.04.2019
    Bogumił, w łańcuchu zaawansowania bytów lewak jest przed amebą, ameba przed wirusem, a wirus przed narodowo-debilnym katolibanem
  • Bogumił 23.04.2019
    Jared Według twojego wyobrażenia lewackiego
    tak ci się układa
    twój obraz świata,
    ale cię zmartwię
    to wizja wariata;)
  • Jared 23.04.2019
    Chociaż nie tańczę na grobach ;P I jak spotkasz wirusa albo lewaka, to pamiętaj o dzień dobry i tytułowaniu per Pan, bo jako istota ontologicznie niższa winien jesteś tę uprzejmość ;)
  • sensol 23.04.2019
    "Franciszek to jakiś masoński dywersant. To nie pierwszy jego eksces i boję się że nie ostatni. Chyba że Bóg wyrwie chwasta." - Bogumił się rozkręca. nazywanie papieża chwastem i życzenie mu śmierci - ho ho ho! z dużym wykopem. jedyny pożytek z tych "dzieł" to to, że można się policzyć. ilu jeszcze idiotów (idiotek) jest na portalu. w sumie nie tak dużo. jest nadzieja, że to szambo jednak nie zaleje nas wszystkich. chociaż fakt faktem, że coraz mocniej wybija
  • yanko wojownik 23.04.2019
    Ja też jestem ateistą i przeciwnikiem religii - wszelkich, bo ogłupiają.
  • yanko wojownik 23.04.2019
    i nawet miałem na profilu, że tak, ale mi się porąbało i spadło, ale może posklejam.
  • stachuwichura 24.04.2019
    O.O
  • yanko wojownik 25.04.2019
    Czas wydać ostrą amunicję.
  • Bogumił 25.04.2019
    Yanko nie panikuj.
  • yanko wojownik 25.04.2019
    Bogumił, Ja tylko stwierdzam, że rozsądnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania