...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Nazareth 17.05.2016
    Wiersz niezwykle erotyczny, na płaszczyźnie psychicznej, jeżeli ma to sens ;) Podoba mi się ta przewrotność, opisanie uczuć związanych z niespełnioną miłośćią, używając zwrotów insynuujących... ha! Pokazuje to jak cienka jest granica, między przyjemnością i bólem. Bardzo zgrabnie Pani EC, bardzo zgrabnie ;)
  • xxECxx 17.05.2016
    Dziękuje Panu :) za wiele nie mogę napisać, bo wszystko już napisałeś. Chciałam stworzyć obraz 'bliskości', który nie będzie zawierał wyuzdanych, bezpośrednich słów, które jednoznacznie pokażą jaki jest temat wiersza. Dlatego erotyzm jest tutaj inaczej ukazany, bardziej "na płaszczyźnie psychicznej"... :) podoba mi się jak to nazwałeś :)
    Granica jest cienka... otóż 'ofiara' chcę, pragnie, ale broni się...
    Uwielbiam poruszać temat bliskości, a w szczególności w wierszach :)
  • Nazareth 17.05.2016
    xxECxx Myślę, że te uczucia, które tutaj opisałaś, bez problemu powinien zidentyfikować każdy kto kiedyś był nieszczęśliwie zakochany. Takie uczucie nawet w najczystrzej formie zakracza o erotyzm (co uzmysłowiłem sobie dopiero czytając twój wiersz) kiedy pragnie się czyjejś bliskości tak bardzo, że czuć smak tęsknoty na języku. Jednak "ofiara" nie chce by to się skończyło, jak narkoman, pragnie kolejnej działki: spojżenia, uśmiechu, słowa. Przedstawiłaś to rewelacyjnie
  • xxECxx 18.05.2016
    Naz potrafisz zmotywować mnie do pisania :)
    Nieodwzajemniona tęsknota jest gorsza niż nieodwzajemniona miłość, przynajmniej ja tak uważam. W moich tekstach mieszam granice między pragnieniem zapomnienia a przywróceniem chwil, za którymi tak bardzo tęsknimy.
  • Nazareth 18.05.2016
    xxECxx cieszę się, że mogę się na coś przydać. Pisz dziewczyno, pisz bo umiesz i masz dar do tego a ja będę dalej czytał i myślał o tym co napisałaś ;)
  • Rasia 18.05.2016
    "jak patrze," - patrzę*
    "Mieć Cie w sobie" - Cię*
    Bardzo mocny tekst. Nie za wiele Cię czytuję, ale kiedyś to nadrobię. W każdym razie ten wiersz mi się spodobał, nie ma co za wiele się czepiać, więc zostawiam 5 :)
  • xxECxx 18.05.2016
    dziękuje, że wyłapałaś, już poprawiam :) i bardzo mi miło, że się podobało :)
  • Neurotyk 18.05.2016
    Uff... Bardzo wymownie... sugestywnie w dobrym znaczeniu tutaj, 5 5 5 :)
  • xxECxx 18.05.2016
    Może zacznę wprowadzać kontrowersję na opowi :) dla urozmaicenia i dla równowagi :)
  • Neurotyk 18.05.2016
    xxECxx , wprowadzaj, ile dusza zapragnie :D
  • xxECxx 18.05.2016
    Neurotyk zapomniałeś dodać 'ja czytać nie będę' :)
  • Neurotyk 18.05.2016
    xxECxx, tylko znajdę czas, to nadrobię każdą twoją kontrowersję :)
  • xxECxx 18.05.2016
    Neuro czekaj!!! Ja jeszcze żadnej nie napisałam :)
  • Neurotyk 18.05.2016
    xxECxx, och, to nadrobię twoje (nie)kontrowersje :)
  • Nazareth 18.05.2016
    xxECxx będziesz się musiała mocno starać żeby zrobić konkurencję Okropnemu ;)
  • xxECxx 18.05.2016
    Neurotyk ja Ci wybaczam, u mnie nie ma co ciekawego poczytać :)
  • xxECxx 18.05.2016
    Naz ale ja tak z całkiem innej strony, można powiedzieć od d*py strony będę pisać i wstawię adnotację, że to 18+ :)
  • Nazareth 18.05.2016
    xxECxx rozumiem, będę czekał na twoje teksty dla dorosłych;) a jak będziesz pisać dosłownie "od dupy strony" to i Okropny napewno zajrzy :D
  • xxECxx 18.05.2016
    Nazareth DUPA DUPA DUPA
    dobra promocja tekstów na opowi :)
  • Neurotyk 18.05.2016
    xxECxx, na od Dupy strony to każdy się zleci jak muchy do gowna XD
  • xxECxx 18.05.2016
    Neurotyk pamiętam Twój wiersz z tym słowem :) w komentarzach było tego gówna więcej niż w Twoim tekście :) takie wiersze zapamiętuje sie na lata :)
  • Neurotyk 18.05.2016
    xxECxx, właśnie – ja w tym wierszu napisałem czystą grafomanię, wiele osób zrozumiało zabawę i stąd te gowniane, SUPER, komentarze :D kilka osób mnie skrytykowało, bo nie zrozumiało :)
  • xxECxx 18.05.2016
    Neurotyk liczy się tylko to, że podkręciłeś atmosferę, a ryczałam ze śmiechu jak czytałam co rusz to lepszy komentarz :)
  • KarolaKorman 18.05.2016
    Mocne, prawdziwe słowa, 5 :)
  • xxECxx 18.05.2016
    Dziękuję, dziękuje :) i jeszcze raz dziękuje hehehe :)
  • Julsia 21.05.2016
    Kolejny przepiękny wiersz, wszystko zostało opisane wyżej, 5
  • xxECxx 25.05.2016
    Dziękuje bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania