Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Upokorzenie (+18 )

Podróż samochodem nie była męcząca, bo obok na czarnym siedzeniu siedziała ona. Młoda, śliczna, delikatna i miła dziewczyna, którą od dawna próbowałem uwieść. Ale po czasie zrozumiałem, że to ona uwiodła mnie i robi ze mną, co chce. Przemówiłem do niej, gdy ujrzałem jej niebieskie spojrzenie wpatrujące się w moje piwne oczy.

 

- Uwielbiam na ciebie patrzeć. Jesteś piękna. Twoje ciało jest dla mnie wyzwaniem. Nawet nie wiesz jak kocham dotykać go, gdy tego nie widzisz. Udaję, że robię to niechcący. Ale ty wiesz, że chciałbym… - zamknąłem usta, gdy na jej twarzy rozlał się lekki rumieniec. Dotknąłem jej gołych nóg, w tej chwili cieszyłem się, że ma na sobie letnią dość mocno przezroczystą jasnozieloną sukienkę. Choć przez cały czas pragnęła podobnego gestu i słów, była sparaliżowana moim zachowaniem. Moja dłoń powędrowała na jej udo, a ona nie wiedziała jak ma się zachować. Myślę, że chciała i potrzebowała tego dotyku. Łudzę się, że chodziło jej tylko o mój dotyk.

 

Była sparaliżowana i spięta, czułem jej drżenie pod moimi opuszkami palców. W końcu poczułem jak rozluźnia się, gdy moja dłoń wędruje bardzo wysoko do szczytu uda. Moja dłoń zaczęła masować wewnętrzną część nogi, ocierając się o kawałek tkaniny majteczek. Mój oddech odrobinę przyspieszył, a na jej twarzy pojawił się piękny rumieniec. W tej właśnie chwili poczułem jak dotyka mojego krocza, pod materiałem spodni rozpoznała jak bardzo jej pragnę w tej chwili. Z resztą nie tylko w tej, zawsze ją potrzebowałem tak blisko jak teraz.

 

Postanowiłem posunąć się dalej, przesunąłem materiał majteczek i w końcu dotknąłem jej krocza. Bez namysłu zatrzymałem samochód na poboczu. Jednym szarpnięciem ściągnąłem je z jej smukłych bioder. Potem pchnąłem na siedzenie, mocno moje ciało opadło na jej, a usta zasmakowały różowego ciepła. Namiętnie ją całowałem. Moje dłonie posunęły się w dół, rozchylając uda zaprosiła mnie do siebie. Poczułem jej ciepły brzuch, już wilgotną muszelkę i zajebiście drżące nogi oplatające moje plecy. Mój język w końcu wylądował tam gdzie chciał, słysząc jej odgłosy, przyjemne jęczenie nasiliłem pieszczotę. Czułem jak reaguje na mnie, przyspieszałem i zwalniałem dotknięcia językiem, kiedy mocno zacisnęła uda na moim ciele przestałem pieścić jej intymność.

 

Podniosłem twarz. Miała oschłe spojrzenie, brakowało mi w nim jak by lekkiej mgiełki z doznanej właśnie przyjemności. Jej dłonie rozluźniały się z oparcia, nie były zaciśnięte na moich ramionach, a ni wplecione w czarne włosy. Najbardziej zabolało mnie, gdy nie pozwoliła się na koniec pocałować. Patrzyła na mnie, odsuwała swoje ciało od mojego i w końcu powiedziała.

- Jedźmy już – jej głos brzmiał jak nieprzyjemny, głośny dźwięk dzwona. Czułem, że nie jestem dla niej ważny, a ta chwila, na którą czekałem okazała się. Okazała się dla mnie upokarzająca. A podobno tylko mężczyźni potrafią zniszczyć uczucia kobiet.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Anonim 08.07.2015
    Romanse to kompletnie nie moja bajka. Jeżeli chodzi zaś o opisy i strukturę jako taką to jest dobrze. Dam 4. ps A mówiłeś, że nie umiesz pisać ^_^
  • J.J Leto 08.07.2015
    To zwykły jedno strzałowy opis doznań. Także spokojnie. Nie będzie z tego romansu.
    Nie umiem pisać. A to łatwy temat. Każdy potrafił by go napisać.
    Dziękuje, Jared.
  • Vasto Lorde 08.07.2015
    No no, potrafisz pisać. Mocna 4 i oby tak dalej :)
  • stz 08.07.2015
    Pierwszorzędny materiał do Harlequina!
  • MrJ 08.07.2015
    To raczej nie romans. To bardziej erotyk. Nie mam nic przeciwko erotykom, jeden tylko błąd, choć może się mylę, jak na ten gatunek, słownictwo wydaje się być zbyt niewinne, zwłaszcza, jak na seks na poboczu drogi.
  • stz 08.07.2015
    Z takim słownictwem byłoby to porno, nie erotyk!
  • Anonim 08.07.2015
    "Mój język w końcu wylądował tam gdzie chciał" ~ Czyli gdzie?
    "Jej dłonie rozluźniały się z oparcia, nie były zaciśnięte na moich ramionach, a ni wplecione w czarne włosy." ~ W tym przypadku "ani" piszemy razem.
    Czegoś mi zabrakło, zbyt niewinnie. Mogłeś bardziej się pobawić opisami. Pisząc erotyk musisz dokładniej opisywać to co robią. Jak dla mnie nie musiałeś pisać tego "+18", bo opisy są przesadnie delikatne i w sumie nie wiadomo co się dzieje. Zostawiam trzy XD
  • MrJ 08.07.2015
    Stz, wlasnie tym czesto sa erotyki, sa porno z mala iloscia romantyzmu.
  • stz 08.07.2015
    No ja nie wiem jaką ty się terminologią posługujesz, ale ja omawiałem erotyki w szkole gimnazjalnej.
  • Koster 08.07.2015
    krytyk od siedmiu bolesci a sam ma beznadziejne opowiadania
  • Anonim 08.07.2015
    Koster rozwaliłaś/rozwaliłeś mnie XD
  • MrJ 08.07.2015
    Coś mam wrażenie, że Koster atakuje mnie skoro Stz nie ma opowiadań. A ja nie mówię o erotykach artystycznych, a takich jakie są pisane obecnie
  • Anonim 08.07.2015
    Bez urazy, ale opis przypomina mi opis osoby, która niekoniecznie wie jak seks przebiega i z czym się je. Samo w sobie jest poprawne, ale nie sądzę, by to była twoja mocna strona. Dam 3. Za poprawność.

    Ogółem albo totalnie kiczowaty (muszelka...) albo całkiem wulgarnie (zajebiście drżące nogi) albo totalnie ostrożnie/pseudoromantyczne (przestałem pieścić jej intymność) - czyli stoimy w rozkroku jak do rżnięcia ale nie wiemy jeszcze czy dajemy, czy bierzemy - ogólnie niezdecydowanie.

    Nie wiem na czym opierałeś się i jakie doświadczenia (LITERACKIE) miałeś pisząc to, ale nie wyszło.
  • Anonim 08.07.2015
    stz ma opowiadania, poza tym jak dla mnie piszesz prawdę XD Zobacz na profil stz ^^
  • Anonim 08.07.2015
    Ślepiec jak zwykle pocisnął :O
  • Anonim 08.07.2015
    Prawdę rzekłem, przekaz prosty. Jestem ciekaw jak idą mu inne tematy, bo warsztat niby nie kuleje, ale chyba tematyka nie podeszła.
  • MrJ 08.07.2015
    Mi u Stz pokazuje 0, wiec nie wiem. Nie lubie sytuacji niepwnych atakow
  • Anonim 08.07.2015
    MrJ zobacz w opisie XD
    Ślepiec, przeczytasz mojego hentaia? ^^
  • MrJ 08.07.2015
    A, to moze i chodzilo o Stz'eta, bo ciezko by Kosterowi bylo ocenic 15 opowiadan w tak krotkim czasie
  • NataliaO 09.07.2015
    Rozumiem co chciałeś przedstawić. Brakuje jednak jakieś pasji i namiętności między bohaterami przez co ta namiastka intymności jest sucha; 4 :)
  • J.J Leto 09.07.2015
    Dzięki Ludziska za opinie. Każdemu.

    Shiroi nie wiedziałem czy mogę się za bardzo pobawić. Postaram się każdą uwagę przyjąć do siebie i poprawić to co złe.

    ŚlepczeZMetra to nie jest moja mocna strona. zaczynam delikatnie.

    MrJ miało być niewinnie.

    Małgośka dzięki :)
  • Galthar01 09.07.2015
    Trochę powtórzeń i jedno zdanie do poprawienia na końcu "Chwila na którą czekałem okazała".
    Sytuacja nieprzyjemna. Można powiedzieć, że ryjąca móz. Mam nadzieję, że to nie osobiste przeżycia.
    Dam 4.
  • J.J Leto 09.07.2015
    Dzięki za dobry komentarz.
  • MrJ 09.07.2015
    Jak tak kiało być to ok, ja subtelnością nie grzeszę, więc wydało mi się to inne, jak mówiłem, mogłem się mylić
  • J.J Leto 09.07.2015
    Zacząłem delikatnie. Spoko. Rozumiem.
  • detektyw prawdy 25.12.2016
    wtf 710 przeczytan ?????

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania