Usuńcie mnie

Piszę do Was drodzy Admini

Byście mnie stąd wyrzucili

Cóż ja dalej tutaj robię?

Docenią to, jak spocznę w grobie?

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • andrew24 4 miesiące temu
    Każdy coś wnosi,
    niepotrzebne zniechęcenie.
    Przeczytaj mój dziś wiersz...
    Pozdrawiam serdecznie, 5*
    Miłego dnia
  • Starszy Woźny 4 miesiące temu
    Uważaj Jolu! Mówisz jak embrion, żeby nie zainteresowali się tobą Ordo-Juris. NO!!!
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    Ale co tu docenić?
    Grafomanii raczej nikt nie doceni, chociaż mogę się mylić, bo patrząc na publikacje które coraz bardziej są durne i tak odległe od poezji, że wstyd czytać, daje to jakieś spojrzenie na rozwój, a raczej na cofanie do czasów kamienia łupanego.
    Okropność, że ludzie beż żadnego talentu biorą się za pisanie poezji.
  • JolaJC 4 miesiące temu
    Cóż, ludzie bez talentu też istnieją. Niektórzy twierdzą, że jest ich przeważająca większość. Skoro Admini zamiast mnie usunąć, wrzucili ten wiersz tutaj, to znaczy, że ma on rację bytu, nawet jeśli jest to grafomania.
  • Grafomanka 4 miesiące temu
    JolaJC, i co z tego że istnieją, to powód żeby męczyć się czytaniem ich wypocin?

    Ucz się pisać wiersze, czytaj poezję, wtedy może coś osiągniesz, na razie jednak jest żenada.
    A fakt, że Admin wypuszcza takie 'wiersze' o niczym nie świadczy, nie rekomenduje ich wszak.
  • JolaJC 4 miesiące temu
    Grafomanka Uspokój się, ja nic nie sprzedaję, żeby się fatygować do rozwijania się. Prosiłam o usunięcie po kilku próbach pisarskich. Admini nie odnieśli się do mojego maila o usunięciu, więc napisałam wiersz, który w dodatku dodali na stronkę. Cóż. :) Może po tym komentarzu zniknę i już tego, co napisałam, nie "trzeba" będzie czytać.
  • Dementor Biały 4 miesiące temu
    Też napisałem o tym wiersz, ale bez histerii i aborcji
  • zsrrknight 4 miesiące temu
    defetyzm
  • Grafomanka 3 miesiące temu
    Usuńcie mnie
    Autor: JolaJC
    Czytano 111 razy
    Data dodania: 11.01.2024

    Średnia ocena: 4.2 Głosów: 5

    Mojej oceny nie ma

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania