Usunięto

Usunięto.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Materazzone ponad rok temu
    Jedyne co możemy to budować własny, mikro eden, szukać i próbować szczęścia, może kiedyś chociaż na kilku metrach kwadratowych będzie istnieć piękne niebo.

    Mnie urzekł :) pozdrawiam
  • Dobranocka ponad rok temu
    Taka właśnie pointa z tego wynika, ludzie nie lubią gdy w ich świat wtrącają się inni i chcą im dyktować co mają robić, i jak żyć. Dzięki za przeczytanie i komentarz, odpozdrawiam:)
  • MartynaM ponad rok temu
    Jakby wzorowane na naszym Bogumile... Materazzone jest urzeknięty, jak zawsze... ach te nicki takie trudne do odgadnięcia autora...
  • Materazzone ponad rok temu
    Wole się urzekać, niż stękać wiecznie. Napisałaś Ty kiedyś, komuś, cokolwiek prócz krytyki? Rozumiem, że wszystkich, każdego, zawsze musi urzekać to samo? Ja to lubię jak swędzi nos, a sąsiad jak mu skarpety śmierdzą. Polemizuj!
  • Dobranocka ponad rok temu
    To dobrze, czy źle, że przypomina? Pozdrawiam.
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone, ależ oczywiście że napisałam, wystarczy znać się się na poezji, żeby ją docenić. Nie doceniam i nie urzeka mnie grafomania... w przeciwieństwie do ciebie.
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM tak, tak wiem. Slowacki wielkim poetą był :)
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone, czemu tylko mnie masz w obserwowanych? Co masz do mnie?
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone, ano był. Dzisiaj pewnie też by był, gdyby żył w naszych czasach i pewnie znowu w pisaniu wyprzedzałby swoją epokę o ileś tam lat, bo to był nie tylko utalentowany ale i mądry człowiek.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Bogumił ma większe dosłowności i nie wyżyje, jak patosem nie podleje, poza tym u niego z dystansem krucho.
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM bo jestem tak zajebiście aktywnym użytkownikiem tego portalu, że raz Cię dodałem, miałem dodać innych i olałem sprawę ;) nie przypisuj do tego żadnej wartości. Wszyscy jak tu jesteście, jesteście tylko napisami w internecie. Nie znam osobiście, nie widziałem twarzy, ręki nie podałem. No, a Słowacki podobnie do Mickiewicza - jest martwy i niech takim zostanie.
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone, skoro jest martwy, to po co pisać dzisiaj jego stylem, a już chwalić ten styl, zupelnie bez sensu, a ty to robisz...
    Na drugi raz nue olewaj sprawy, bo innym może być przykro...
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM jak zapewne wiesz, powiedzenie to pochodzi z pewnej książki. Jak zapewne wiesz odnosi się do zabetonowanego toku rozumowania. Tutaj chciałem Ci zwrócić uwagę, że myślisz właśnie w ten sposób. Posłużę się, dla większego wyjaśnienia cytatem z mojego ulubionego rapera "nie lubię podziałów na sztukę wysoką i niską, szuka jest zawsze sztuką, cała reszta jest rozrywką".
  • MartynaM ponad rok temu
    Materazzone, mylisz się, grafomania nigdy nie będzie sztuką, nawet kiedy ktoś ją pięknie tlumaczy... chociaż to akurat bywa zabawne, szczególnie w odniesieniu do klasyki.
  • Materazzone ponad rok temu
    MartynaM taka mądra, a tak mało rozumie :) miłego dnia życzę.
  • Dobranocka ponad rok temu
    Materazzone niektórzy mają manię wielkości, i koniecznie próbują postawić na swoim, odmawiając innym praw pisania, musimy nauczyć się z tym żyć.
  • Szpilka ponad rok temu
    Hihihih, nie wydoła wyjść z doła człek, gdy się naczyta dzieł sybarytów z wielkimi brzuchami ze swadą rozprawiających o poświęcaniu się...

    innych, oczywiście ?
  • Dobranocka ponad rok temu
    To jest wiersz o utopistach pragnących zmieniać świat i życie innym. W pewnym sensie to jest jakieś poświęcenie, ale czy oczekują tego od nas inni, żebyśmy próbowali im ustawiać życie? Nie sądzę. Pozdro.
  • Monia ponad rok temu
    Z życia wzięte pozdro 4.
  • Dobranocka ponad rok temu
    Dziękuję Moniu za przeczytanie i komentarz. Wielu jest takich ulepszaczy rzeczywistości, którzy mają szczytne idee, ale zderzają się ze ścianą niemożności i niechęci.
  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Budować możemy własny azyl...
  • Dobranocka ponad rok temu
    Łukaszu, dokładnie, wyłącznie własny. Pozdrawiam.
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    Ciekawy, chociaż pesymistyczny wiersz. Pozdrawiam 4
  • Dobranocka ponad rok temu
    Dzięki, pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania