...

Efekt braku możliwości usuwania prac.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Numizmat 26.09.2015
    "oraz bez wzgląd na wszystko" - nie 'przez wzgląd na wszystko' albo 'bez względu na wszystko'?
    "w życiu(przecinek) z pomocą kilku zaufanych przyjaciół pokonuje genialnego przestępcę z mroczną przeszłością(przecinek) niemającą jednak prawa usprawiedliwiać jego czynów."
    "No dobrze, ludzie to lubię, przyznaję," Nie rozumiem tutaj.
    "Żebyś znalazł się na jego liście(przecinek) twoi rodzice musieli mieszkać w pobliżu ciebie"
    "Jak bardzo mi się mi się, nie chciało" dwa razy 'mi się' :)

    Tym razem to ja znalazłem u Ciebie parę błędów. Czuję się zaszczycony po prostu ;) Przez większość Twojego opowiadania zastanawiałem się, do czego ono właściwie zmierza. Na sam koniec okazało się jednak, że mamy tu do czynienia z czymś zdecydowanie straszniejszym i ciekawszym, niż na początku mogłoby się wydawać. Czekam na rozwinięcie :)
  • Slugalegionu 26.09.2015
    Dziękuję bardzo: )

    Co do "No dobrze, ludzie to lubię, przyznaję" miało być "No dobrze, ludzie to lubią, przyznaję"
  • KarolaKorman 26.09.2015
    Napisane z damskiej perspektywy, fajnie, coś nowego :)
    Pomyślałam przez moment, zainspirowana tytułem, że w znajdzie odpowiedzi na te pytania w samej sobie, ale czekam grzecznie na Twoją wersję. Dałam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania