Uzdrowiciele

RAFAŁ

H.

 

UZDROWICIELE

 

1-OCZEKIWANIE

Oczekiwał jutrzejszego dnia , to właśnie za niecałe dwadzieścia godzin dowie się czy dalej będzie żył , czy to raczej ostatnia Jego doba . Czy aby nie przekroczył granicy dopuszczających do życia jeśli nie to przez 30 dni będzie miał spokój. Spojrzał na Siebie przed lustrem wydawało Mu się że wszystko jest ok wygląda sporo lepiej niż miesiąc temu ale czy na pewno to już trzeci raz w tym roku jak walczy o życie przez własne łakomstwo. Problem w tym był że została Mu zabrana waga by nie mógł jej kontrolować właśnie z tego powodu że zbyt często się to powtórzyło w jednym roku. Byle się zmieścić w granicach a o tym może zdecydować nawet pół kilograma zależy jak na to spojrzą panujący. Noc była ciężka mimo chęci pospania nie potrafił usnąć,więc grał , oglądał , dużo robił aby jakoś czas zabić . Jutro czeka go komisja. Był ciekaw ile osób będzie na komisji w kolejce przed Nimi który to już raz. W każdym mieście znajdowało się od 7 do 15 budynków gdzie odbywały się komisje. Rano z cudem przełknął coś na śniadanie i ruszył miejskim autobusem na werdykt. Kolejka nie była za długa ale trochę czasu zeszło Nim wszedł , widział już że przed Nim jak i za Nim stoją takie osoby które na pewno się nie zmieszczą w granicy dopuszczenia do życia. Jeżeli to ich pierwsze przewinienie to może szanse mają jeśli Uzdrowiciele się zlitują ale to często się nie zderzało. Myślał sporo aż nie zauważył kiedy przyszła kolej na Niego. Widział jak przed Nim wyprowadzono kobietę zapłakaną mogła mieć z 26 lat nie więcej. Krzyczała

-to nie sprawiedliwe tyle męczenia a za małą kradzież skazujecie mnie na śmierć dajcie Mi ostatnią szansę litości.

Wiedział że krzyki i prośby już na nic się nie zdadzą Uzdrowiciele jak raz zdecydują to nie ma odwołania. Mogła sama spróbować się do nich zgłosić i powiedzieć że ma problem z kleptomanią by próbowali Ją wyleczyć a teraz to po ptakach. Co prawda może leczenie by było trochę drastyczne ale lepsze to niż egzekucja. Ale to już nie jego zmartwienie On się obawiał tego co za parę minut nastąpi. Ustał w miejscu wyznaczonym i oczekiwał . Trójka sędziów przybyła z dwoma lekarzami czy jak ich tam inaczej nazwać. To Oni będą go badać pod względem tego czy nadaję się na dalszą egzystencje życia czy to koniec. Kim są? Skąd pochodzą? Czemu mogą to robić z Nimi?

To zaczęło się kilka lat temu , przypomniał Sobie wszystko Nim Go zbadali,jak to było przed Nimi i jak to się zaczęło jak przybyli.

 

2-POCZĄTKI

 

Który to był rok sam nie pamięta , zaczęło się od tego że powietrze ziemskie coraz bardziej było zanieczyszczone przez ludzi. Coraz więcej osób umierało od zanieczyszczonego powietrza, maseczki były codzienną koniecznością. Sytuacja wcale nie była lepsza na wsiach oprawy kiepsko szły nie opłacało się zbyt dużo siać gdyż rzadko gdy coś wyrosło, ale mim wszystko próbowano. Nawet potężne wiatry które coraz częściej nawiedzały planetę nie pomagały poprawić jakości powietrza.

Coraz więcej chorób się pojawiało niektóre lekkie inne bardzo zakaźne i z dużą skalą śmiertelności w męczarniach,a Ci co pokonali chorobę mieli i tak mocno zniszczony organizm, czasami lepiej było umrzeć niż się męczyć z różnymi choróbskami . W krajach słabo rozwiniętych bywało bardzo gorzej. Chociaż w krajach mocno rozwiniętych nie bywało lepiej coraz większy głód doskwierał ludzkości, zaczynało powoli też brakować wodny zdatnej do picia. W różnych krajach dopuszczano się kanibalizmu na osobach umierających chociaż to nie było dobrym rozwiązaniem gdyż bakterie spożyte wraz z posiłkiem dostawały się do organizmu ale głód był większy. W niektórych krajach nawet siedemdziesiąt procent umierało z powodu głodu. Bogate kraje już wcale nie przejmowały się tymi bardziej ubogimi nie wiedzieli jak pomóc swoim rodakom to czemu by mieli się martwić o innych. Człowiek człowiekowi stał się wilkiem , chociaż tak zawsze było ,tylko każdy to ukrywał i udawał że interesuję Go drugi człowiek a tak naprawdę to patrzył tylko jak na tym zarobić. Zwierzęca populacja też spadła wiele gatunków wyginęło z powodu kłusownictwa które ludzie uprawiali aby zdobyć mięso, nie patrzono czy pies czy koń czy jakieś dzikie zwierzę . Nawet wojsko urządzało kłusownictwo aby wyżywić rodaków. Sporo było jedzenia faszerowanych chemią i mimo że ludzie wiedzieli to zajadali się nią co mogli innego robić. Ale czemu ludzkość tak późno zaczęła się martwić o stan planety, mimo tylu apeli fachowców , ale bywały reklamy aby dbać o planetę ale jak wierzyć skoro celebryci upominają ludzkość jak dbać o planetę a np. posiadają po kilka aut ,mieszkań i innych luksusów. Biedacy grzebali w śmieciach by coś zjeść ale teraz nawet ciężko było jakieś resztki zdobyć nie jak kiedyś gdy ludzie marnowali żywność tonami bo przecież lepiej im wyrzucić niż komuś oddać.

Aż przyszedł taki dzień że można powiedzieć iż wszystko pieprznęło ,mało ludzi mogło się pochwalić pracą .

Aż przybyli tak nagle bez żadnych znaków zapowiadających tego. Przylecieli do każdego kraju po kilkaset statków latających lub podobnych urządzeń . I zadali tylko jedno pytanie ; czy zgadzacie się na życie pod naszymi prawami? A wtedy uratujemy Waszą planetę która jest na skraju wymarcia wszelkiego życia:.

Odbywały się szybkie narady ale ponad 80 procent krajów zgodziło się na te n warunek mimo iż nie wiedziało wtedy jeszcze jakie teraz będzie prawo. Kraje które się nie zgodziły zostały zamknięte od reszty państw, nie minęły dwa miesiące jak ludzie w tych krajach poumierali. Powietrze tam bywało coraz gorsze, tak jak i woda, mimo że nad innymi krajami powietrze było czyste że nawet najstarsi nie pamiętali aby tak przyjemnie się kiedyś oddychało. Trzy miesiące wystarczyły do naprawienia planety, a gdy zakończyli urządzili wielkie zgromadzenie wszyscy musieli tego wysłuchać na żywo lub w tv czy w jakiś inny sposób. Teraz zostaną podane prawa i obowiązki . Teraz dopiero ludzkość się przekona co to znaczy władza innych i przestrzeganie prawa . Były też wielkie plusy, jak choćby to że krajami przestali rządzić politycy gdyż byli Oni już bez władzy i niepotrzebni, tak samo szpitale gdyż Uzdrowiciele potrafili leczyć wszystkie choroby ale nie znaczyło to że każdego uzdrowili, tak samo policja już nie była potrzebna teraz to Oni pilnowali porządku. Wszystko było ok, dopóki nie zostały wyznaczone granicę jacy ludzie mogą żyć , wtedy niektórzy zaczynali się buntować ale to nic nie dawało automatycznie byli skazywani na egzekucję . Ale słowo się rzekło a i tak bez ich pomocy już życia by nie było ,wiedzieli że teraz czeka ich spokojne życie ale rygorystyczne.

Każde poważne przestępstwo było karane i to śmiercią , nie szybką i na pewno nie bezbolesną , kara zależała jeszcze od przewinienia jakiego dopuściła się osoba winna danego czynu. Egzekucje były organizowane raz na miesiąc publicznie oczywiście każdy mógł przyjść, skazywani byli nie tylko przestępcy ale też osoby które nie mieściły się w granicach dopuszczanych do życia. Pierw pozbyto się bezdomnych spalili ich żywcem jeszcze Nim uzdrowiono planetę. Przywrócili za to sporo ginących gatunków zwierząt. Więzienia stały się puste , Ci co siedzieli przez wielkie przewinienia zostali zgładzeni osoby które miały słabsze przewinienia i mieścili się w granicach dali Im drugą szansę. Egzekucje odbywały się tak by ofiara jak najbardziej odczuwała ból, i jak najdłużej , a Oni potrafili zrobić tak by ofiara jak najdłużej była przytomna.

Zabito wszystkie osoby które posiadały jakiś stopień kalectwa, według nich idealne społeczeństwo to takie osoby którym nie brakuję żadnych części ciała i są sprawni umysłowo dlatego pozbyto się także chorych psychicznie i na nieuleczalne choroby jak np. zespół dawna czy autyzm, także osoby z adhd były skazywane a postanowili że tych osób nie będą leczyć,tym bardziej że i tak uważali że ludzi jest za dużo planeta jest mocno przeludniona i trzeba urządzić segregacje społeczeństwa. Nie można było cudzołożyć a każde małżeństwo miało posiadać dwójkę dzieci, po czym obydwoje byli wysterylizowani , dzięki temu wiedzieli że nie nastąpi przeludnienie. Nie było więc bezdomnych,chorych ciężko,kalek ani przestępców. Ciał umarłych również nie było co z Nimi robiona nie wiadomo. O dziwo pozwolono na zostawienie kościołów i innych religijnych świątyń. Ale najgorsze były granice wagowo wzrostowe , kobiety musiały mieścić się w granicach 1.55 metra do 1.80 metra z wagą od 55 do 80 kg , mężczyźni od 1.60 metra do 1.90 metra z wagą od 60 do 90 kg. Dotyczyło to dorosłych osób. Jeśli chodzi o wzrost trudno to było jakoś kontrolować ale wagę to co innego, raz w miesiącu dlatego organizowano kontrole każdy musiał się stawić nie było wytłumaczeń kto nie przybył automatycznie skazywany nie obchodził Ich powód czemu dana osoba nie przybyła. Sprawdzano wzrost , wagę i ogólny stan zdrowia.

Kiepsko miały starsze osoby gdyż przygarbione osoby bywały mniejsze i skazywani na śmierć. Nie można było się przed nimi ukryć mimo braku monitoringu zawsze wiedzieli kto gdzie przebywa jakby siedzieli każdemu w głowie. Każdy posiadał wagę w domu ale jeśli trzy razy w roku nie mieścił się w granicy to dawano mu szansę ale bez dostępu do wagi więc trzeba było na wyczucie Sobie radzić. I właśnie On trzy razy w roku już był poza granicami. Nie słuchali także tego czy ktoś ma zły metabolizm lub jest genetycznie obciążony, to nie był ich problem.

 

3-TO MY, WYROK

 

Właśnie przyniesiono wagę , miał cichą nadzieję że uda się w końcu wyglądał tak dobrze jak wtedy kiedy bez problemu mieścił się w granicy dopuszczenia do życia. Nim ustał pozwolono Mu na rozmowę z Nimi, czuł że spotkał Go zaszczyt gdyż nie każdy mógł z Nimi rozmawiać.

z jakiej planety pochodzicie?

Żadnej ,jesteśmy podróżnikami po wszechświecie , każdy nazywa Nas inaczej , Wy mówicie na Nas Uzdrowiciele inni np. aniołowie albo po prostu kosmici,przybysze .

Czyli nie jesteśmy sami? Są też inne istnienia w kosmosie? Tyle lat ludzkość próbuję szukać innych istnień.

Ha ha … wy i wasze rozumowanie, myślicie że jesteście sami, że macie takich naukowców co wszystko wiedzą i mogą , albo że wasze maszyny wszystko potrafią naprawić ,jakoś nie widać tego po tym jak wyglądała wasza planeta Nim My przybyliśmy.

Odezwał się inny

Myślicie że skoro na jednej planecie jest ciemno albo gorąco lub zimno to że tam nie może istnieć życie, że każde istnienie potrzebuję do życia tego co Wy, wody lub powietrza , że musi posiadać ręce lub nogi. Sporo spotkaliśmy istnień mądrzejszych od Was ale również miej myślących niż Wy.

Trzeci dodał

Byli tacy co dostawali od Was sygnały przylatywali tu zostawiali znaki ale stwierdzili że skoro nie potraficie ich odczytać to nie ma dalszego sensu utrzymywać z wami kontaktu. Pora zrozumieć że Wasi uczeni nie są najmądrzejsi .

Pierwszy dodał

ile to procent kosmosu macie zbadane, tyle co nic. Spotykaliśmy takie istoty które posiadały nawet 30 procent wszechświata zbadane . A wy jesteście głupcami nawet jak coś poważnego odkryjecie to wasze władze ukrywają to przed Wami co świadczy tylko o tym jak podejście macie sami do siebie. Wasi politycy czy jak tam ich nazywacie prawią wam morały a Sami gorzej postępują , wywołują wojny a Sami tylko się ukrywają jak ostatni tchórze. Sami dążą do tego aby wyniszczyć własny gatunek. Tak jak i tak zwani wasi celebryci uważają się nie wiadomo za kogo a w naszych oczach i umysłach są nic nie warci,ale skoro mieścili się w granicach to ich zostawiliśmy, musimy być sprawiedliwi.

Om wtedy się odezwał

-ale i tak zrobiliście porządek np. z Geslerówną fajnie było oglądać jak ją faszerowali przez odbyt,krew z tłuszczem lała się równo . Albo tego sztucznego człowieka Ibisza co jak stwierdziliście więcej w nim plastiku niż człowieka .Ale czemu jesteście tacy surowi i drastyczni ? Skoro twierdzicie że sami się wykańczamy , a przecież to złe.

A ile można patrzeć na to co Wy robicie,niszczycie wszystkiego czego się tknięcie ,myśleliście że Wam pomożemy bez żadnej kary ? Sami jesteście winni tej sytuacji. Zrobiliście śmietnik z planety. Nawołujecie o dbanie palnety a lasy wyglądają jak wysypiska , organizujecie fundację by pomagać biednym, a gdy obok przechodzi potrzebujący udajecie że go nie widzicie byście mogli to byście go opluli. Kochacie a zdradzacie , jesteście rodziną a się zabijacie. Każdy z Was jak by mógł to by drugiemu nóż w plecy wbił. A niby tacy religijni

a to Wy wierzycie w Boga?

Myślałeś że nad nami nikt nie stoi ?

To Wy może na serio jesteście aniołami?

Jak mówiliśmy każdy nazywa Nas inaczej

a czy wy widzieliście Boga?czy jak Go Wy nazywacie

nie uważamy abyście byli godni posiądź te wiedzę

ale czy to On was wysłał ?

Dostawaliście ostrzeżenia m.in. tornada , powodzie ,a dla Was to było za mało. Jednoczyliście się po to by za chwilę być znowu dla siebie wrogami. Całe kraje jak i pojedyncze osoby między sobą.

A mogę wiedzieć ilu było przed Nami?

Trochę było , jedni żyją dalej ciesząc się codziennością inni nie wytrzymali i zostali zgładzeni, albo zostawialiśmy ich samych sobie co chyba jeszcze na gorsze Im wyszło, i życie tam wymarło jak choćby na Wenus. Tak tam też było życie jak u Was. A teraz koniec dyskusji proszę ustać na wagę.

 

4-EGZEKUCJE

 

Siedzi i ogląda , ciekawe co dzisiaj zobaczy na egzekucji.

Idzie pierwsza ofiara, młoda kobieta wszystko z Nią ok ale jest to buntowniczka , gdy zabili jej męża nie wytrzymała i zbuntowała się , a teraz stoi cała przywiązana do pala , polali Ją jakimś syropem po czym wypuszczono jakiś dziwny gatunek mrówek takich jeszcze nie widział nawet w tv. Słyszy krzyki kobiety, mrówki wchodzą w nią wszystkimi możliwymi otworami pojawiają się bąble , krew cieknie powoli , mrówki wchodzą w usta i nos,kobieta się dusi ale trwa to dosyć długo, oczy całe zakrwawione , aż w końcu pozwalają Jej zginąć.

Następnie wprowadzono mężczyznę , mocno spasionego wiadomo więc czemu tu jest. Zastanawiał się czy tyle przez jeden miesiąc przytył czy jakimś sposobem udało Mu się ukrywać jakoś przed Uzdrowicielami. Położono go na jakimś łożu i położono mu na brzuch szczura ,którego przykryto garnkiem i zaczęto ogrzewać ten garnek szczur szukając wyjścia przegryzł się przez wnętrzności mężczyzny i wyszedł bokiem ciągnąc ze sobą kawałek jelita, zupełnie jak kiedyś w średniowieczu .

Spasiony dalej żył, jak Oni to robili się zastanawiał ,tyle umiejętności leczenie, telepatia, podtrzymywanie przy życiu co jeszcze potrafili kto to wie. Teraz z brzucha skazanego zaczęto odkrajać kawałki mięsa po czym wpychano Mu je by je zjadał . Wyrwano mu zęby z korzeniami aby mógł dłużej mielić własne mięso. Usta całe były we krwi tak samo jak i brzuch, wyciągnięto Mu powoli resztki jelita po czym pozwolili Mu umrzeć.

Ciekawe co robią z tymi wszystkimi ciałami czy karmią nimi zwierzęta czy sami zjadają czy gdzieś palą te ciała czy co innego z nimi robią.

Trzeci wchodzi młodzieniec może ma te 20 lat okazuję się że jest ciężko chory ale nie postanowili mu pomóc w chorobie, chłopakowi zanurzono nogi w gorącym wosku a potem polewano zimną wodą. Nagle wskoczyła dziewczyna na scenę egzekucji jak się okazało to była jego dziewczyna. Została od razu złapana i postanowiono że od razu się nią też zajmą , rozebrali ją do naga i naciągając skórę została przybita do tarczy, następnie rzucano w Nią strzałkami podobnymi do takich jak się gra w darta. Chłopakowi ucięto genitalia a następnie uszy,po czym wpychali Mu je w usta. Dziewczynę trafiono w oczy gdy zaczęło z Niej wypływać jakaś żółta ciecz postanowili że dadzą już jej umrzeć. Chłopaka przywiązano do konia i był tak ciągnięty przez kilka minut,na konie jeszcze oczywiści żywy został wrzucony do klatki z hienami, mięso latało po wszystkich ścianach klatki , krzyki były nie miłosierne szkoda było tego słuchać, krew lała się litrami jakby nie wiadomo ile jej posiadał w sobie, aż został zjedzony do kości .

Tak bardzo lubił oglądać na żywo egzekucje, a teraz tylko pomyślał , te nieszczęsne pół kilograma i to nie za dużo a za mało.

Tymczasem zapraszano na kolejną egzekucje , i zrobił krok do przodu ,był ciekaw co teraz widownia będzie oglądać ,patrzył na te uśmiechnięte twarze ,pomyśleć że jeszcze miesiąc temu sam tu siedział i podziwiał widowisko a dziś Sam jest jedną z głównych atrakcji. Szedł powoli a widownia tylko biła brawa ,ach te pół kilograma...

 

KONIEC.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Vincent Vega 07.02.2021
    Spoczko klimacik, fragment o szczerze w szczególnie mi zapadł w pamięci.
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania