Virus

Korona virus

virus korona

jeden prze­żyje,

a drugi skona.

 

Jeden go przej­dzie

bez­ob­ja­wowo,

innym uszko­dzi

i to i owo;

płuca, wątrobę

nawet śle­dzionę,

to się zakoń­czyć

może też zgo­nem.

 

Więc się zaszczep­cie

panie, pano­wie,

by móc zacho­wać

szlachetne zdrowie.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Celina 13.01.2021
    Mimo, że mam już serdecznie dość tematu koronowirusa, w którego nie wierzę, to czytając ten wiersz uśmiechnąłem się. Czyżbyś zaangażował się do promocji szczepionek Mironie?
  • Miron 13.01.2021
    Dzięki .Ja go nawet przechorowałem tak delikatnie.Mój szwagier przekonywał w lato ,że nie ma epidemii a teraz mówi ze jest.
  • Szpilka 14.01.2021
    Najważniejsze, że Covidek wycyckał zjadliwą Grypę, zniknęła bez śladu ?

    Niech żyją Górale, hej! Polskie chłopy to mają jaja. O!

    https://zakopane.naszemiasto.pl/goralskie-veto-przedsiebiorcy-z-gor-chca-od-18-stycznia/ar/c1-8082197
  • Miron 14.01.2021
    Dzięki.Z grypą masz rację ,nie ma.Ciekawe co wyeliminuje covida ?.Pozdrawiam
  • Szpilka 14.01.2021
    Miron

    Zdrowy rozsądek ? Pudzian zasugerował, żeby zdać się na własny rozum i wiarygodne źródła, no ma chłopina rację, zaś Dudowie nie chcą się zaszczepić, patrzcie państwo jakie cwaniury ?
  • Miron 14.01.2021
    Szpilka ja też niechętnie do tego podchodzę.Ale mogą być kłopoty w samolocie albo w hotelu czy też za granicę wyjechać.
  • Szpilka 15.01.2021
    Miron

    Twardym trzeba być, a nie miękiszonem, ja nie pękam, mieszkam obok jeziora, wytrzymam rok bez wojażowania ?
  • Liv12365 14.01.2021
    Wierzcie czy nie... sprawa prywatna. :) Dopóki nie ma zgonów. A na to się napatrzyłam wystarczająco.

    Wiersz świetny ;)
  • Szpilka 15.01.2021
    Liv, panuje ogólny chaos informacyjny, dlatego powiem tylko, co sama zauważyłam: mieszkam obok centrum wyjazdowego karetek pogotowia i ani przez moment nie zaobserwowałam wzmożonego ruchu, dziwne nie?

    Nie twierdzę, że wirusa nie ma, ale to żaden killer, pandemia to zasłona dymna, żeby zmienić system polityczny i to żadna teoria spiskowa, bo np. państwo już przejęło 20% udziałów Lufthansy, a przecież pandemii jeszcze nie koniec, na razie lockdown zapowiada się do kwietnia ?

    https://punkt.media/pl/po-godzinach/tv/10235-niemcy-przekaza-9-mld-euro-na-ratowanie-lufthansy-panstwo-przejmie-20-proc-udzialow-spolki
  • Miron 15.01.2021
    Dzięki Liv12365.Pozdrawiam
  • Tjeri 14.01.2021
    Korona ma w de czy ktoś w nią wierzy. :)))
    Ludzie zmieniają nastawienie jak choroba/śmierć dotknie kogoś z rodziny, znajomych.
    Ilość zgonów w Polsce w 2020 roku była największa od czasów wojny. Coś to jednak obrazuje. Nie wiem jak to tłumaczą foliarze, ale na pewno coś fajnego wymyślili :)).
  • Szpilka 15.01.2021
    Tjeri, posłuchaj Sebastiana Pitonia, w wywiadzie wspomina o statystykach, nie ma żadnej nadumieralności ?

    https://www.youtube.com/watch?v=AlQE6B2il5s

    Trzymam kciuki za góralską inicjatywę, może jeszcze nie jest za póżno.
  • Tjeri 15.01.2021
    Szpilka w koronę wierzę, natomiast w sposoby "walki" z nią mądrych inaczej u władzy - już nie. Rozłożą państwo na łopatki.
  • Szpilka 15.01.2021
    Tjeri

    Nom, mnie też przerażają te niekończące się lockdowny ? Polacy się pomału budzą i to jest jakiś pozytywny prognostyk ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania