Abc

Abc

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Poncki dwa lata temu
    To bardzo ładne napisałeś.
  • Patriota dwa lata temu
    Dzięki. Ja zawsze takie ładne piszę pozdr.
  • Poncki dwa lata temu
    Patriota a Ty jesteś Noico?
  • Noico dwa lata temu
    Poncki tak, z tamtego nicku wrzuciłem tekst, to dzięki karygodnej pracy złośliwego admina Antka, wszedł dopiero po czterech godzinach, gdzieś pośrodku listy. Z tego nicku teksty wchodzą od razu.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Celinko, bzdury pleciesz. Jak zwykle. Właścicielko setek kont.
    Liczy się iteratywność publikacji.
    Jeśli publikujesz co dwa tygodnie, to musisz postać w kolejce. Jeśli częściej, to wchodzisz bez kolejki.
    Proste i nawet Celina może to ogarnąć.
  • Noico dwa lata temu
    słone paluszki w -!- byłaś i ? widziałaś. Mam zblokowane konto przez Antka z czystej złośliwości. I pięć godzin czekania na publikację. Niech się udławi tym swoim lidlowym żarciem gnom.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Celino, oszczędź mi swoich analnych przygód?
    Admin ma cię w nosie, tak samo, jak inni?
  • Noico dwa lata temu
    słone paluszki to po co za mną latasz, zapraszał cię tutaj ktoś?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Przyszłam obwieścić światu, że piszesz totalne bzdury. Bo nowi użytkownicy gotowi pomyśleć, że takie z ciebie biedactwo?

    Nie będziesz pisała bzdur, to mnie nie uświadczysz.
  • Noico dwa lata temu
    kogja, jakie ty w ogóle możesz mieć pojęcie o czymkolwiek, co widać po poziomie i treści twoich tworów. Ani warsztatu nie masz, ani wartościowych treści, co ja osobiście cenię sobie najbardziej, już darowałbym poziom literacki, jakbyś starała się coś wartościowego stworzyć. Dziękuję za uwagę. Bez odbioru.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Chłe Chłe. Wydaje ci się, że przekręcenie mojego Nicka mnie rozjuszy? Nawet mi się podoba?
    Moje publikacje są wesołe, bo lubię wywoływać uśmiech.

    Celino, ty masz górnolotne publikacje, ale jesteś mentalnym degeneratem.
    Dwulicową obślizgłą zbutwiałą konstrukcją, chylącą się ku upadkowi.
    Wychwalasz trupy, bo żyjących masz za nic. Jesteś typową zakłamaną moherówą.
    Podłą. Bestią w błyszczącej ramce.
    Na pewno nie jesteś odosobnionym przypadkiem, ale na szczęście jest was coraz mniej?
  • Noico dwa lata temu
    Kogja, jadu??? to ci nie brak, ale on nie zastąpi rozumu???. Nie jesteś śmieszna, ale żałosna. Przykro mi?.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Celino, ty jesteś jadem kiełbasianym i masz kiełbie we łbie?
  • Noico dwa lata temu
    Jesteś przykładem jak to lewactwo dostaje spazmów na widok wody święconej.
  • słone paluszki dwa lata temu
    A co ty nagle wyskakujesz z wodą święconą?
    Śmieszna jesteś Celino.
    Mam neutralny stosunek do wody święconej, jak chcesz wiedzieć NIEOŚWIECONA.
  • Noico dwa lata temu
    słone paluszki a prosiłem grzecznie, żeby pani u mnie nie trolowała, ale cóż widzę, że łapa panią świerzbi jak dawniej.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha?
  • Noico dwa lata temu
    słone paluszki

    Ić stąd podły trollu
    więcej już nie wracaj
    zażyj nerwosolu
    gdy znów swędzi łapa
  • słone paluszki dwa lata temu
    Jutro ułożę na ciebie wierszyk.
    Ty taka owaka.
  • Ernest Tudonyi dwa lata temu
    Salut przed pomnikiem pułkownika Francesco Nullo zawsze wart złożenia.
  • Noico dwa lata temu
    Oczywiście że tak, przez Rząd Narodowy Nullo mianowany został generałem. Jest w Polsce i na świecie kilka pomników F.N., m.in. Warszawie, w Krzykawce pod Olkuszem, tam gdzie zginął, oczywiście także w jego rodzinnym Bergamo, a nawet w Rzymie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Wiersz prosty, ale fajny!?Pozdrawiam 5
  • Noico dwa lata temu
    Dzięki Marku. Pozdrawiam.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    W jakiej ty klinice psychiatrycznej przebywasz, że udajesz Napoleona?
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Czytam i płaczę ze śmiechu, publikuj więcej takich odklejeńców, będziesz moim faworytem na tym portalu
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Czytam na głos znajomym, też płaczą ze śmiechu XD
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Ja bym się jeszcze cofnął dalej i podziękował naszym przodkom że pokonali neandertalczyków XD
  • Noico dwa lata temu
    Niezły psychol
    Prarodzicom złóż hołdy,
    pochyl kornie szyję,
    za grzech pierworodny,
    dzięki niemu żyjesz.
    ????

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania