Usunięte

--- USUNIĘTE ---

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Vespera 9 miesięcy temu
    No tu muszę powiedzieć, że styl wyjątkowo dobrze współgra z tematem i nie zrobiło się tragicznie ponad miarę. Dobra robota.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję za odwiedziny i dobre słowo. Tematyka też zgoła inna od pewnego tekstu, gdzie tragedia wylewała się strumieniami. Wszystkiego dobrego dla Ciebie.
  • Akwadar 9 miesięcy temu
    "Przewodził mu, Wojciech." - w jakim celu zastosowałeś przecinek?

    "Niedługo potem podpalono chaty właścicielki ziemskich." - chyba jakaś literówka zdaje się

    "palące się barykady, zestrzeliwane dzieci i gwałcone kobiety," - jeśli dzieci zestrzeliwane, to warto dodać z czego są zestrzeliwane, bo stwierdzenie trochę dziwnie brzmi

    "Z czasem rewolucja przemieniła się w publiczne egzekucje. Sprzeciwiałem się temu. Próbowałem dać temu wyraz. Wojciech stwierdził wprost.
    "Nie możesz iść za tłumem. To byłoby wbrew rewolucji".
    "Rewolucji, której podstawą jest tłum?" " - mały mam dylemat... Czy Wojciech stwierdził wprost do: "Z czasem rewolucja przemieniła się w publiczne egzekucje. Sprzeciwiałem się temu. Próbowałem dać temu wyraz." czy ""Nie możesz iść za tłumem. To byłoby wbrew rewolucji".
    "Rewolucji, której podstawą jest tłum?" ", ale wtedy warto użyć odpowiedniego znaku interpunkcyjnego, by rozwiać wątpliwości.

    Tekst spoko, chociaż odnoszę wrażenie, że składa się z fragmentów, wyjętych z jakiejś większej całości.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dzięki za pochylenie się nad tekstem i wyłapanie drobnych nieścisłości. Tak, sam tekst jest częścią większego dramatu scenicznego nad którym pracowałem. Cieszę się, że przypadł do gustu. Pozdrawiam :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Chciałem stworzyć z tego drobne opowiadanie
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Muszę przyznać, że pisać potrafisz. A co najważniejsze, poruszasz ciekawe wątki - raz życie w wiejskiej osadzie, innym razem, jak tutaj, rewolucję. I choć wolałbym przeczytać dramat (jak napisałeś wyżej), opowiadanie też jest przednie. Gratuluję.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję za odwiedziny i wiele miłych słów. Sam dramat jest przygotowywany dla innego celu, choć z pewnością jakiś inny tu opublikuję. Może też zajrzysz. Pozdrawiam :)
  • droga_we_mgle 9 miesięcy temu
    Zdecydowanie coś w tym jest. Kojarzy mi się trochę z ,,Folwarkiem zwierzęcym" Orwella.
    Pozdrawiam.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję za odwiedziny :)
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Skojarzenie bardzo nobilitujące.
  • LaurazjanWolf 9 miesięcy temu
    Bardzo dobrze uchwyciłeś sentencję zrywów rewolucyjnych. ,,Biedotą, która wkrótce po rewolucji stanie się parlamentem i koło się zamyka". Dokładnie tak działały ruchy rewolucyjne, czy to w greckich polis czy to w carskiej Rosji. Niemniej glownym powodem rewolucji zawsze jest chęć zmiany na lepsze. A jak to pisał Z. Czachór: ,,Lepsze to najwiekszy wróg dobrego".

    5.0 😉
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Dziękuję ślicznie za odwiedziny. Tak... rewolucja zawsze niesie na ustach chęć zmiany na lepsze. Co z tego wynika? Wiadomo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania