--- pusto ---

X

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Karawan 23.12.2016
    A gdybyś napisała; Pan sam ma już dość! Na tę chwilę...??
    Smutny Terry, ale jednak Terry! 5!
  • Skoiastel 23.12.2016
    Nie, Śmierć nie krzyczy :) Śmierć cierpliwy jest i lubi koty :)
  • Karawan 23.12.2016
    Skoiastel OK.Wywrzasknik niepotrzebny, ale gdyby by zakończenie kwestii wstawić to ?... A na marginesie Ankh i Śmiercia to maile Pani czytujesz casem?
  • Skoiastel 23.12.2016
    Nie mogę wstawić tam znaku zapytania, bo tam nie ma pytania. Podmiot stwierdza, że Śmierć jest zmęczony i potrzebuje pomocy w robocie. To zdanie twierdzące.

    Karawan, napisz w odniesieniu do drugiej kwestii – tej na marginesie – jeszcze raz, bo nie wiem teraz, co masz na myśli. Co czytuję czasem? Jakie maile?
  • Skoiastel 23.12.2016
    Aaa, dobra, już się domyśliłam :D już idę, przeczytam i odpiszę.
  • Karawan 23.12.2016
    Skoiastel Źle zinterpretowałaś. Chodzziło mi o to co stałoby sie gdyby kwestię zakończyć. "Zapytnik" był do "to" ( to co by się stało z wierszem a co z intencją Autora) . Ot upierdliwiec jeden przedświąteczny - przepraszam.
  • Skoiastel 23.12.2016
    W sensie, co by się stało, gdybym wstawiła tam wielokropek? O to chodzi? Bo, szczerze mówiąc, nadal nie bardzo rozumiem.
    Wielokropek wskazuje urwanie wypowiedzi i szybkie przejście do kolejnej kwestii. Lub stawia się go przed nieoczekiwaną wypowiedzią, która ma zaskakiwać. Tutaj jednak nie czuję takiej potrzeby.
  • Skoiastel 23.12.2016
    PS odpisałam już :)
  • Karawan 23.12.2016
    Skoiastel Ja także tom uczynił o Pani!
  • Karawan 23.12.2016
    Skoiastel Dziękuję. Chodziło co prawda o zwykła kropkę ale Twoje wyjaśnienie jest klarowne nawet dla takiego poganina jak ja. Dzięki.
  • Pan Buczybór 23.12.2016
    Znicz dla Terrego. [*] 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania