()

()

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Dekaos Dondi 27.06.2021
    Zerko↔Pierwsze skojarzenie, to z mostkiem, na którym stałem rowerem i spozierałem na rzeczkę,
    i falujące trawy↔choćby "rysy na ścieżce" i takie inne żaby. Tylko, że rzeczka nie jest okrągła:))
    Powiększone "średnice" czy źrenice. Bo może chodzić o powiększoną średnicę obszaru widzenia?
    "wlecze ruchu"?
    Pozdrawiam:)?????
  • 00.00 27.06.2021
    Dekaos Uściślilam, chociaż chodziło o akomodacje oka. ?
    Miejsce, to wycinek z umarłego ogrodu. Stoją tam pół szkielety jabłoni. Śmierć czasami depcze mi po piętach. ?
  • Dekaos Dondi 27.06.2021
    Zerko↔Najlepszy dowód, jak ludzkie widzenie tego samego, może być odmienne?
    To w ogóle ciekawe. Świat wygląda tak, jak mózg nam w łebku przetworzy.
    Różne zwierzątka widzą inaczej. Czyli obiektywny wygląd↔nie istnieje?:)
  • 00.00 27.06.2021
    Dekaos Poruszamy się po kształtach w przestrzeni i zniekształceniach. Mózg można oszukać, a on sam często oszukuje nas samych.
    Obiektywny czyli kanon istnieje. ? Tutaj temat na dłuższą dyskusje można by rozciągnąć. ?
  • Dekaos Dondi 27.06.2021
    Taka mnie myśl napadła , gdy sterczałem na skraju lasu, iż szkoda, że nasz wzrok nie ma jeszcze jednej funkcji,
    Przybliżania obrazu dosie.
    Zerkasz, widzisz w dali drzewo i jego obraz przybliżasz.
    Masz je teraz przed sobą, jak żywe, tyle, że możesz przez nie przejść.
    No ale, to byłby problem w poruszaniu się, między obiektami, które faktycznie są blisko,
    a tymi, które naprawdę daleko, ale blisko w sensie obrazu. Nie do odróżnienia wzrokiem:))
  • 00.00 28.06.2021
    Dekaos Kup sobie lornetkę. ? Mi wystarczy, że mogę się przemieszczać, za każdym razem jest inna perspektywa. ?
  • Dekaos Dondi 28.06.2021
    Ojejku:) Jak mi Zerka napisała. Że mam sobie kupić. Nie muszę. Już mam ?
    Nawet wiem, gdzie przyłożyć, by to miało jakiś sens.?
  • JamCi 27.06.2021
    Obrazowość przełożona na rozważanie egzystencjalne.
    Dobre, nieoczywiste.
  • 00.00 28.06.2021
    JamCi Dzięki, taki rzut cienia na otoczenie. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania