W czasie

Jesień

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Noico1 dwa lata temu
    Wrotuś, piękne obydwa te wiersze.
  • Wrotycz dwa lata temu
    Dziękuję :)
  • Pasja dwa lata temu
    Przemijanie utkane na przestrzeni lata i jesieni. Utyskiwanie się na tych co wczoraj tutaj byli, na tych co odeszli i nie powrócą, na słońce co nie świeci tak kiedyś.
    "W czasie którego nie było" - życie, którego nie było i domu, którego nie było. Nie powrócimy już tam. Dlaczego? Może dlatego, że czasu było za mało na życie?
    Jednak trzeba się umieć pogodzić z odchodzącym czasem, zobaczyć wschody i zachody słońc, naszego trwania tutaj na ziemi i jak kasztany umieć się starzeć od wiosny do jesieni i ciągle być pięknem w sobie.

    Miłego dnia
  • Wrotycz dwa lata temu
    Przyszłość jest czasem, którego nie było :) Dziękuję, Pasjo, za piękny komentarz. Czas jest nieodwracalny, przynajmniej w naszym wymiarze.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Wrotyś↔Ano właśnie. W pewnych trybach, żeśmy uwięzieni. Przyroda też. Czas jeno do przodu.
    Nawet od czasu do czasu, inaczej. A czasami by się chciało "wrócić" lub "zobaczyć, co będzie"
    Ale i tak: Que sera sera:)
    Chociaż takie przekomarzanki pór, mogą mieć pozytywny wpływ na całość.
    Jesteśmy punktem na linii czasu. To co było, niezmienne i to co będzie, też.
    Bo nawet jeżeli zmienimy decyzję... to widocznie tak miało być:)↔Pozdrawiam?:)
  • Wrotycz dwa lata temu
    Dokładnie, determinizm rządzi. Niedawno czytałam, jak "spóźniona" jest świadomość w ogarnianiu rzeczywistości. Półtorej sekundy potrzebuje, a nieświadomy siebie mózg reaguje na jej przejawy, obecność natychmiastowo.
    Dziękuję, Dedusiu za zrozumienie przyczyn. Uściski.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania