xxx

xxx

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Ciekawy wiersz; oddaje mistykę przyrody. Szokuje mnie zaś niska ocena od tchórzy, którzy nawet się nie ujawnili. Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Marku, nie denerwuj się, to tylko zemsta ''różowej pantery''
    Dla mnie śmieszna...

    Dziękuję za komentarz.
    pozdrawiam.
  • MartynaM Różowa pantera?? Fajna nazwa!?
  • MartynaM rok temu
    Właściwa na określenie chamstwa i głupoty, a kiedyś myślałam że nie jest w stanie przebić tego, co robiła... a tu festiwal żenady trwa w najlepsze.
  • o nim pseud rok temu
    "zamieranie ptaków w locie

    może to nieśmiałość drzew jeszcze nagich"

    Ptaki zamierają w locie, gdy są notorycznie przepłaszane... myślę, że z uczuciami, takimi jak np. miłość, może być podobnie. Ludzie często przepłaszają ją do tego stopnia, że umiera z wyczerpania. Robią to przeważnie ludzie żyjący w "świecie przyszłym i przeszłym", natomiast nie zdarza się to, w "świecie teraz". Ludzie żyjący teraźniejszością nie przepłaszają ptaków... Taka refleksja po przeczytaniu :)
  • MartynaM rok temu
    Trochę im zazdroszczę, tym którzy nie przepłaszają... może i ja kiedyś...

    Dzięki za komentarz.
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM W tej zazdrości proszę nie zapominać, że Walenty jest nie tylko patronem zakochanych, ale też osób chorujących psychicznie ;) Miłego dnia :)
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud... hahahaha
  • MartynaM rok temu
    śmieję się, bo miłość to trochę jak choroba...
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM To jest choroba :)
  • jerry rok temu
    o nim pseud Gadasz sama ze sobą?

    Łukaszenkow 16 min. temu
    119 z racji tradycji, teraz stało się legalnym pitolo.

    MartynaM 15 min. temu
    A skąd, jakieś koszmary mnie nawiedziły w snach...

    o nim pseud 12 min. temu
    Rano obudziłam się z ciepłym uczuciem, że
    byłoby miło, gdybyś miał ten sam sen

    MartynaM 11 min. temu
    do łukaszenki piszesz?

    o nim pseud 10 min. temu
    Śmieszne, gdyż właśnie pisałem coś na ten temat

    o nim pseud 9 min. temu
    To jest część dialogu z mojego opowiadania

    MartynaM 8 min. temu
    Sny... ponoć niemowlakom, zaraz po urodzeniu, śni się całe życie, dlatego płaczą albo się śmieją.

    MartynaM 7 min. temu
    Zabrzmiało jak wyznanie... ładne, subtelne.

    o nim pseud 4 min. temu
    Sen nie jest ważny, tylko to jak zostanie zinterpretowany. Spełnia się interpretacja nie sen.

    o nim pseud 3 min. temu
    *Stary testament

    onim pseud ty kurwa baba czy chłop?
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud nie gadaj ze mną będąc mną... hahaha
  • oboj rok temu
    Wiersze niektórych autorów można rozpoznać "po zapachu".
    Nie wiem jak to określić, ale ich poezję otacza szczególna, unikana aura.
    Nie powiem Ci jak pachną Twoje wiersze, tylko szybko stawiam piątkę i zmykam:)
  • MartynaM rok temu
    Chciałabym przeczytać coś Twojego, gdzie mogę znaleźć? Musisz pięknie pisać, to widać w każdym komentarzu.
  • oboj rok temu
    Powiem tak: jestem znawcą (choć nie ekspertem) w dziedzinie muzyki klasycznej, a szczególnie fortepianowej.
    I pewnie się uśmiejesz, gdy się dowiesz, że cała moja "wirtuozeria" to umiejętność wystukania na klawiszach melodii "wlazł kotek" jednym palcem...
    Umiem słuchać, ale nie umiem grać.
    Umiem czytać, ale nie umiem pisać.
    Tak się sprawy mają Martyno.
    Mam na imię Emil.
  • MartynaM rok temu
    No proszę, jakie piękne masz pasje, Emilu.
    A jak to się stało, że znalazłeś się na portalu literackim?
  • oboj rok temu
    Należę do dużego dyskusyjnego portalu czytelniczego. Więc jestem tutaj poniekąd służbowo:)
    Ale jakby nie było będę czasem zaglądał do Ciebie (jeśli pozwolisz) i jeszcze jednej znakomitej Autorki.
    Serdecznie pozdrawiam:)
  • MartynaM rok temu
    Emilu, będzie mi bardzo miło Ciebie gościć.
    Również serdecznie pozdrawiam.
  • Rok rok temu
    Obój, szacunek! Prawdziwy z Ciebie as dobrych wymówek xD kiełbaska lepiej smakuje przy takiej wirtuozerii.
    Ja analizuję, interpretuję, wskazuję błędy gramatyczne i co? Warknęła, że się nie znam ;-(
    Muszę iść Twoim tropem, Emilu. Masz, chłopie dar.
  • MartynaM rok temu
    Rok ty powinieneś iść do swoich wypocin albo do chwalenia miernoty.
    Jesteś w tym bardzo dobry. Nie plakusiaj...
  • Rok rok temu
    MartynaM xD
  • Tu jest to co trzeba i jak trzeba. Takie lubię!
    Pozdrawiam:)
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Maurycy, za przeczytanie i komentarz.
    Również pozdrawiam.
  • Ja napisałem paluszkom, że "z Martyną żyję dobrze", a przecież ostatnio to poszło trochę na noże pod textem o Żydach. Zdążyłem zapomnieć, wybacz ?
  • MartynaM rok temu
    Ja w ogóle nie biorę kłótni pod uwagę... więc nie wiem o czym piszesz. Jeszcze nie raz będziemy mieli inne zadania... i pokłócimy się. To normalne przecież.
    Dlatego dobrze, że zapomniałeś, nie trzeba przechowywać w pamięci takich obrazków. Było, minęło. Będzie, minie.
  • MartynaM, dzięki, pewnie, że tak.
  • Rok rok temu
    Są wiersze, które emanują delikatnością, ciepłem, miękkim smutkiem wrażliwej kobiecej duszy.
    Piękne są.
  • MartynaM rok temu
    Idź stąd. Kierunek ci pokazałam...
  • Rok rok temu
    Nie rozmawiam z tobą, zgodnie z poleceniem.xd
  • Rok rok temu
    Są wiersze tak dalekie od osobowości twórcy, że pachną hipokryzją na kilometr. To jedna z wad forum, gdzie autor się intensywnie udziela. Taki smutny wniosek.
  • Rok rok temu
    Mr Jackyll i mr Hyde. Musi, czy chce?
  • MartynaM rok temu
    Zawsze broniłam słabszych przed takimi jak ty. Może dlatego jest mi dzisiaj łatwiej bronić siebie.
  • oboj rok temu
    Mam nadzieję i spodziewam się, że spotkamy się jeszcze. Niekoniecznie tutaj.
    Serdecznie pozdrawiam.
  • MartynaM rok temu
    Ja też mam taką nadzieję...
    Pozdrawiam z uśmiechem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania