W Drodze Do Szczęścia~ Pamiętasz mnie?

Oto przedstwiam część historii Lucy i jej zwariowanego świata. Beztroska nastoletnia sielanka przerodzi się w istne piekło, czyli prawdziwe samodzielne życie na obrzeżach Nowego Yorku. Wszystko zmieni się za sprawą jednej, stosunkowo małej osóbki. Dziecka z nieposkromioną energią do figli i rozbojów, Williama. Sama Lucy bardzo ciężko znosi dolę samotnego macierzyństwa, powoli traci rozum odliczając dni rozstania z tyn rzekomym "jedynym". Pomimo pomocy przyjaciół, młoda Pani scenograf nie potrafi pogodzić pracy z dbaniem o swoją na razie dość małą rodzinkę, która jak narazie nie ma szans aby się powiększyć. Cieprliwie podziwia rozwój swojego synka. Patrząc w jego błyszczące blaskiem pełnym nadziei czekoladowej barwy oczka, oraz otrzymując za każdy najmniejszy gest nagrodę w formie promiennego uśmiechu na schludnej twarzyczce chłopca zyskuje swego rodzaju pocieszenie, motywacje do dalszej walki o jego przyszłość. Mimo uroczych chwil spędzanych ze swoim oczkiem w głowie, lub też jak często go nazywa "jedynym mężyczną i najważniejszym swego życia" bardzo cierpi z powodu wydarzeń przeszłości. Obserwując jak mały dżentelmen dorasta zauważa w nim coraz więcej cech jego ojca. Wpatruje się wtedy w swoje dziecko jak w obrazek wspominając cudowne chwilę spędzone z byłym partnerem i obwiniając się o tak druzgoczącą rozłąkę, która zmieniła dosłownie wszystko. Starając się zapomnieć o błędach przeszłości zdeterminowana dziewczyna zaczyna pracę przy nowym filmie, mając ambicje do osiągnięcia kolejbych zawodowych sukcesów wysokiej rangi. Jej celem jest bycie najlepszą mamą świata i na zawsze zastąpienie synowi drugiego rodzica. Wkrótce jedno spotkanie ponownie obala jej rzeczywistość do góry nogami. Czy Lucy wraz z synem znajdą tak długo wyczekiwaną drogę do szczęścia?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania