w konfesjonale

proboszcz Krzysiu miał przed mszą wolne

więc pomyślał:

— A, kieliszka sobie golnę!

jak kieliszek, to i panna:

— Nie przeszkodzi mi sutanna!

zadzwonił ze swojej nokii 6700

po jakąś ładną brunetkę

więc przywieźli mu Małą Anetkę

kobietę chętną, lecz stanowczą

z czerwonym płaszczem oprymowanym

skórą owczą

weszli do konfesjonału

proboszcz już sukienkę jej zdejmuje pomału

ale coś wzrok Krzyśka przykuwa

— O kuwa!

to coś pod koronkową bielizną się przesuwa

— Nie poznaje mnie proboszcz?!

krzyczy Aneta

— Ach, anachoreta! Proboszczu, to ja, ksiądz Ryszard!

proboszcz nie słyszy

organ serce mu wysiadł

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (93)

  • Lotta 17.04.2016
    Nie sądzisz, że obrażanie czyjejś wiary jest tutaj nie na miejscu?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Gdzie obrażam czyjąś wiarę?
  • Lotta 17.04.2016
    60secondsToDie tak, obrażasz. W trzecim "wierszu" pod rząd. Wiem, że potrzebujesz kontrowersji, ale uważam, że to co piszesz naprawdę nie jest tu na miejscu
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, to jest tekst groteskowy, dla żartu, jeśli odbierasz to na serio, to możesz opuścić mój profil :)
  • Lotta 17.04.2016
    Odbieram to na serio, w swoim wielkim "dziele" pt. "ja pierdole" pytasz się o sens wiary, a obrażasz tylko chrześcijaństwo. Co do opuszczania Twojego profilu, chętnie, tylko pamiętaj, że jest to portal dla wszystkich. Nie rozumiem, czemu musisz kogokolwiek obrażać. Tylko dla kontrowersji? Brawo. Myślę, że istnieją bardziej kreatywne sposoby. Palenie Biblii na scenie już było :(
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Nie obrażam, kurwa, chrześcijaństwa, tylko katolicyzm, który moim zdaniem jest pryszczem na biblii i tyle. Teraz obrażam. Widzisz różnicę?
    Nie będę palić biblii, bo to dla mnie nic nie warta książka, taka sama jak wszystkie inne :)
  • Lotta 17.04.2016
    60secondsToDie więc zacytuję "najlepsze jest to że agresorami są ci którzy wierzą w chrustysa który Twoim zdaniem był zwykłym skurwielem" to nie jest obrażanie?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Ty serio jesteś tępa, czy udajesz? Napisałam, że moim zdaniem NIE BYŁ.
  • Lotta 17.04.2016
    Czyli dyskryminacja, bezdomność itd to wina katolików?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    To wina wszystkich ludzi, ale to Jezus głosił miłość. ON, jeżeli w ogóle istniał, był dobrym człowiekiem, a teraz ludzie dają nędzny pokaz temu, jak kochają swoich bliźnich, czyli jak ich nienawidzą innymi słowy.
  • Lotta 17.04.2016
    Ok, nie widziałam tego nie, ale nadal obraża on wiarę. A co do tego, że jestem tępa, dalej się nie nauczyłaś dyskutować?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Następnym razem, jak zaczniesz na mnie najeżdżać, że kogoś obrażam, to przeczytaj uważnie mój tekst, a nie wyrywaj słów z kontekstu :)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, a ty nadal się nie nauczyłaś, że nie stwierdziłam, iż jesteś tępa, tylko insynuowałam w ten sposób, że nie zrozumiałaś tamtej linijki mojego słowotoku?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    A, zapomniałam. Jawną obrazą byłoby, gdybym powiedziała, że nienawidzę wszelakiej religii, księża srają na dobro innych ludzi i chodzi im tylko o pieniądze, a biblia jest interpretowana przez zgraję debili, przez co nasz naród tkwi w średniowieczu pod względem posiadania klapek na oczach. Właśnie to zrobiłam. Obraziłam czyjąś religię. Możecie mnie już ukrzyżować.
  • Lotta 17.04.2016
    Wszystkich ludzi, więc czemu obrażasz tylko katolików i do tego uogólniasz? Nadal jest to obrażanie. To nie nie robi tam wielkiej różnicy w kontekście tego tekstu.
  • 60secondsToDie Jezus jest postacią historyczną. Kroniki o nim wspominają, więc zanim zaczniesz tak kontrowersyjnie tutaj publikować i się kłócić, proszę, bądź przynajmniej doinformowana o tym, o czym piszesz.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Szymon Szczechowicz Rozumiem, ale chodzi mi o Jezusa jako Mesjasza, nikt nie ma pewności, czy był bożym synem, czy bóg istnieje. Przynajmniej ja się w to nie zgłębiam. Mam nadzieję, że rozumiesz względnie, o co mi chodzi.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, nie obrażam katolików, dlaczego tak uparcie próbujesz mi to wcisnąć?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    To jest GROTESKA, a tamten tekst to moje poglądy. Chcesz je zmienić?
  • Ja mam pewność. A Bóg to nazwa własna, więc nawet jeśli nie wierzysz to w dobrym guście byłby stosować się do zasad ortografii.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Jasne.
  • Lotta 17.04.2016
    Ponieważ ja i nie tylko ja z resztą, czujemy się obrażani w ten sposób. Są ludzie dobrzy i źli a w Twoim tekście uogólniasz zachowania katolików do tylko i wyłącznie złych.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Bo chciałam zwrócić uwagę na te konkretne zachowanie, a nie na tych nielicznych, dobrych ludzi.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Z drugiej strony niezbyt mnie obchodzi, że czujecie się obrażeni. Och, jaka niedojrzała, och, widać, że czternastolatka, och, och, och. Och, nie obchodzą jej cudze uczucia, myśli, że taka niezależna, och.
    No, znam już to. Coś nowego?
  • Lotta 17.04.2016
    60secondsToDie na te konkretne zachowania, ale tylko u katolików?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, tak, tylko u nich, bo to Jezus, gwoli ścisłości przewodnik tej wiary, głosił miłość do bliźniego. Jeśli ktoś jest zły i nie jest katolikiem, to nie ma tego wątku paradoksu.
  • Lotta 17.04.2016
    Coś nowego? Tak, powinnaś brać odpowiedzialność za swoje słowa i nie ranić ludzi. Nie zmienisz tak świata.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, w żaden inny sposób też nie zmienię. To o braniu odpowiedzialności już słyszałam od Szymona, ale nie rozumiem, czemu o tym wspominasz? Hm, dlaczego?
    Lubię ranić ludzi.
  • Lotta 17.04.2016
    60secondsToDie a inne wiary nie zakładają miłości czy wogóle dobra, nawet nie wiara tylko zwykłe ludzkie odruchy wystarczą.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, z katolikami mam do czynienia na co dzień, więc gwoli tego o nich napisałam, z nimi mam styczność i ich zachowanie mi ubliża :)
  • Lotta 17.04.2016
    60secondsToDie to fajnie, że lubisz ranić ludzi. Po co więc bronisz bezdomnych?
  • Lotta 17.04.2016
    60secondsToDie dalej uogólniasz.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, nie jestem jakąś obrończynią uciśnionych, po prostu wolałabym zaprosić do domu bezdomnego, niż takiego katolika, jak przedstawiłam :)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta, no, uogólniam.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Dla mnie wszyscy ludzie są tacy sami, a bezdomnych nie bronię, chociaż, tak jak wspomniałam, wolałabym zaprosić bezdomnego, niż tępy przykład katolika. A poza tym nie bronię, tylko, kurwa, chciałam ukazać jebany paradoks.
  • Lotta 17.04.2016
    A nie powinnaś, ludzi się traktuje indywidualnie. Nie rozumiem po co ten tekst? Rasiz to także ranienie ludzi.
  • Lotta 17.04.2016
    Rasizm*
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    A ja nie traktuję, kurwa, bo nie lubię trzymać się schematów i dlatego, że to wbrew moim poglądom.
    Wrzucam wszystkich do jednego wora, bo dla mnie każdy jest taki sam. Każdy ma marzenia, każdy ma uczucia, nie wgłębiam się w to, bo mam to gdzieś.
    "Ludzi traktuje się indywidualnie"
    To jakaś zasada, czy co?
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Mam głęboko czyjeś uczucia, tak w skrócie.
  • Lotta 17.04.2016
    Jak to uważasz za słuszne, co się przyjmujesz uczuciami bezdomnego.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta gdzie się nimi przejęłam? chciałam tylko ukazać paradoks, ukazać paradoks, paradoks, paradoks, paradoks. chciałam ukazać paradoks tej wiary.
    Mam do ciebie mówić jak do cepa?
  • Lotta 17.04.2016
    60secondsToDie nie masz po prostu nie obrażać ludzi, chcąc ukazywać jakiekolwiek paradoksy.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Lotta Rozkazujesz mi, pragnąc nawrócić moje pogańskie jestestwo? Będę to robić.
  • Lotta 17.04.2016
    Nie, nie rozkazuję Ci. Myślę, że raczej jest to oczywiste, że obrażanie nie prowadzi do niczego dobrego.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    A co tak makabrycznego sie zdarzy, jesli nadal bede obrazac ludzi? Znienawidza mnie? Spoko, mam wyjebane.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Podsumowujac, mam wyjebane.
    To na tyle w drugim odcinku "Masakry Prawakow", przerwa na reklamy, a potem Kevin sam w domu :)
    #nie ma argumentow #widac, ze czternastolatka #ja to bym ja w piwnicy zamknela #lewacka kurwa
  • Lotta 17.04.2016
    Od obrażania do zabijania nie wielki krok. Hitler też najpierw tylko obrażał i poniżał Żydów... Więc gratuluję zadawania mądrych pytań. Co się stanie jak będziesz szerzyć zło? Będzie dobro? Uwaga, niespodzianka - nie. Będzie tylko gorzej.
  • Tina12 17.04.2016
    Jak dla mnie wuszło nawet zabawnie. I nie zgadzam się że tu zostały urażone uczucia katolików. Przynajmniej kije bo też czasem żartuje z księży, zakonnic itp.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    : D
  • Lotta 17.04.2016
    Mówimy o tekście "ja pierdole"
  • Łowczyni 17.04.2016
    Powiedziałabym coś, ale nie... jednak się powstrzymam. :v
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Nie musisz się powstrzymywać, jeżeli nie zaczniesz mi - za przeproszeniem - pierdolić, że obrażam innych ludzi (co mnie mało obchodzi), to zachowamy przyjazne stosunki. Nawet jeśli chcesz prawić morały - praw, nie bronię :)
  • Łowczyni 17.04.2016
    Po prostu nie chcę się wdawać w niepotrzebną dyskusję. Na co ona komu? Twoje życie - Twoja sprawa, jakie treści umieszczasz w wierszu. Nie będę sie czepiać. Dobranoc. :)
  • little girl 17.04.2016
    Łowczyni popieram, dobranoc :)
  • Neurotyk 17.04.2016
    60, ilu bezdomnym dałaś swój dach? :0
  • Neurotyk 17.04.2016
    miał być: :)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Zadnemu. Chcialam ukazac paradoks. Gdybym miala wybor, to zaprosilabym bezdomnego, a nie katolika. Wyboru nie mialam i jak na razie nie mam.
  • Jared 17.04.2016
    Zasadniczo to w tekscie jest blad. Jezus nawolywal do milosci, ale do Zydow. Innowierstwo mozna byla spokojnie mordowac, czego dowod daje ksiega Jozuego na przyklad :)
  • Jared 17.04.2016
    Bog to na wlasna? O ironio, czlowiek to nazwa wlasna? Jak juz to Jahwe, to ze nawet Pan jest w biblii pisane z duzej litery dla wyrazenia ekhm szacunku to swieckiego czlowieka nie powinno obchodzic. :)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Jak dla mnie to nawolywal do milosci do blizniego. Dla mnie to paradoks. Dziekuje dobranoc.
  • Jared owszem, Bóg jest nazwą własną, w pojęciu chrześcijańskiego Boga, który nie ma imienia. Biblia też jest nazwą własną - to tytuł. :)
  • Jared 17.04.2016
    Szymon Szczechowicz, ST, ktory katole ukradli Zydom jednak faworyzuje imie Jahwe, wasze Bog to proba odciecia sie w dziwny sposob od swoich korzeni - judaizmu. Jahwe napisze z duzej, bog tworca bedzie dla mnie z malej litery, bo jest bogiem tak samo jak Zeus, bog piorunow. I tak samo jak nie powiem - prosze ksiedza tylko prosze pana. Zreszta moze 60 chodzi o boga tworce ponad religiami? Wtedy z malej, ale wy piszcie sobie jak chcecie :)
  • Jared 17.04.2016
    http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/bog-czy-Bog;8654.html
  • Jared Ukradli? Ładnie powiedziane, szkoda tylko, że całkowicie błędnie. ST jest podstawą, na której można było wybudować to, co zawarte jest w NT. Judaiści to nasi starsi bracia w wierze, których nie sposób za nic krytykować, ani obrażać. Jeśli chcesz nazywać Boga bogiem - proszę bardzo (chociaż jakikolwiek szacunek byłby może na miejscu, hm?). To Twoja tylko i wyłącznie, nic mi do tego. Mam ważniejsze rzeczy do roboty niż roztrząsanie Twoich religijnych poglądów, więc pozwól, że teraz właśnie nimi się zajmę, nie obarczając Cię już przykrym obowiązkiem kontynuowania dyskusji z ,,katolem", która ma... no właśnie co ma pokazać? Nieważne, życzę dobrej nocy. :)
  • Jared 17.04.2016
    Szymon Szczechowicz, wzajem dobrej nocy! :) A jezeli uwazasz ze Jezus pochawilby Pawla, ktory zaniosl nauki poganom, to zyj dalej w blogiej nieswiadomosci. Papa ^^
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Dobranoc, Jared.
  • 60secondsToDie 18.04.2016
    Jared, cho na chata :F
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Chcialam stad wreszcie na dobre pojsc, ale widze, ze moj tekst wywolal przykrosc, albo moze w niektorych przypadkach zlosc i ciekawa dyskusje, to zostane.
  • Neurotyk 17.04.2016
    ciekawe? to rynsztok, sory, że to Ci mówię kochana, ale poziom dyskusji jest menelowaty XD i nie powiesz, że nie :)
  • Neurotyk 17.04.2016
    tylko nie gryź mnie :)
  • Neurotyk 17.04.2016
    Neurotyk rynsztok - dyskusja, nie wierszyk :)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    To byla ironia. Nie powiem, ze nie, bo dyskusja jest tak chujowa, ze nie powinna sie zwac dyskusja.
  • Neurotyk 17.04.2016
    60secondsToDie to kończmy ją :)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Neurotyk Ja nie zakoncze, bo jak, kurwa, ostatnio chcialam, to wyszlo, ze nie mam dalszych argumentow :)))())()
  • Neurotyk 17.04.2016
    60secondsToDie ale nazywasz dyskutantkę "tępą" wiec sam robisz rynsztok też :) sory gregory
  • Neurotyk 17.04.2016
    60secondsToDie ale nazywasz dyskutantkę "tępą" wiec sama robisz rynsztok też :) sory gregory
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Neurotyk Nie nazwalam jej tepa, tylko insynuowalam, ze nie zrozumiala konkretnej partii tekstu "ja pierdole", a to roznica.
  • Neurotyk 17.04.2016
    60secondsToDie insynuuje, że jesteś nadpobudliwa i masz nerwice :)
  • Neurotyk 17.04.2016
    to tylko insynuacja, spokojnie:)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Insynuuje, ze masz racje, nie bralam ostatnio hydroksyzyny.
    Uwazajcie, bo jeszcze teraz zaczne zwalac wszystko na chorobe.
    A tak serio, to nie mam nic wiecej do powiedzenia, bo przy tamtej insynuacji bylam calkiem spokojna :P
  • Neurotyk 17.04.2016
    60secondsToDie a ja przy tej, że jesteś nerwowa, byłem spokojny :)
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Mozecie mnie juz zamknac w tej piwnicy i nie karmic, tak jak to Magda chciala zrobic.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Neurotyk, nie twierdze inaczej.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    A, w sumie mozliwe, ze jestem nerwowa, jesli mam do czynienia z kims takim, jak Lotta, kto probuje mnie moralizowac.
    Ach, taka niestala w uczuciach. Ach, taka niedojrzala.
    Czy ja wlasnie obrazilam Lotte, czy to zludzenie wywolane wibracjami ego?
    Dobranoc, chyba, ze ktos ma jeszcze cos do powiedzenia na temat mnie i mojej kochanej niedojrzalosci.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Niestalosc odwoluje sie do mnie, tak jakby ktos nie zrozumial.
    Zegnam.
  • Johnny2x4 17.04.2016
    Zajebiste zrównanie z ziemią katolickiego barachła. 5!
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Wreszcie ktoś mnie rozumie. Nie chcialam tutaj nikogo obrazic, ale skoro moje poglady w "ja pierdole" to robia, to ten :)
  • Johnny2x4 17.04.2016
    60secondsToDie Ja jestem np. chrześcijaninem i otwarcie mówię o wierze. Ale nienawidzę denominacji religijnych i będę je tępił za obrzydliwe kłamstwa itd.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Johnny2x4 Rany, a ja po prostu z calego serca nienawidze ludzi, a szczegolnie katoli. Taka jestem i tyle. Lubie obrazac i mieszac ludzi z blotem. Nie wszystkich, bo istnieja tacy, ktorych nawet lubie.
  • Johnny2x4 17.04.2016
    60secondsToDie Każdy jest sobą. :) I każdemu chuj do tego.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Johnny2x4 Podpisuje sie pod tym wszystkimi czesciami ciala.
  • Rosa 18.04.2016
    A mi się podobało, aż nadto! Prawda boli :D Ale czytałam z uśmiechem szerokim :D ode mnie 5 :))
  • 60secondsToDie 18.04.2016
    Dziękuję C:

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania